پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
از دوم مهرماه:
بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در شیراز از دوم مهرماه کار خود را آغاز کرد و در سومین روز از این جشنواره، از ساعت 19:00 امشب (یکشنبه)، نمایش "تاپ تری آپ" به کارگردانی حسام شیخ الحکمایی از کازرون به روی صحنه می رود.

به گزارش کازرون نما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس به میزبانی تماشاخانه های هودی، سپاسدار و تالار حافظ برگزار می شود، گفت : این جشنواره از روز جمعه با به صحنه رفتن تئاتر "چند روایت نامعتبر از آنچه نمی دیدیم...." به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده کار خود را آغاز کرد .

بهزاد مریدی افزود: در ادامه، روز شنبه از ساعت ۹ صبح در تالار حافظ، "خواب در فنجان خالی" به کارگردانی ابوذر غلامی و رضا طاهری اجرا می شود، سپس در سالن استاد هودی همزمان تئاتر "دو زیست" به کارگردانی پیمان زبرجدی به صحنه خواهد رفت.  

27 امین جشنواره تئاتر فجر فارس آغاز به کار کرد/نمایش

مریدی از برگزاری نشست نقد و بررسی اجراهای روز دوم بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خبر داد و افزود: در بخش دوم اجراهای روز دوم که از ساعت ۱۷ در تالار حافظ دنبال خواهد شد، نمایش "چایی راند آخر" به کارگردانی امیر بهبودنیا اجرا می شود و سالن استاد سپاسدار ساعت ۱۹ میزبان اجرای تئاتر "نارکولپسی"(مرودشت) به کارگردانی هادی امامی مقدم است.   

همچنین در این روز نمایشی به کارگردانی مسعود احمدی با عنوان "کندو"(شیراز) در تالار استاد هودی از ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

27 امین جشنواره تئاتر فجر فارس آغاز به کار کرد/نمایش

عکس تزئینی است

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس گفت: ۱۱ صبح یکشنبه چهارم مهر تالار حافظ اداره فرهنگ و ارشاد فارس میزبان اجرای تئاتر "رازها و دروغ ها" به کارگردانی شاهرخ ایوبی است و در تماشاخانه استاد هودی همزمان تئاتر "اسب قاتلین" به کارگردانی رازق حسین نیا ارایه می شود

وی از ادامه نشست های نقد و بررسی آثار در تالارهای مهر و غزل در روز سوم جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر فارس خبر داد و افزود: "تاپ تری آپ" عنوان تئاتری است که به کارگردانی حسام شیخ الحکمایی از شهرستان کازرون از ساعت 19:00 در تالار حافظ به صحنه می رود.  همچنین روز سوم جشنواره با اجرای «۱+۵» به کارگردانی مجتبی حسینی قیری از شهرستان قیروکارزین در تماشاخانه استاد سپاسدار ادامه می یابد و در ادامه همزمان از ساعت ۱۹ تماشاخانه استاد هودی میزبان اجرای «پره پروانه پولادی»(شیراز) به کارگردانی نوید جعفری است.

مریدی به اجراهای روز پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس در روز دوشنبه ۵ مهر اشاره کرد و افزود: تئاتر "پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی" به کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز به میزبانی تماشاخانه استاد هودی ساعت ۱۱ صبح به روی صحنه می رود و نقد و بررسی آن از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار خواهد شد

آثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس توسط استاد هادی مرزبان، میلاد اکبرنژاد و سیروس کهوری نژاد داوری خواهند شد

اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس دوشنبه 5 مهر با معرفی نفرات برتر در شیراز برگزار می شود .

نویسنده: سرویس فرهنگی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹