پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۵
استاندار فارس در مراسم نمازجمعه كازرون:
به گزارش خبرنگار كازرون نما، استاندار فارس ضمن حضور در كازرون در بين نماز جمعه و عصر كازرون سخنراني كرد. وي در سخنان خود پس از اشاره به سوابق كازرون و حضور مردم اين شهرستان در عرصه‌ها و صحنه‌هاي مختلف با ارائه‌ي آماري مقايسه‌اي خدمات سي‌سال گذشته‌ي نطام به مردم استان چشم‌گير دانست. وي در عين حال وجهه‌ي معنوي و آرماني نظام را غير قابل مقايسه با بعد مادي آن دانست.

به گزارش خبرنگار كازرون نما، استاندار فارس ضمن حضور در كازرون در بين نماز جمعه و عصر كازرون سخنراني كرد. وي در سخنان خود پس از اشاره به سوابق كازرون و حضور مردم اين شهرستان در عرصه‌ها و صحنه‌هاي مختلف با ارائه‌ي آماري مقايسه‌اي خدمات سي‌سال گذشته‌ي نطام به مردم استان چشم‌گير دانست. وي در عين حال وجهه‌ي معنوي و آرماني نظام را غير قابل مقايسه با بعد مادي آن دانست.

 

مهندس رضازاده درباره‌ي خدمات دولت نهم در استان فارس نيز گفت: در استان نيز شاهد هستيم پروژه‌هاي بزرگي مثل راه‌آهن، توسعه‌ي شبكه‌ي راه‌ها، بالا رفتن ظرفيت نيروي برق كه نيروگاه كازرون يكي از مصاديق آن است، به ثمر مي‌رسد.

 

وي مهم‌ترين شاخص دولت نهم را پايبندي به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي دانست و اين شاخصه را مهم‌ترين علت حمايت مقام معظم رهبري از دولت نهم ارزيابي كرد.

 

استاندار فارس همچنين اعلام كرد كه در سفر خود به كازرون مركز فني و حرفه‌اي بالاده را افتتاح و از طرح پتروشيمي كازرون بازديد كرده است و بعدازظهر جمعه نيز از زندان و سيلو و بعضي از طرح‌هاي ديگر بازديد خواهد داشت.

 

وي گفت: هم در سفر اول دولت و هم در سفر مقام معظم رهبري تصميمات مهمي براي كازرون گرفته شده است كه مي‌تواند اين شهرستان را متحول كند.

 

وي اعلام كرد كه از سال آينده براي احداث سد نرگسي رديف مستقلي در بودجه در نظر گرفته شده است. و عمليات اجرايي پتروشيمي كازرون نيز قبل از پايان امسال آغاز خواهد شد.

 

مهندس رضازاده با اشاره به مشكلات بهداشت و درمان در شهرستان كازرون گفت: احداث يك بيمارستان در كازرون مورد تأييد وزارت بهداشت قرار گرفته است كه اميدواريم در سفر دوم دولت به تصويب برسد. وي همچنين وعده داد كه بخشي از مشكلات بهداشتي شهرستان را نيز حل كند.

 

استاندار فارس اعلام كرد كه اعتبارات عمراني دولت نهم براي كازرون 7/2 برابر شده است.

 

وي گفت در سفر مقام معظم رهبري بيش از 23 ميليارد تومان براي كازرون به تصويب رسيد كه طي سه سال تخصيص خواهد يافت كه بعضي از آنها مثل تقاطع غير هم‌سطح سه راهي راهدار آغاز شده است.

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۶
25
0
سلام علیکم :از حضور جناب استاندار سپاسگذاریم واینکه اگر وزیر رفاه نیامده بود به کازرون جهت افتتاح فنی وحرفه ای جناب استاندار هم هرگز نمی آمد لذا خدمت این استاندار بزرگوار چند نکته را بطور خلاصه عرض کنم 1:نماینده ارشد دولت در استان فارس شعارهای ریاست جمهور را برای خدمت در جای دیگری (به هرحال در فارس دیگر گذشته )مد نظر داشته باشد وبداند که ریاست جمهور با مردم بیگانه نیست در صورتی که نماینده ارشد ایشان در فارس در دوران خدمت جز همراه مدیران کلان مملکتی دیگر به کازرون نیامده وشاید خبری هم از مشکلات این مردم نداشته باشد2:سخرانی کار خیلی سختی نیست .حضرتعالی که مدتی هست بحث راه آهن را شنیدید در این مدت در مقابل نماینده بوشهر چه موضعی گرفتیدید .امیدوارم در جای دیگری که می روید برای خدمت لااقل درب اتاق را به روی مردم باز گذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۸
31
0
اقای استاندار
سلام
در سفر حدود یک ماه پیش شمابه جهرم قول اتصال جهرم را به راه اهن دادید برای کازرون چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳