پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۸
صالح پور فرماندار کازرون در گفتگو با مهر :
منصور صالح پور گفت: با توجه به بررسیهای کارشناسانه ای که صورت گرفته شهرستان کازرون به یک بیمارستان ۱۲۰ تختی نیاز دارد.صالح پور در گفتگو با خبرنگار مهر در کازرون افزود: در حال حاضر بیمارستان کنونی این شهرستان علاوه بر سرویس دهی به مردم این شهر به پنج منطقه اطراف کازرون نظیرخشت و کنار تخته و حتی شهرهای اطراف فارس نیز سرویس می دهد



منصور صالح پور گفت: با توجه به بررسیهای کارشناسانه ای که صورت گرفته شهرستان کازرون به یک بیمارستان ۱۲۰ تختی نیاز دارد.صالح پور در گفتگو با خبرنگار مهر در کازرون افزود: در حال حاضر بیمارستان کنونی این شهرستان علاوه بر سرویس دهی به مردم این شهر به پنج منطقه اطراف کازرون نظیرخشت و کنار تخته و حتی شهرهای اطراف فارس نیز سرویس می دهد و برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مراجعه کنندگان احداث یک بیمارستان دیگر نیز به شدت احساس می شود. وی خاطرنشان کرد: مسئولان و کارشناسان بهداشت و درمان استان فارس نیز وضعیت موجود را بررسی کرده و حتی لزوم احداث چنین بیمارستانی با ۱۲۰تختخواب را نیز مورد تصویب قرار داده اند و این پیشنهاد را در سفر دور دوم هیئت دولت به استان فارس ارائه خواهیم کرد. فرماندار شهرستان کازرون در ادامه سخنان خود از احداث کتابخانه مرکزی و مناسب به عنوان یکی دیگر از نیازمندیهای این شهرستان یاد کرد و افزود: شهرستان کازرون در حال حاضر سه مرکز آموزش عالی و یک مرکز تربیت معلم خواهران و حدود ۱۴ هزار دانشجو دارد ازاین رو در بخش فرهنگ به ایجاد چنین کتابخانه ای نیازمندیم که این موضوع را نیز در سفر دور دوم هیئت دولت پیشنهاد می کنیم. صالح پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها و مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به کازرون نیز بیان کرد: در مجموع در این سفر، شهرستان کازرون حدود ۲۰مصوبه ریز و درشت داشت که می توان در دو یا سه نوع آنها را تقسیم کرد. وی با بیان اینکه اجرای برخی از مصوبات سفر به خاطر حجیم بودن کار مدت زمان بیشتری طول می کشد، اظهار داشت: سدنرگسی در شهرستان کازرون با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان یکی از این پروژها بوده که با کارهای صورت گرفته فاز طراحی آن تمام شده و امیدواریم در آینده ای نزدیک وارد فاز عملیات اجرایی شود. فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برخی از پروژه های بزرگ نیز طی این مدت انجام شده، تصریح کرد: یکی از این پروژه گازرسانی به چهار روستای شهرستان بود که در همان سال اول انجام شد و به پایان رسید. صالح پور با اشاره به اینکه تحقق کامل این مصوبات به طور حتم در محرومیت زدایی شهرستان کازرون تاثیر مثبتی خواهد داشت، گفت: در عین حال کمیته های لازم برای سفر دور دوم نیز تشکیل شده و مشغول جمع آوری نیازها وپیشنهادات هر ارگان برای طرح در دور دوم سفر هستیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴