پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
با کسب قهرمانی در سطح دانشگاه های پیام نور کشور:
تيم برنامه نويسي دانشگاه پيام نور كازرون، با كسب مقام اول در بين تيم هاي دانشگاه پيام نور كشور و كسب رتبه ششم مسابقات برنامه نويسي ACM دانشگاه هاي سراسر كشور، به مسابقات غرب آسيا راه يافت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومي دانشگاه پيام نور کازرون، در پايان اولين دوره مسابقات برنامه نويسي دانشجويي ACM دانشگاه پيام نور كشور كه با حضور 41 تيم از دانشگاه هاي سراسر كشور در بابل برگزار شد، تيم برنامه نويسي سلمان فارسي دانشگاه پيام نور كازرون، متشكل از دانشجويان امين فرجي، ميلاد سالار و حميد اولياء و با سرپرستي حسن رضايي، موفق به كسب مقام اول در بين 22 تيم دانشگاه پيام نور كشور شد.

تيم دانشجويي ACM دانشگاه پيام نور كازرون به مسابقات غرب آسيا راه یافت

همچنين اين تيم در بين 19 تيم شركت كننده از ساير دانشگاه هاي كشور اعم از دانشگاه هاي دولتي و آزاد، موفق به كسب مقام ششم شد كه مجوز حضور در مسابقات غرب آسيا در دانشگاه صنعتي شريف را بدست آورد.
 گفتنی است مسابقه‌ برنامه‌نويسي دانشجويي
ACM بزرگ‌ترين مسابقه‌ برنامه‌نويسي است كه از سال 1977 برگزار مي‌شود و تأكيد آن بر تقويت كار گروهي، مهارت‌هاي برنامه‌نويسي و توان حل مسئله در بين دانشجويان رشته‌هاي مرتبط با علوم و مهندسي كامپيوتر است؛ که در اين مسابقه، دانشجويان ضمن شركت در يك آزمون رقابتي جذاب، فرصت به كارگيري دانش تئوري خود و تبديل آن به مهارت را پيدا مي كنند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
آفرین به این دانشجوهای مستعد و فعال، براشون آرزوی موفقیت میکنم. امیدوارم این مسابقات انگیزه ای برای فعالیت های آتی و گرفتن ایده های ناب از دیگر شرکت کننده ها بشه براشون.
فارغ التحصیل پیام نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
واقعا موفقیت بزرگیه ..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳