پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۹۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
در آخرين روزهاي سال 93:
در واپسين روزهاي سال 1393،نامه شورای اسلامی شهر کازرون به محضر مبارک مقام معظم رهبری در مورد مشهورترین پرونده اختلاس در شهرستان کازرون ارسال شد.
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر كازرون، متن اين نامه به شرح زير مي‌باشد:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای دامه افاضاته

با سلام و تحیات

همچنانچه مستحضرید حدود 14 سال از فرمان 8 ماده ای حضرتعالی در مبارزه با مفاسد اقتصادی می گذرد و در سال جاری نیز مرقومه ای در پاسخ به نامه مهندس جهانگیری معاون ریاست محترم جمهوری در سمینار مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال و ضمن تحسین از اقدام آنان که " باتوجه به شرایط مناسب و امید بخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی فکری بین مسئولان وجود دارد چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد؟ "

اینک شورای اسلامی شهر کازرون با تأسی از فرمایشات معظم له و جهت تنویر افکار عمومی پیرامون مطالبات شهرداری و جمع کثیری از شهروندان در بزرگترین پرونده فساد اقتصادی تاریخ کازرون موارد زیر را به استحضار عالی می رساند

1-به حول قوه الهی و با تلاش همکاران شورا و شهرداری با کشف برخی اسناد و مدارک علیه متهم ردیف اول از سویی و پیگیری اداره محترم اطلاعات و دستگاه قضایی شهرستان بویژه دادستان متعهد و شجاع (علیرغم انتظار برخی افراد با پیشنه ای که از توفیقات متهم در پرونده های متعدد علیه شهرداری و دیگر ادارات و افراد داشته) خوشبختانه از آذر ماه سال 1390 همراه با جمعی از همدستان و نزدیکان دستگیر شده و همچنان در حال سپری کردن زندان در یکی از پرونده های خویش می باشد . البته بخشی از مطالبات شهرداری و معدودی شهروندان در این مدت محقق شده است

2-این شورا ضمن قدردانی چندین باره از دادستان ، دستگاه امنیتی و همه بزرگوارانی که در دستگاه قضایی شهرستان و استان نقش اساسی در حمایت از حقوق شهروندان داشته اند خواستار برخورد جدی و قانونی با سرعت هرچه بیشتر در بررسی پرونده های مرتبط با متهم و همچنین افرادی که در ادارات همدست و تسهیل کننده ی تخلفات وی می باشد .

3-این شورا اعتقاد راسخ دارد برخورد عادلانه و سریع به این پرونده ها رضایت خاطر و اعتماد عمومی را به دستگاه قضا و ضابطین و در نتیجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می کند .

4-نفوذ متهم و باند مرتبط با ایشان در سالهای گذشته، تبانی با برخی کارشناسان املاک و برخی تصمیم گیران در بسیاری موارد احکامی خلاف واقع را در پی داشته است این شورا تقاضای عاجزانه اعمال ماده 18 وتعیین قاضی ویژه جهت بررسی پرونده های مرتبط و بازگشت املاک و اموالی است که طی بیش از دو دهه با چنین ارتباطی از بیت المال به یغما رفته است را دارد . شواهد این ادعا در چندین مورد در مراجع قضایی اثبات و در اعترافات متهم نیز مستند و موجود است.

5- شورای شهر کازرون از محضر حضرت عالی تقاضا دارد در صورت صلاحدید نسبت به تسریع در بررسی مشهورترین پرونده اختلاس و کلاهبرداری شهرستان امر به ابلاغ فرموده و همه مسئولین نیز با قاطعیت و جدیت بیشتر نسبت به استرداد حقوق بیت المال به تبعیت از فرموده ی حضرتعالی اقدام نمایند .توفیق روز افزون ، سلامتی و صحت و عزت معظم له را از خداوند بزرگ خواهانیم.

والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته : شورای اسلامی شهر کازرون

25 اسفند ماه 1393


نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
8
1
از این ساده تر نمیشد به جایگاه رهبری و ولی امر مسلمین بی احترامی کرد واقعا برای شورای شهر متاسفم اینقدر کج فهمی !!!!!!
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
5
2
مثل اخبار یه اسمی یه حرفی مثل م.ه یا
ش م ر یا الف ب پ ت ج چ ح خ

واقعا که از این ساده تر نمیشد به جایگاه رهبری بی احترامی کرد
بعد چه ربطی به رهبر داره
قوه قضائیه چه کاره هست ؟
مجتبی
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
1
4
این توهین به هیچ شخصیتی نیست دوستان.
به احتمال زیاد افرادی که از فرد اختلاس کننده حمایت میکنن و یا اینکه تسهیل کننده کارای ایشون برای سوء استفاده بودند جزء افراد با نفوذی هستند که خیلی راحت دست رئیس دادگستری استان یا رئیس قوه قضائیه رو برای بررسی و اجرای حکم میبندند و یا مشکل ساز میشن لذا شورای شهر با مراجعه به بالاترین مقام خواستار رفع این محدودیت ها شده است.
حالا اگه در خصوص ایشون کاری هم حکم قابل توجه ای هم صادر نشه شورای شهر نزد وجدان خودش برای دفاع از حقوق مردم سربلنده، چون میگه ما تمام تلاشمون رو کردیم .
ممنون
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
2
3
شورای شهر با هشیاری تمام تلاش خود را کرده تا اختلاس کننده مجازات شود ولی متاسفانه گویا به مرخصی رفته. اونوقت این خانم یا اقایی که دانسته یا ندانسته شورای شهر را به کج فهمی متهم میکند چه استدلالی دارد؟ بالاخره چه مقامی در دفاع از حقوق مردم بالاتر از رهبر میشناسید .درست است ک رهبر فرصت خواندن نامه شورای شهر کازرون را ندارد ولی مسولین دفتر قاعدتا دنبال می کنند موضوع کوچکی نیست و ترس را در دل متخلفینی که به و-ر کمک میکنند زیاد می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
0
3
ظاهرا در یکی از پروندهاعلی رغن محکومیت در دادگاه کازرون حکم به نفع ایشون در یکی از شعب تجدید نظر فارس صادر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
1
4
جای دارد از اعضای مخترم شورای شهر که اینقدر فهیم وبا درایت است تقدیر بعمل آورد ولی ای کاش این شورا بیشتر دقت می کردتا پرونده های اختلاسهای دیگر شهر داری نیز برملا بشود آن وقت مردم این گرگهای در لباس میش را بهتر می شناختند وآسوده خاطرتر می شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
4
احتمالا بعضی از افرادی که در قوه قضاییه نفوذ دارن و دنبال ..... میگردن سفارش بعضی ها کردن
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
3
2
سلام وقتی مردم رای به حقوقدانی ندهند که وارد شورا شود همین می شود .آیین دادرسی کیفری و مدنی یک روندی را برای هر پرونده پیش بینی نموده است یعنی پروسه خاصی را طلب می کند اینجور نیست که بشود یک پرونده را در یکسال جمع کرد .وقت دادرسی خود زمان می طلبد این نامه واقعا نشان از بی اطلاعی از مبانی مسلم حقوقی دارد .هیچ شخصی نمی تواند در روند یک پرونده خلال ایجاد کند لااقل بهتر بود با یک شخصی حقوقی مشورت می شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
1
3
وقتی شهرداری وشورایک نفر حقوقدان نداره وبخاطر اینکه دوهزارخرج هزینه حقوقدان ووکیل توانا نکنن نتیجش همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
2
2
اعضای محترم شورا لطفاً بقیه پرونده های اختلاس و زمین خواری در شهرداری که مربوط به شهردارهای سابق تر می شوند برای مردم مظلوم کازرون روشن کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
با سلام.تا الان فکر کردید که چه رابطه ای بین افرادی که یک شبه مالک میشن وزمین دار میشن هست ؟چند نفر سراغ دارید ومیتونید نام ببرید امثال متهم همین پرونده معروف زمین خواری که شاید بیشتر از همین متهم هم ملک های آدمها رو مفت مفت خریداری کردن به واسطه متصل بودنشون به برخی جاها ونهادها والان دارن میلیاردی از بیت المال میبرن ومیخورن؟
امثال آقا( س )که سابقشون معلومه از سرایداری الان کارشون به جایی رسیده که نصف زمینهای توسعه شهری رو مالک شده یعنی مفت مفت زمین خریده الان هم توسعه شهر از زمینهای این آدم میگذره ومیلیونی میفروشه به دولت از پول مردم.
ارتباطاتش هم با افراد زمینخوار بزرگ استان وهمین متهم پرونده اخیر شهرداری هم که معلومه به طوری که واسش مرخصی نوروزی هم گرفت.
لطفا ایبن رو مطرخ وبررسی کنید ببینید مردم چند نفر از اینجور آدمها تو کازرون سراغ دارن به صورت مخفف اسمشون منتشر کنند واین مطلب روتایید میکنند.
نجیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
1
از شورا باید تشکر کرد.
اگر آقایاان موسوی که از سادات اصیل کازرون هستند
و دیگر شکات پیگیری نمیکردند و حمایت های ریاست محترم دادگستری کازرون و قاضی محترم پرونده نبود معلوم نیود چه سرانجامی پیدا میشد
محمدهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
عجب عجب
علی آقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی حرمتی به رهبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس وظیفه حاکم اسلامی چیه ؟؟؟؟
آ شخصیت رهیر در خدمت رساتی به جامعه ومردم است
حتما از رسیدگی به پرونده بستگانت ناراحت شدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳