پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۲۲:۱۸
اسفنديار دشمن‌زياري
 
در حاليكه طنين صداي به هم خوردن شمشير يزيديان در يادمان محرم، خاطره‌ها را مي‌آزارد و دل‌ها را با تبسم بهشتي به سوي آزادگي كربلاييان در سراي جاودانگي، به روشنايي خورشيد مي‌سايد، ابليسيان عصر ناكسي، با نيش دراكولايي، خوي متوحش خود را در نوشيدن خون انسانيت به رخ آدم نمايان خزيده در سكوت شبانه و خفته در پوست خرگوشي مي‌نمايانند. انسانيت بر دار حلاج و صليب مسيح‌كش روسياهان زمين در غزه، جبين آزادگي را از بارش آزرم نمناك مي‌كند. كو حسيني تا بر فرق اهرمن‌خويان خونخوار، نهيب انالحق را به صور كشد. تو را چه شده است كه بر كراهت و زبوني اعمال ننگين جانوران به ظاهر انسان، خموشي گزيده و سم و بك، به نظاره نشسته‌اي. اسلام بماند كه حتي نوع دوستي هم نمي‌تواند از ديدن زايش پيوسته ستم بر مردمي كه تنها خواستشان لقمه نان و سرپناهي است، حذر كه.....!، حتي گذر كند.
 
روزي، تل زعتر! ديروزي، دير ياسين! پس‌روزي، صبرا و شتيلا! امروز...، غزه!!. آهاي آدم‌ها! چه مانده‌ايد؟ شايد فردا ماواي شما لاله‌زار شود.
 
خون شقايق بر پهن دشت ناكسي جاري است، اما تو، فرياد "هل من ناصر ينصرني" ملتي دربند را نمي‌شنوي؟ گويي خود را به ناشنوايي زده‌ايد تا از غريو شعله‌هاي آتش دوزخ، سوراخي امن وام گيريد.
 
برادر، رفيق، هم‌كيش: مگر نمي‌بيني ديو با سم نعل شده از چكش كفتاران، بر تارك عدالت ميخ جنايت مي‌كوبد و رنگ نيستي بر ديوار حريت مي‌پاشد!!؟
 
آه..... شور دل در تنگناي آدميت چه سوزان است، آنجا كه در جرگه مدعيان حقوق بشر هيچ مروتي هويدا نيست. گويي مسخ شده‌اند و ديوانه‌وار بر جنون قوم تفرعن‌زده لبخند مرگ آذين مي‌بندند.
 
و.... چنين است كه بايد خود باشي و با تمام وجود توان بر كف نهاده و بهر فردايي نامعين بر گرده اسب زمان شتابان بتازي. رهايي تاوان دارد كه حسين را تاريخ به يادگار بر اريكه ظلم ستيزي به گواهي نشاند. پس بيا و آزاده باش و بر مرگ ستم، كوس آزادي بنواز.        
  
پس ننشينيد كه نيش ابليسيان عصر ناكسي، بر پيكر حريت، در كربلاي غزه خونين است!!
 
منبع: آفتاب كازرون
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳