پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
بامداد روز پنجشنبه:
قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر و عامل شهادت 3 تن از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کازرون، پس از طی مراحل قضایی و تایید حکم از سوی دیوان عالی کشور، صبح پنجشنبه در کازرون به دار مجازات آویخته می شود

به گزارش کازرون نما به نقل از منابع آگاه، "عباس ط" قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر که آخرین بار در 12 فروردین بار به دلیل حمل هروئین توسط نیروی انتظامی دستگیر شده بود، به جرم حمل و توزیع مواد مخدر، پس از طی مراحل قضایی و تایید نهایی حکم در دیوان عالی کشور، صبح پنجشنبه ساعت 06:30 صبح در میدان امام حسین(ع) کازرون به دار مجازات آویخته خواهد شد.

قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر در کازرون اعدام می شود

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه 12 فروردین ماه، این قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده در هنگام بازجویی در دائره مواد مخدر نیروی انتظامی کازرون مستقر در کلانتری 11 محمدیه این شهر، با برداشتن اسلحه یکی از ماموران نیروی انتظامی، با شلیک گلوله، 3 نفر از پرسنل نیروی انتظامی به اسامی سرگرد یوسف فرهادی، سروان روح الله عباسی و ستواندوم سلمان کایدی را به شهادت رساند و یکی دیگر از پرسنل این نیرو نیز زخمی گردید.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳