پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
سرهنگ رزمجویی خبر داد:
سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی کازرون از کاهش 37 درصدی سرقت‌های گوناگون از جمله منازل و درون خودرو در یک‌ ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. وی همچنین گفت: عامل شهادت سه افسر این نیرو به زندان روانه شده که به‌زودی با حکم دستگاه قضایی در ملا عام به سزای عمل ارتکابی خود خواهد رسید.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ رجبعلی رزمجویی عصر دیروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی و پلیس ازجمله دستگاه‌هایی است که با تمام توان برای ایجاد نظم و آسایش عمومی جامعه روزانه با افراد مجرم، مشکل‌دار و برهم زننده امنیت و آسایش مردم جامعه درگیر بوده که در این راستا با یک‌سری تهدیدها و مشکلاتی نیز روبه‌رو است.

وی گفت: نیروی پرتوان انتظامی این شهرستان با مخلان نظم و امنیت و آرامش جامعه و افراد خلاف‌کار برخوردی قاطع و در ترمیم ناامنی‌ها و پیشگیری از آن تلاش شبانه‌روزی دارد.

فرمانده انتظامی کازرون، داشتن احساس امنیت در جامعه را از خود امنیت بسیار حائز اهمیت‌تر دانست و متذکر شد: این مقوله در اولویت نخست نیروی انتظامی شهرستان کازرون قرار دارد که برقراری و پرداختن به آن همت رسانه‌ها را می‌طلبد تا اذهان عمومی را به آرامش دعوت کنند.

رزمجویی به اقدامات و تلاش شبانه‌روزی پلیس این شهرستان در طول یک‌ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در طول این مدت در مقایسه با مدت مشابه در سال‌های پیش در بحث انواع سرقت‌ها ازجمله منازل با کاهش 37 درصدی، دستگیری سارقان با افزایش 28 درصدی، افزایش کشفیات سلاح 56 درصد و نیز در کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی و دستگیری افراد خلاف‌کار و خرده‌فروشان مواد مخدر رشد قابل‌توجهی داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به شهادت رسیدن سه تن از افسران بسیار خوب این نیرو که در ایام عید امسال توسط قاچاقچی مواد مخدر صورت گرفت گفت: قاچاقچی مواد مخدر به‌نام عباس طهماسبی که سال‌های سال بود اقدام به توزیع مواد مخدر در شهرستان‌های کازرون، شیراز و قائمیه داشت مورد تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه در ایام تعطیلات عید نوروز امسال دستگیر و تحویل دایره مواد مخدر کلانتری 11 محمدیه کازرون شد و در حین بازجویی با گلاویز شدن با افسر بازجو توانست به اسلحه کمری آن دست پیدا کند و سه تن از افراد بسیار خوب این نیرو را به شهادت رساند و یکی دیگر از آنان را به‌شدت زخمی کند.

وی تصریح کرد: این فرد مجرم که در حال فرار بوده با ورود سایر کارکنان با اصابت گلوله به‌شدت زخمی می‌شود که در حال حاضر با مراقبت درمانی وضعیت او بهبود پیدا کرده و به زندان روانه شده که به‌زودی با حکم دستگاه قضایی در ملا عام به سزای عمل ارتکابی خود خواهد رسید.

رزمجویی متذکر شد: سایر افراد خانواده این مجرم که در توزیع و حمل و فروش مواد مخدر دست داشته‌اند در حال حاضر تحت تعقیب و دستگیری پلیس قرارگرفته تا برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.

فرمانده انتظامی کازرون از مردم و رسانه‌ها درخواست کرد که در آرام‌سازی و روشنگری اذهان عمومی به پلیس و نیروی خدوم انتظامی کمک و شهادت کارکنان انتظامی را طوری مطرح کنند که بتواند آسیب‌های روحی را ترمیم کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان در برخورد با مخلان نظم عمومی و توزیع‌ کنندگان و خرده‌ فروشندگان مواد مخدر عزم جدی دارد و هیچ‌گاه در این راستا عقب نمی‌شنید.

رزمجویی در پایان بیان داشت: تعدادی از افرادی که در فضای مجازی به نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم اقدام می‌کردند توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام شد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
باز هم آمار ... ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴