پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در کازرون:
مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس روز پنجشنبه پس از بازدید از اماکن ورزشی شهرستان کازرون، در جمع کارکنان اداری اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت : نیروهای انسانی از سرمایه های مهم و اصلی اداره کل هستند و باید به آنان توجه ویژه شود.

به گزارش کازرون نما، حیدر علی کامیاب کلانتری در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر چنانچه کارکنان خوب و باانگیزه، بانشاط، پر کار و پرتلاش داشته باشیم باعث سربلندی اداره کل و مسئولان آن خواهد شد و برعکس اگر کارکنان بی انگیزه، بی حوصله و بی میل و رغبت باشند موجب خواهد شد ورزش استان ضعیف شده و مدیران آن نیز زیر سوال بروند از این رو باید به آنان در همه ابعاد توجه ویژه شود تا با انگیزه بیشتر برای پیشرفت ورزش تلاش کنند. 

نیروی انسانی سرمایه مهم اداره ورزش و جوانان

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه اولویت اول ما توانمند سازی همکاران در ابعاد مختلف است بیان کرد: در هر شهرستان که حضور پیدا می کنم در برنامه داریم که حتما با کارکنان آن شهرستان دیدار و نشستی داشته باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را شنیده و برای مرتفع کردن آن گام های موثری برداریم . 

کامیاب گفت: با تلاش های انجام گرفته در چند ماه گذشته سعی شده است وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران را تا حدودی حل کنیم و از نظر حقوقی نیز اقدامات مناسبی برای رفاه حال همکاران در سرتاسر استان انجام شده است. 
وی در خصوص فعالیت های عمرانی نیز بیان کرد: در بحث زیر ساخت ها در این شهرستان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و در هفته دولت امسال 4  طرح ورزشی دیگر را افتتاح خواهیم کرد و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار خواهیم داد . 

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به آرامش ایجاد شده در ورزش کازرون بیان کرد: با حضور جاوید منصوری در راس مدیریت ورزش شهرستان کازرون، انتظار می رود با همکاری و هم فکری همه اهالی ورزش به ویژ پیشکسوتان و صاحب نظران امر ورزش، رونقی که در ورزش کازرون در دهه های گذشته بود دوباره احیاء شود و به روزهای اوج خود باز گردد.  
نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷