پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
صبح امروز پنجشنبه صورت گرفت:
مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس، به همراه معاون و مسئول روابط عمومی این اداره کل و منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون صبح امروز پنجشنبه 13 خردادماه از اماکن ورزشی شهر نودان بازدید کردند.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در این دیدار بخشدار کوهمره نودان، شهردار و شورای اسلامی شهر نودان، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان، مسئول هیأت فوتبال و مسئولین اماکن ورزشی نودان، ضمن استقبال از مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و همراهی ایشان در این بازدید، مشکلات و کمبودهای اماکن ورزشی بخش کوهمره نودان را مطرح نمودند . 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت استخر شنای شهر نودان و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان نسبت به رفع کمبودها و تجهیز سالن ورزشی قول مساعد داد و همچنین مقرر گردید اداره کل ورزش با دادن یارانه و کمک به اداره ورزش کوهمره نودان، فرصتی ایجاد کند که دانش آموزان مدارس بخش بتوانند به صورت رایگان از استخر شنای نودان استفاده کنند.


حیدرعلی کامیاب در خصوص مشکل آب چمن ورزشگاه نودان نیز اظهار داشت: طرح و ایده ای مناسب توسط مسئولین بخش به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهید تا کارشناسان روی آن مطالعه و اقدام اساسی انجام دهند.

کامیاب ضمن تقدیر و تمجید از مهندس نوذری وزیر اسبق نفت عنوان داشت؛ مهندس نوذری نه تنها برای شهرستان کازرون بلکه برای احداث اماکن ورزشی در سطح استان فارس نیز اقدام نموده است .

خیاط شهردار نودان نیز تقاضا نمود بر اساس ماده 88 مصوبه دولت، درآمدهای اماکن استیجاری ورزشی نودان صرف مخارج و هزینه های ورزش نودان گردد و بیان کرد: این درحالی است که فقط یک مورد در سال 94  درآمدهای سالن ورزشی برگشت خورده است و درآمدهای سال های قبل  به خصوص استخر، بلاتکلیف مانده است .

در ادامه بخشدار کوهمره نودان، رئیس شورای شهر، رئیس اداره ورزش وجوانان بخش، مسئول هیأت فوتبال بخش و مدیریت استخر شنای انقلاب نودان و رئیس شورای بخش به بیان مشکلات و ارائه راهکارها و تقاضاهای خود پرداختند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس همچنین نسبت به اجرای کفپوش سالن روستای دیکانک تا هفته دولت قول مساعد داد.

نویسنده: محمد دهداری
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸