پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۹۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
صدای مردم:
چند دختر و پسر در پارک بوستان رفیع به خاطر عدم رعایت پوشش و حجاب و عدم رعایت فرهنگ اسلامی توسط نیروی انتظامی به کلانتری برده شدند.

باسلام کازرون نما

چند دختر و پسر در پارک بوستان رفیع به خاطر عدم رعایت پوشش و حجاب و عدم رعایت فرهنگ اسلامی توسط نیروی انتظامی به کلانتری برده شدند.

در اینکه اون دو دختر حجاب و پوشش مناسب رو نداشتن و در اینکه دو دختر و دو پسری که باهم بودن نامزد و زن و شوهر نبودن، شکی نبود و عکس هایی هم در پارک این دو پسر و دختر از هم میگرفتن و ممکن بود عکس هایشان در فضای مجازی پخش شود و آسیب های دیگر. کارهای این دو دختر و دو پسر زشت و قابل تقبیح بود و خلاف فرهنگ اسلامی، اما نکته ای که حین هدایت این ها به سمت نیروی انتظامی جلب توجه کرد، این بود که متاسفانه توسط یک لباس شخصی که همراه مامورین بود، دو پسر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. آنهم در یک فضای عمومی؛ و این روش مناسب نیست. مشخص بود سن این دو دختر و پسر هم پایین بود. احتمالا دانشجو بودن. نیروی انتظامی میتونست اونها رو بدون ضرب و شتم به سمت نیروی انتظامی مدیریت کنه. حتی زد و خورد یک فرد مجرم به این شکل نیز صحیح نیست. چه رسد به دو دختر و پسر جوان و ناپخته. و کار فرهنگی با زور و اجبار درست نخواهد شد. قطعا با این نحوه برخورد بذر کینه و نفرت در دل این چهار جوان خواهد ماند و بس. در نهایت اینکه کار چهار جوان زشت بود و قابل تقبیح، اما کار آن لباس شخصی همراه مامورین نیز که به ضرب و شتم آن پسرها در منظر عمومی مبادرت کردند نیز نادرست بود.

نویسنده: شهروند
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
1
8
اینها اگر میخوان برخورد کنن ، برن شیراز و ببینن وضع حجاب چقدر بده.خواهشا یه عده ادم، با ابروی شهر بازی نکنن.حالا نیرو انتظامی یا هر کس دیگه.

نیروانتظامی که مسئول پیاده کردن اسلام نیست.اینها اول باید تذکر ودر موارد بحرانی با حفظ اصول انسانی و شخصیتی، متخلفان رو به کلانتری ببرن.واقعا متاسفم.

در واقع از ماست که برماست، از بس سخت گرفتیم ، جامعه اینطور بد شده .حالا بازم سخت بگیرید تا از اروپا رد کنیم، انشالله.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
9
اینکه پوشش اون جوونها چی بوده و دارای مجازاتی هست یا خیر در اختیار قاضی هست ولی متاسفانه ضرب و شتم متهمین از طرف نیروهای لباس شخصی و نیروی انتظامی به روال معمول بدل گشته که حداقل اگه در انظار عمومی صورت نگیره در ... صورت میگیره و در مواردی نیز اعمال ... با متهمین صورت میگیره. این کارها منجر به تبدیل کردن یه شهروند عادی با پوششی متفاوت به یک فرد مخالف دین و مذهب و کشور میشه که معلوم نیست این کینه و دشمنی رو کجا و به چه نحوی بروز بده.
متاسفم برای نیروی انتظامی
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
9
بدبختی جامعه ما به همین لباس شخصی هاست و افرادی که کاسه داغ تر از آش هستند . آخه بح حیوان همک نمیشه زور گفت این ها که آدم اند . این چه کاریه ؟ این چه جور فرهنگ سازیه ؟ خون شهدا هم به بی حجابی حساسه و هم به اختلاس و دزدی و خیانت و..... پس چرا به اون ها رسیدگی نمیشه ؟
عکاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
11
0
شمائی که قضاوت عجولانه می کنید اگر نیروی انتظامی وظیفه اش حفظ برقراری نظم و امنیت و ... است پس خواهشا نظر بیخودی ندید . بعدشم کی گفته نیروی انتظامی وظیفه پیاده کردن اسلام رو نداره ، اگه واقعا شما دلت برا شهر و دیارت می سوزه خودت آستین بالا بزن و تذکر لسانی بده، نگین به ما چه ، بعدا شیراز ربطی به ما نداره بنده کار نیروی انتظامی رو کاملا صحیح و به جا می دونم ، حالا درسته که لباس شخصی هم بوده ولی نباید دست رو کسی بلند کنه . پس نیروی انتظامی تشکر تشکر ، ضمنا از این به بعد هم باید یا دختر و پسرا برخورد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
یه نگاه به + و - ها در کامنت ها کنی متوجه میشی که نظر بیخودی و نخودی رو کی گذاشته!
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
6
واقعا بایدبرای برخی .... کلاس ادب وتربیت گذاشت وبه انان یادبدهندکه جطوربایدبامردم صحبت کنندمتاسفانه برخی این اقایون اصلا فرهنگ حرف زدن بامردم هنوزبلدنیستند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
11
آقای عکاس عزیز، توی هیچ جای دنیا نوع پوشش افراد مخل نظم و امنیت نیست، مخل نظم و امنیت اون نیروهای خودسری هستند که آزادانه و بدون ترس با موتورهای سنگین و اسپری فلفل و باتوم و آجر به نماینده مجلس تهران توی شیراز حمله میکنند و کلانتری رو محاصره میکنن و نیروی انتظامی هیچ کاری نمیکنه. مخل نظم و امنیت اون گردن کلفت هایی هستند که هر وقت اراده کنن به سفارت ها و کنسرت ها و بازیگرا و عروسی ها یورش میبرند و نیروی انتظامی فقط نظاره گر میشه، مخل نظم و امنیت اون قمه بدست هایی هستند که از مردم توی روز روشن زورگیری میکنن و به ناموس مردم دست درازی و.....، مخل نظم و امنیت پوشش چهارتا جوون نیست آقا.
یادمه برا اجلاس سران کشورهای اسلامی ورودی و خروجی های تهران رو ایست و بازرسی گذاشته بودند تا خدای نکرده کسی قصد خرابکاری نداشته باشه، ولی مامورین محترم نیروی انتظامی بازم بر اساس عادت همیشگی شون به پوشش راننده ها گیر میدادن و دنبال اثبات رابطه ی دختر و پسری بودن که توی یه ماشین بودند، در صورتی که هدف از اون بازرسی ها بحث امنیتی بود نه اخلاقی.
دلیل این کار هم اینه که .........ولی در دیگر موارد میتونه ........ باشه. البته همه پرسنل نیروی انتظامی اینجور نیستن، این امنیتی هم که داریم نتیجه فعالیت همون دسته از نیروهای مستعد و باهوش و با وجدان نیروی انتظامی هست که در گمنامی شهید میشن نه اینایی که ..........
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
5
کسی که جوان مردم رو کتک زده یک فرد ... به تمام معناست و کارش جرم محسوب میشه، با وجود شواهد زیاد میشه ازش شکایت کرد. البته اگر دادستان محترم شهرستان بخواهند میتوانند شخصا بدلیل جریحه دار کردن احساسات مردم و تخریب چهره خدمتگزار ماموران انتظامی و ضرب و شتم، از ایشان شکایت کنند.
نا آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
3
در این شهر باید همه چیزمون به همه چیزمون بیاد که اگه غیر از این بود تعجب داشت در حالی که در شهر گناوه براحتی و جلو دیدگان نیروی انتظامی تمامی ماشینهای سواری صندوق عقب خود را با انواع لوازم برقی و تلوزیونهای 48 و 50 اینچ پر کرده و حمل می کنند و نیروی انتظامی به بهانه این که این کار محل کسب و کار و پیشرفت مردم است برخورد نمی کند در شهر ما چند روز پیش در همین سایت کازرون نما فرمانده محترم نیروی انتظامی خبر بزرگ کشف محموله قاچاق آب معدنی را در بوق و کرنا می کند و از رفتار این چنینی دفاع، شاید اینجا ایالت خودمختار با قوانین خود خوانده است
عبدالرسول
|
Germany
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
4
اگرمردم مادرمقابل هرعمل غیر مسئولانه همجا که ایستاده انداعتراض کنند وبه آن لباس شخصی حالی کنند که تنها قاضی میتواند مجرم بودن آنان را اثبات کند.وشایان ذکراست که دراین دوره زمانه سنگها را بسته اندوسگها را رها کرده اندیعنی اینکه همه راههای ازدواج را بسته ایم واجازه حرف زدن لباس پوشیدن راه رفتن نشتن آب خوردن به کسی نمی دهیم بعد بجای رفتار درست با چک ولغت بجان مردم می افتیم بعدش چه حسی تو دل اون جوان ایجاد کردیم تازنده است تف لعنت می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
عزيز شما شعار نده
بيا ايران به ما نشون بده كه چطوري جلو لباس شخصي ها بايستيم.
فقط شعار نده لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
شما احيانن همون دكتر نيستي؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
2
کاش فقط از این فرد ضارب سوال میشد که دلیلش برا زدن این بچه چی بوده، چه کسی این اجازه رو بهش داده، و در آخر اینکه اگه کسی از این صحنه فیلم میگرفت و توی رسانه های مجازی میذاشت چه کسی پاسخگو بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
متاسفانه چند روز پیش داشتیم در بوستان مردانی درس میخوندیم که به ما هم گیر دادن
اصلا هم رفتارشون درست نبود!
با اینکه ما همگی همکلاسی بودیم اما اون شخص ... ما رو تهدید میکرد و میخواستن همه ما رو به جرم درس خوندن دستگیر کنند

ای کاش بجای این رفتار زشت, امکاناتی رو در اختیار ما قرار میدادن که بتونیم حداقل در مدارس و دانشگاه ها در یک محیط سالم درس بخونیم تا نیاز نباشه بریم پارک (البته دنشجو ها از دانشگاه ها و مدارس مختلف بودن و به همین دلیل هر دانشگاه اجازه نمیده شخصی از دانشگاه دیگه وارد دانشگاهش بشه...)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
سلام.نیروی انتظامی واقعا بسیار زحمتکش و پرتلاش هستن و ما صمیمانه از آنها متشکریم ولی ای کاش کمی محترمانه تر با مردم رفتار کنند...آنها خادم مردم هستن نه ارباب و رییس
باز هم از همه انان کمال تشکر داریم
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
3
کسی منکر زحمات این عزیزان نیست
دوستی میگفت با موتور به سمت میدان شهدا بودم که نیروی انتظامی متوقفم کرد
کارت موتور ، گواهینامه ، بیمه موتور ومدارک لازمه را ارایه دادم
بازم بهم گفتن تو باید موتورت بره پارکینگ
علتش پرسیدم
گفتن کلاه کاسکت نداری
میگم حرف شما درست
اول که اکثر کلاه ندارن دوم کلاه کاسکت مثل نبستن کمربند ایمنی هست اگه جریمه داره جریمه ام کنید
خلاصه قانع نشدند و با وساطت یکی از مامورین محترم دیگه که حق رو به من داد کار فیصله پیدا کرد
سوال از مامورین محترم
ایا وقتی مدارک مثبته جهت رانندگی با موتور وجود دارد چرا به نوع شخصیت و گفتار صادقانه مردم احترام گذاشته نمیشود
لطفا
کسی از مسئولین مربوطه پاسخ دهد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
باید خیلی تند برخورد کرد با بد حجاب ها. اگر چند مدت پیش با تندی برخورد میکردند حالا بد حجابی خیلی کمتر از حالا میبود. امیدواریم با برخورد قاطع تر بد حجابی ریشه کن بشه. فراموش نکنیم که حجاب در قرآن آمده و حدود آن هم در قران و هم در حدیث معصومین هست پس اگر در راه احکام دین و قران لازم باشد خون هم باید ریخته شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳