پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۶۷
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
واکنش شورای شهر کازرون به اتقادات اخیر:
به دنبال تکرار مجدد انتقاد به عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون از سوی حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون و اینبار از تریبون نماز جمعه این شهر، شورای اسلامی شهر کازرون با انتشار بیانیه ای، به این انتقادات واکنش نشان داد

بسمه تعالی

در روز نهم اردیبهشت 1358، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در فرمانی تاریخی دستور تشکیل شوراهای اسلامی را جهت تثبیت حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش به شورای انقلاب صادر نمود و این خود نشانه ای از انقلاب مردمی بود که رهایی از خودکامگی واستبداد را در سایه رهبری آن امام همام می خواستند. اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کازرون،پس از دریافت نشان افتخار انتخاب از سوی مردم شریف کازرون در تاریخ 12/6/92؛ فعالیت شورایی خود را آغاز نمودند و از همان ابتدای امر با استناد به آیه شریفه

«و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله ان الله یحب المتوکلین»

مشورت برای منافع مردم صرفاً با تکیه وتوکلبر خدا را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند.

در سال 1394 که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام  «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین گردید؛ نمایندگان مردم در شورای چهارم همدلی با مسئولین را پیشه نمودند تا در طول سال سوم فعالیت خود ضمن عمل به فرموده مقام معظم رهبری، به انتظارات برحق موکلان خود جامعه عمل پوشانده و خود را در معرض داوری آنان قرار دهند. لیکن در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری امام جمعه محترم شهرستان در خطبه های نماز، شورای شهر را یکی از ضعیف ترین شوراهای استان فارس، به گفته مسئولین استانداری خواند؛ که اعضای شورای شهر را به پیگیری امر و انجام ملاقات با معاون استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان ترغیب کرد. انکار مسئولین استانداری در زمینه ارزیابی ارائه شده از سوی امام جمعه محترم این امر را به ذهن اعضای شورا متبادر نمود که این بار نیز چون گذشته شنیده ها بر دیده ها حاکم گشته و تهمت و افترای مشاوران مغرضی که رد پایشان در دفتر امام جمعه آشکار است، موجب چنین القائاتی شده است.

فارغ از صحت یا سقم این امر، سخنان امام جمعه به نقل از مسئولین استانداری (با وجود رد صریح از سوی ایشان) سوال عمده ای را در ذهن ایجاد می کند و آن اینکه، اساساً وظیفه نظارت و سنجش عملکرد شوراهای اسلامی را در کشور چه شخص یا نهادی عهده دار است؟

بر اساس قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی، قانون اساسی امر نظارت بر شوراها را صرفاً در حیطه اختیارات شوراهای فرادست یعنی شورای استان و شورای عالی استان ها قرار داده است؛ که صد البته حضور نماینده شورای شهر کازرون بعد از گذشت 17 سال برای اولین بار، نه تنها در شورای استان و شورای عالی استان های کشور، بلکه عضویت مقتدرانه در هیئت رئیسه شورای عالی، مؤید توانمندی شورای کازرون در سطح شورای کشور بوده است.

از سوی دیگر امام جمعه محترم در بخشی دیگر از سخنان خود رکود اقتصادی شهر و عدم توفیق در جذب سرمایه گذار را گواه ضعف شهرداری و شورای شهر دانسته اند. قطعاً رکود اقتصادی بر کل کشور به ویژه شهرداری شهرهای میانی و کوچک و البته شهر کازرون حاکم است. اما باید در نظر داشت نابرابری خدمات و امکانات و کمرنگ شدن عدالت اجتماعی نیز در کل کشور همه گیر شده است. مصداق بارز این مطلب آمارهای مرتبط با سرانه بودجه 10 برابری هر شهروند در تهران و 4 تا 5 برابری در مراکز استان ها نسبت به شهرهای کوچک بنابه اعتراف معاون عمرانی وزیر کشور در روز شوراهای سال جاری، با حضور رئیس جمهور، بوده است. بنابراین مقایسه کازرون با کلان شهرهای بلعنده خدمات، امکانات و سرمایه های کشور مانند شیراز غیرمنطقی است. اما با پذیرش واقعیت رکود اقتصادی همه گیر در کشور و شهر کازرون، شاید یافتن پاسخ سوالات زیر جهت برون رفت از رکور در سطح منطقه بی تاثیر نباشد:

1- آیا طرد شورا و شهرداری؛ عدم همکاری و بعضاً کارشکنی و انتقاد مغرضانه از یک نهاد مردمی دریچه ای به سوی تحول اقتصادی می گشاید؟

2- انتصاب مدیران شهری بدون سابقه مدیریتی در شهر کازرون و جابجایی سالیانه بعضاً تا 3 مدیر در بعضی ادارات که در نوع خود رکورد بی سابقه ای در استان و کشور محسوب می شود چه تاثیری در آنچه امام جمعه محترم وضعیت نامناسب مدیریت شهری خوانده اند، داشته است؟

3- رکود کامل اشاره شده در سخنان امام جمعه سوغات عدم درایت مسئولین منتصب مقامات است یا نمایندگان منتخب مردم؟

آیا تن دادن به خواسته ها و منافع جمعی سودجو و عدم تمایز بین سرمایه گذار و سرمایه خوار راه برون رفت از رکود اقتصادی است؟

5- آیا مشکلات عدیده شهرداری کازرون و رکود اقتصادی مورد اشاره امام جمعه صرفاً ناشی از عملکرد مدیریت شهری فعلی است یا ضعف مدیران پیشین در تشخیص سره از ناسره و تن دادن به قراردادهای ننگین در ردای جذب سرمایه گذار (بعضاً به سفارش دلسوزنمایان کازرون)

6- آیا مشکل عدم پرداخت هزینه های مربوط به ساخت و سازهای ادارات مختلف از جمله دفتر امام جمعه محترم یکی از مواردی نیست که شهرداری کازرون می تواند با آن بخشی از حقوق معوقه کارکنان و کارگران خود را پرداخت کند؟

7- آیا عدم مصالحه با افراد معلوم الحالی چون آقایان"و-ر" و"ع-م" حتی تحت فشار و اجبار نشان از ضعف شورای چهارم است؟

اگر شاخص ارزیابی مدیریت شهری، موفقیت در جذب سرمایه گذار با هر پیشینه و قصد و نیتی است، اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کازرون خاضعانه سر تسلیم فرود آورده و ضمن پوزش از تمام دلسوزنمایان به ضعف خود در جذب سرمایه خوار اعتراف می کند؛ چرا که قادر نبوده اند اموال عمومی موکلان خود را جهت چپاول به نام سرمایه گذاری در اختیار ایشان قرار دهند.

در پایان از آنجا که از نظر بعضی منتقدان مغرض، عملکردهایی چون تملک چندین میلیاردی املاک موردمسیر، بیش از دو برابر کردن بودجه شهرداری، اصلاح هندسی خیابان ها و چهارراه ها، تعریض گذرهای متعدد سطح شهر، اجرای بیش از 11 کیلومتر آسفالت معابر، احداث و بازگشایی خیابان های اصلی و فرعی، احداث و تجهیز پارکهای سطح شهر و پارکهای محله ای، و ده ها طرح عمرانی دیگر طی 5/2 سال گذشته، با وجود کاهش 500 میلیون تومانی کمک دولت به شهرداری کازرون، ملاک ارزیابی مدیریت شهری محسوب نمی شود؛ شهرداری و شورای شهر کازرون مجدداً به بی برنامگی و سطحی نگری خود در امر برون رفت از رکود اقتصادی با جذب سرمایه خوار!! اعتراف نموده و ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان سخنان خود را با ذکر حدیثی از امام علی (ع) خاتمه می دهد:

امام علی (ع) فرمودند: ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش سؤال شد. امام انگشتان خود را به هم چسباند و آنها را ميان گوش و چشم خود گذاشت و آن گاه فرمودند: باطل اين است كه بگويى: شنيدم و حق آن است كه بگويى: ديدم.

قضاوت با مردم حق جو و بصیر کازرون

حمیدرضا شهیدیان

رضا آذین فر

کاظم حمیده

رحمن سروآزاد

هیبت اله بهرام زاده

عبداله مکی

محمد امین مهرورز

راحله نامداری

لاله بابا نظری

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۴
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
9
6
هر سخنی امام جمعه محترم کازرون در خصوص عملکرد شورا و شهردار می گویند نصیحت مشفقانه و برادرانه است و این آقایان عضو شورا بجای حاضر جوابی بیایند و عملکرد شون را درست کنند . تازه این نصیحت ها و گوشزدها وظیفه نماینده کازرون و فرماندار شهرستان است که کار این آقایان را امام جمعه مردمی و دلسوز شهرستان کازرون دارند انجام می دهند .
زنده باد حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه م شریف شهرستان کازرون
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
بابا جمعش کنید این بحث های مسخره رو، مگه دیگه تو کازرون، کازرونی هم مونده که میگیم شورای شهر کازرون!!! این میشه شورای شهر مهاجران!!! برید شیراز یه نگاه به بلوار پاسداران، زرهی، باهنر شمالی، بلوار پاسارگاد، چهار راه زندان، آبیاری و فلکه فرودگاه بندازید تا بفهمید کازرون کجاست و کازرونی ها کیا هستن؟؟!! دیگه کسی نمونده تو این شهر... همه رفتن یا دارن برنامه ریزی میکنن که برن ... شما هنوز برای دعوای امام جمعه و شورا بحث میکنید ... کازرون شده مثل آب راکد، آب راکد چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همشهری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
بابا تو دیگه کی هستی ؟ تا حالا ندیده بودیم کسی به این صراحت از امام جمعه محترم حمایت نمایند . لطفا چشمهایتان را بشویید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
3
2
آفرين به اين شوراي مردمي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
2
آفرین به این جواب منطقی و صحیح
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
3
جواب بسيار قانع كننده اي بود.
من ملتمسانه از شوراي محترم تقاضا ميكنم كه همين طور كه تا الان در برابر درخواستهاي ناحق بعضي ها مقاوت كردن و از حق مردم دفاع كردن بعد از اين هم همين طور باشند
ما تو اين شهر افراد كلاش تفرقه انداز كم نداريم
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
3
جریان جعل و سو استفادهای که توسط دو نفر از اعضا شورا در انجام گرفتن هست چیه
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
3
چرا اون مسول فنی که اقوام یکی از اعضا شورا هست مجوز نظام مهندسیش لغو شده؟؟؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
0
مگه چه خبره تو شهرداری
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
2
بنده به عنوان یک شهروند عادی بارها طی مراجعه به شهرداری نه بخاطر مسائل شخصی که از بابت مسائل عمومی حضور دلسوزانه برخی اعضای شورا را در دفتر شورا دیده ام. با حوصله تمام به سوالات و ابهامات من جواب داده اند و به حق دیده ام که دلسوزانه برای کازرون مانده اند و کار کرده اند.
اما انتقاد دارم از این که این حضور در دفتر شورا و شهرداری و رسیدگی به امور تنها منحصر به چهار عضو بوده است. حتی عکس ها را هم که دنبال میکنم فقط چهار عضو شورا را در مراسم ها و افتتاحیه ها می بینم. پس انتقاد اول چرا دیگر اعضای شورا فعال نیستند. آیا دیگر اعضا فقط قرار است در جلسات شرکت کنند و حقوق ماهیانه خود را دریافت کنند؟ برخلاف عدم فعالیت بیشتر اعضای شورای شهر این دور، ولی چهار نفر واقعا دلسوزانه در حال فعالیت هستند که معمولا در مراسم ها نیز حضورشان پررنگ است بویژه سرکار خانم....
انتقاد دوم بنده به نحوه پاسخگویی شورا به انتقاد امام جمعه است. شورای محترم لطف کنید و عملکرد خود را با ذکر موارد و جزئیات مکانی ذکر کنید. به شخصه خودم دیده ام کارهایی را که در سطح شهر انجام داده اید ولی لطفا از فعالیت های انجام شده گزارشی کامل و روشن تهیه کنید.
انتقاد سوم به یک عادت نازیبا در میان مسئولان شهر است. زمانی یکی از مسئولان این شهر وقتی مورد سوال قرار می گرفت که برای کازرون چه کار کردی؟ در پاسخ می گفت من عضو هیئت رئیسه هستم. این که شخصی از مسئولین به مقام سیاسی کشوری دست پیدا می کند بسیار خوب ولی باید گفت در موقعیت چکار برای شهر می کند؟ فلان آقا شده است عضو شواری عالی استان ها بسیار خوب و عالی ولی بفرمائید در فلان پست تا کنون چه کاری برای کازرون انجام داده است؟
انتقاد چهارم به امام جمعه محترم است. حضرتعالی بهتر بود بجای تخریب در نماز جمعه، در جلسات خصوصی مشکلات را برطرف کنید. رسانه ای کردن در تریبون نماز وحدت آفرین جمعه خلاف اصل هدف نماز جمعه است. حتی اگر به نظر شما این مشکلات در جلسات خصوصی برطرف نمی گردید، عمومی کردنش جز قطبی کردن شهر و ایجاد شکاف در مسئولین نتیجه ای ندارد. مضاف بر آن که آزادی برخی چهره ها و نام آشنایان فساد اقتصادی این ذهنیت را در میان مردم بوجود آورده است چرا در حالی که شهرداری شاکی پرونده آقای و.ر است اما فلان آقا آزاد می شود؟ آزادی متهم اقتصادی با فشار و لابی چه کسی صورت می گیرد؟ چرا در حالی که محیط زیست نسبت به مجوز فلان سرمایه دار در سنگ شکن دشتک دوان اعتراض و بدنبال جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست توسط کارخانه سنگ شکن است، اما فلان سرمایه دار مجوز دیگری را هم براحتی بدون جلب نظر مساعد محیط زیست کازرون بدست می آورد؟ چه کسی از سرمایه بران کازرون حمایت می کند؟ مگر بزرگترین و باارزش ترین سرمایه کازرون هوای پاک و آب سالم و طبیعت زیبا نیست، چگونه فلان سرمایه دار براحتی کارخانه شنگ شکن و آسفالت خود را در دل طبیعت دشتک دوان احداث می کند تا سرمایه اصلی کازرون را که آب و هوا و طبیعت سالم است به تارج ببرند. پس بهتر است بجای تخریب دیگران کمی هم به اطراف خود نگاه کنیم. یادمان باشد هرکسی پول داشت سرمایه دار نیست، بلکه ممکن است به اسم سرمایه گذاری، سرمایه های اصلی این شهر را ( آب و طبیعت سالم) به تاراج و فنا ببرند. همان گونه که در دشتک دوان این سرمایه بری در حال حاضر توسط حلقه های نزدیک به .... در حال انجام است.
کار برای کازرون دلسوزی می خواهد نه پست و مقام.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
یکی از شروط یک نفر از اعضا ... جهت مصوبات واگذاری کارشناسی به یک شخص مشخص هست که به گفته کارمندان شهرداری اون فرد تا حالا تو شهرداری نیومده و یک نفر از ... هزینه رو میگیره و نظریه میده.که انشاا... دستگاه قضایی با این تخلفات برخورد میکنه
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
جریان مصوبه که اعضا شورای شهر کردن و مصوبه شده هرکسی بیش از پانصدمتر تجاری داشته باشه از پنجاه درصد تخفیف صدور پروانه معاف میشه چیه!!!!راستی میگن اون مصوبه برای یکی از اعضا شورا هست .خیابان محمدی ادرس محل موردنظر هست
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
2
معلوم شد سخنانی که امام جمعه محترم بیان نمود صحت داشته،تحمل نقد ندارید،اخه ضعیف هستید این که دفاع بی مورد و به حاشیه رفتن نداره
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
این مطالب بنظرتون جواب کدوم صحبت امام جمعه محترم هست:
گران کردن عوارضات شهرداری
دور زدن قانون با مصوبات توسط شورا
عدم نظارت بر پروژهای عمرانی
عدم توفیق در جذب سرمایه گذاری
زدن میدان های سلیقه ی توسط شهرداری و شورا بدون‌مجوزات قانونی
نقدپذیر نبودن
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
به نظر میرسه شهردار وشورای شهر به جای سفسطه ی که یه نوع فرار رو به جلو کرده پاسخ رو اگر با اسناد عملکرد بداد خوب بود مثلا بگفت اون میلیاردی که برای خرید املاک مورد مسیر دادن کجاست؟مال کی بوده؟ کدوم عضو شورا واسطه بوده؟کارشناسیش کی کرده؟امروز سازمان بازرسی یا دستگاهای نظارتی چی میگن در رابطش.مردم اون موقع خودشون قضاوت میکنن
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
2
امروز شهرداری بیش از پنجاه میلیارد ریال به پیمانکار اسفالت بدهکار هست که مجبور شده برای دریافت مطالبات خود از طریق مراجع قضایی اقدام کنه،این اسفالتی که میگید انجام دادید کجاست؟هزینه رو دادید، یا گذاشتید بدهکاریش برای ایندگان.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
2
منظور شورا از تملک میلیاری چیه؟؟؟؟
اگه تملک غیرقانونی زمین های مردم باشه درسته میگن.اخه بیش از پنجاه پرونده تصرف و تملک غیرقانونی در مراجع قضایی دارین که درحال صدور رای یا کارشناسی هست
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
منظورتون از ساخت وساز ... دفتر امام جمعه چیه!!!!
یه چیز به ذهنم میاد که یکی از پرسنل دفتر امام جمعه به یکی از اعضا شورا شهر میگفت تو خود عضو شورای و مهندس ناظر ساختمان اوقاف این چه کاری میکنی چرا پروانه نگرفتی ؟؟؟چرا به این روش عمل میکنه،تو خودت عضو شورا هستی و باید الگو باشی.ولی به گفته کارمندان شهرداری این عضو شورا محترم سابق درخشانی در ساخت و ساز غیرقانونی داره
ناشناس
|
Iraq
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
یه سوال محترمانه از اعضا شورا و شهردار دارم
شنیدها و دیده هاحکایت از این هست که انتهای خیابون فرهنگ شهر به سمت انتن تلویزیون که ساخت و ساز غیرقانونی هست شهردار محترم دو تا ویلا با امکانات و وسایل شهرداری ساخته،چرا از حق شهرداری شورا دفاع نمیکنه
قیطاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
0
آفرین به شورای شهر که این جوابیه را صادر نمود در جواب ان عده را داد که هرگاه منافع خودشان به خطر می افتد به یاد مردم میفتند . این شورا برای همه مردم است نه یک نفر با ان تفکرات ...
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
شورای شهر خیلی خوب جواب امام جمعه را داد . ... خودش برای این شهر چه کار کرده . ... هیچ وقت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی گامی بر نداشت و فقط به شنیده های اطرافیانش در مورد مسایل شهر بسنده میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
0
احسنت به پاسخ بجا و مناسب اعضاي شوراي شهر
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
1
اخه مرد حسابی این بی ادبی و بی شرمی افرین داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
1
0
احسنت به پاسخ بجا و مناسب اعضاي شوراي شهر
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
شهرداری که خودش کازرونی است نه پروازی چرا نباید در طول هفته سرکارش باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
یازده کیلومتر آسفالت معابر!!!!؟؟؟؟؟ نباید اینقدر به خودشون زحمت بدهند،،،،،مگر قرار است همه کارها این بندگان انجام بدهند؟ خب یک وقتی برای خانواده خودشون هم بگذارند،،،،انسان از این همه زحمت واینکه کار مردم را انجام میدهند واقعن شرمنده میشه،،،،،
از اینا
|
United States
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
آیا ایجاد رانت و تخلف در زمینه پروژه های تبلیغاتی شهر خلاف قانون است!؟
آیا به یغما بردن ایده و طرح های ارائه شده به شورا و خالی گذاشتن دست ایده پرداز مشکلی دارد!؟
آیا دادن متراژ اضافه به همسایه بغلی و ندادن همان متراژ اضافه به همسایه کناری مگر با زور و رسوایی خلاف قانون است؟
مگر عدم رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور خلاف قانون است!؟
مگر .... و ... یک میلیارد و هشتصد میلیارد تومانی در یک پروژه شهری ایرادی دارد؟
مگر ..... در جلسه شورا و بیرون نیامدن یک مصوبه بدرد بخور از دل همین شورا ایرادی دارد؟
مگر شخم زدن خیابان های شهر و کند و کاو شهر 15 روز قبل از عید (به قول فرماندار) و عدم رسیدگی به آنها تا امروز با وجود اینکه می دانستند پولی برای خرید آسفالت ندارند چیزی بدی است!؟
هر چند همین هایی هم که در شورا نیستند تحفه ای نیستند. ..... است و بیچاره اسم .... بد در رفته است! اگر دوستان بداند در مدیریت این شهر در تمامی حوزه ها چه میگذرد ایسم این بیچاره را .... نمی گذارند!!!
اگر مدیریت بخش های مختلف شهرستان متعهدانه و متخصصانه بود این شهر بیچاره بیست سال نبود در حال خودش در حال درجا زدن بود
امیدوارم به راه راست هدایت بشید که البته بعید می دانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
احسنت به پاسخ بجا و مناسب اعضاي شوراي شهر
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
0
تو این شهر یه نفر مثل حاج آقا خرسند جرات مقابله با این نه نفر ... و داره ، حالا که یه نفر از روی دلسوزی و بزرگتری صحبت های منطقی و واقعی بهتون میزنه اینجوری جواب میدید.پس بدونید هم ضعیف هستید هم هم ضعف دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
درود بر این شورای زیر بار نرو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
واقعا كه كم تجربه هستيد-اين چه طرز صحبت كردنه؟به جاي مقاله نويسي و بي احترامي كردن بشينيد يه فكري براي پيشرفت شهر بكنيد.شك ندارم كه شما با اين طرز فكر سايه سرمايه گذار هم با تير ميزنيد-دست برداريد از مظلوم نمايي-بريد حداقل چند تا شهر ببينيد يه كم ياد بگيريد از تلاش و كوشش همكاراتون
ناشناس
|
Iraq
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
#طنز

محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
بابا جمعش کنید این بحث های مسخره رو، مگه دیگه تو کازرون، کازرونی هم مونده که میگیم شورای شهر کازرون!!! این میشه شورای شهر مهاجران!!! برید شیراز یه نگاه به بلوار پاسداران، زرهی، باهنر شمالی، بلوار پاسارگاد، چهار راه زندان، آبیاری و فلکه فرودگاه بندازید تا بفهمید کازرون کجاست و کازرونی ها کیا هستن؟؟!! دیگه کسی نمونده تو این شهر... همه رفتن یا دارن برنامه ریزی میکنن که برن ... شما هنوز برای دعوای امام جمعه و شورا بحث میکنید ... کازرون شده مثل آب راکد، آب راکد چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
0
فقط من يه چيزي ميدونم اين شورا و اين شهردار به جاي اينكه يه سنگ جلو پاي مردم و سرمايه گذار برداره مياد جلو راهشم مسدود ميكنه-دليل مهاجرت و فرار سرمايه گذار هم به مركز استان هم كاملا روشنه-عزت و احترام و جذب سرمايه گذار و تكريم ارباب رجوع در ادارات مركز استان است-ادبيات و ... منتخبين شهرمون در اين بيانيه كاملا مشهوده-
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
آقا محمد .... سالهاست كه با .... در همه امور شهر و زندگي مردم و با تنگ نظري باعث شدن كه كازروني ها فراري بشن. اينا ميخوان تمام كازروني ها از كازرون برن تا عرصه براي جولان دادن خودشون باز بشه.
البته بعد يه مدتي هم كه خودشون چاق و فربه شدن و پولاشون رو جمع كردن به شيراز يا تهران ميرند كه نمونه هاش بسياره...
فقط خوبيش به اينه كه هيچ وقت و هيچ جا پايگاه مردمي نداشتن.
شورا منتخب مردم هست. اگه مردم از عملكردشون ناراضي باشن خودشون تذكر ميدن. احتياجي به وكيل و وصي ندارن...
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
2
باسلام
کازرون نما
چنددختروپسردرپارک بوستان رفیع به خاطرعدم رعایت پوشش وحجاب وعدم رعایت فرهنگ اسلامی توسط نیروی انتظامی به کلانتری برده شدن
دراینکه اون دودخترحجاب وپوشش مناسب رونداشتن ودراینکه دودخترودوپسری که باهم بودن نامزدوزن وشوهرنبودن شکی نبودوعکسهایی هم درپارک این دوپسرودخترازهم میگرفتن وممکن بودعکسهایشان درفضای مجازی پخش شودواسیب های دیگر
کارهای این دودخترودوپسرزشت وقابل تقبیح بودوخلاف فرهنگ اسلامی امانکته ای که حین مدیریت اینهابه سمت نیروی انتظامی جلب توجه کرداین بودکه
متاسفانه توسط یکی لباس شخصی که همراه مامورین بوددوپسرموردضرب وشتم قرارگرفتندان هم دریک فضای عمومی واین روش مناسب نیست
مشخص بودسن این دودختروپسرهم پایین بوداحتمالادانشجوبودن.نیروی انتضامی میتونست اونهاروبدون ضرب وشتم به سمت نیروی انتضامی مدیریت کنه.حتی زدوخوردیک فردمجرم به این شکل نیزصحیح نیست چه رسدبه دودختروپسرجوان وناپخته وکارفرهنگی بازورواجباردرست نخواهدشد.قطعابااین نحوه برخوردبذرکینه ونفرت دردل این چهارجوان خواهدماندوبس.
درنهایت اینکه کارچهارجوان زشت بودوقابل تقبیح اماکاران لباس شخصی همراه مامورین نیزکه به ضرب وشتم ان پسرهادرمنظرعمومی مبادرت کردندنیزنادرست بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
جناب آقاي كازروني! طبق قانون اساسي شوراي شهر كاملا نقش نظارتي دارد و حتي ميتواند بر عملكرد فرماندار هم نظارت كند.پس با توجه به اين نقش كه در نامه اعضاي شورا هم به آن اشاره شده و شما دقت نكردي، به حز شوراهاي فرادستي هيچكس وظيفه گوشزد و اصلاح عملكرد شورا را ندارد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
جناب بحرانی عزیز سلام.لطفا نسبت به درج نظر بنده اقدام فرمایید چون موارد را مستند عرض کرده ام.حال اگر اعمال دوستان شورا مشمئز کننده است،خودشان باید پاسخگو باشند
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام.
متاسفانه نظر شما حاوی ادعا و اتهامات اثبات نشده بود. مستند بودن به معنی این نیست که آدرس مثلا ملکی را در خیابانی بدهید. بلکه باید مستندات مکتوب و برخی همراه با احکام قضایی باشد و مادامی که به چنین مراحلی نرسد اتهمت و افتراء محسوب شده و قابل انتشار نمی باشد. بنده خیلی تلاش کردم که با حذف عباراتی بشود نظر شما را منتشر کرد، ولی متاسفانه کل نظر بی مفهموم می شد و لذا غیر قابل انتشار بود
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
2
چه کسی باید بر عملکرد امام جمعه نظارت کند و در خصوص .... عملکرد ایشان است گزارش و قضاوت کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
جناب آقاي كازروني! طبق قانون اساسي شوراي شهر كاملا نقش نظارتي دارد و حتي ميتواند بر عملكرد فرماندار هم نظارت كند.پس با توجه به اين نقش كه در نامه اعضاي شورا هم به آن اشاره شده و شما دقت نكردي، به حز شوراهاي فرادستي هيچكس وظيفه گوشزد و اصلاح عملكرد شورا را ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
اون شهرداری که خالصانه و مدبرانه خدمت می کرد چرا بیخودی به او گیر دادیدو کنارش گذاشتید کسانی که به خاطر حمایت از یک سری سرمایه دار زمین خوار این کار را کرددند خودشان جوابگو باشند او شهرداری را از ورشکستگی نجات داد ول بعضی آن را دوباره به ورشکستگی کشاندند (دوستان و.ر)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
شهردار، بیا دانشگاه پیام نور کازرون و با دانشجو ها بحث کن تا محکومت کنیم
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
خوشبختانه شهردار کازرون در تاریخ 27 اردیبهشت ماه به جای شفاف سازی و روشنگری ، مبلغ یکصد میلیون تومان بابت قسمتی از بدهی زمین ... به ... داد . واین رد حالی است که دفترچه بیمه کارگران فضای سبز و خدمات شهری به علت عدم تمدید فاقد اعتبار است و سفره های آنان به دلیل خودداری شهرداری از پرداخت حقوق از خون و اشک رنگین است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴