پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
جلسه هم انديشي پژوهشي مراكز غرب فارس به ميزباني دانشگاه پيام نور كازرون برگزار شد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومي دانشگاه پيام نور كازرون، دكتر محمدحسن صيف مدير پژوهشي استان اظهار داشت: كيفي سازي پژوهشي از اولويت هاي اصلي پژوهش مي باشد.

مدير پژوهشي استان اولويت سنجي در اولويت هاي پژوهشي مورد نياز جامعه، زمينه سازي براي تعامل و همكاري متقابل با مراكز علمي و تحقيقاتي و انتقال تجربيات بين مراكز علمي استان را از اهداف اين هم انديشي برشمرد.

دكتر صيف خواستار استفاده بهينه از پتانسيل ها و ظرفيت هاي موجود پژوهشي در دانشگاه پيام نور شد.

در ادامه دكتر رستگار رويكرد دانشگاه پيام نور را كيفي سازي دانست و افزود: بحث رتبه بندي پژوهشي واحدها و مراكز استان فارس از اولويت هاي اصلي سال جاري محسوب مي شود.
گفتني است در اين هم انديشي ضمن تبيين رويكردهاي فعاليت علمي و پژوهشي در مراكز و واحدها، گزارشات مسئولين علمي و پژوهشي، ارائه و در خصوص رويكردهاي ارتقاء عملكرد علمي و پژوهشي واحدها و مراكز غرب فارس بحث و تبادل نظر شد.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
2
بعد از ۴۰ روز برگزاری این جلسه خبر رسانی مبارکه روابط عمومی خوابش برده بوده
زرگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
واقعا وقتی میگفتند دانشکاه پیام نور روی آب است و مدیریت دانشگاه فقط هفته ای چند روز بیشتر در دانشگاه حضور ندارد باورش برام سخت بود اما الان که میبینم در عصر انفجار اطلاعات بعد از جهل روز خبر این دانشگاه توسط روابط عمومی اعلام میشود کم کم باورم میشود که واقعا در دانشگاه پیام نور جه خبر است؟ واقعا باید برای دانشگاه متاسف شد که جایی که خود باید الگویی برای سایر نهاد ها باشد ایجنیین به دلیل سوء مدیریت و بعضا سیاسی کاری و دخالت بیجای نماینده به چنین وضعی گرفتار شده است.
نحاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
با سلام
من خودم از کارکنان پیام نورم علاوه بر اینکه این خبر با 45 روز تاخیر منشر شده عنوان آن هم کذب محضه پیام نور غرب فارس کجا بوده شما عکسو نگاه کنید متوجه خواهید شدکه مجموعا 9 نفر تو این جلسه هستندکه یکیش جعفری سرپرست مرکز ،عباسی رابط پژوهشی کازرون ودو نفر از اعضای هیات علمی کازرون سه نفر هم از شیراز
مامور بودن که با رانندشون 4 نفر میشن و یه نفر هم از نورآباد برای دیدن دوستشون اومده بوده کازرون .آیا این میشه پیام نور های غرب فارس خنده داره. حتی دروغ هاشونم بچه گونه وخنده دار .جالب تر اینکه حتی هیات علمی های مرکز کازرون هم شرکت نداشتند.واقعا جای تاسف داره برای کازرون که دانشگاه هاش دست چه جور آدم هایی افتاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳