پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
دکتر ملک زاده در جمع دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد کازرون:
پرفسور رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت و درمان، در جمع دانشجویان پزشکی واحد کازرون در سخنرانی خود تحت عنوان "چشم انداز پزشکی در دو دهه آینده"، اظهار کرد: علم پزشکی در دنیا طی دو دهه آینده به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا می کند و در عرصه درمان و سلامت تحول بزرگی ایجاد خواهد شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اظهار داشت: دانشجویان پزشکی نباید از این دانش جهانی عقب بمانند و باید تلاش شود همگام با دانش روز در راستای درمان بیماری ها و سرطان ها  از دانش جدید بهره مند شویم.

دانشگاه ‏آزاد کازرون در سه دهه اخیر بیش از 1000 پزشک تربیت و تحویل جامعه داد

وی گفت: سرمایه یک کشور ادوات و ابزار و حتی معادن و منابع هم نیست بلکه بالا بودن سطح دانش و خروجی آزمایشگاه ها و ظرفیت های کار آموختگی نیروی انسانی هر کشور، سرمایه محسوب می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: بعضی از افراد برای بدست آوردن علم  و دانش دغدغه رفتن به خارج از کشور را دارند، اما باید به داشته های علمی خود در کشور بیشتر توجه کرد.

دانشگاه ‏آزاد کازرون در سه دهه اخیر بیش از 1000 پزشک تربیت و تحویل جامعه داد

رضا ملک زاده با بیان این که دانشگاه آزاد نقش بسزایی در توسعه علمی جامعه دارد، گفت: حدود بیست سال قبل که مسئولیت وزارت بهداشت را برعهده داشتم، برای کلنگ زنی همین ساختمان شماره 3 پزشکی واحد کازرون به این دانشگاه سفر کردم. وی یادآور شد در آن زمان این منطقه بیابانی بیش نبود، اما امروز دانشگاه آزاد اسلامی موجب پیشرفت و توسعه چشمگیری در شهرستان گردیده است.

 وی گفت: واحد کازرون دارای خروجی یک هزار پزشک  و بیش از بیست هزار فارغ التحصیل در رشته های فنی و غیره بوده است که این تلاش گامی بزرگ و ارزشمند در توسعه علمی کشور است.

دانشگاه ‏آزاد کازرون در سه دهه اخیر بیش از 1000 پزشک تربیت و تحویل جامعه داد

دکتر ملک زاده با اشاره به عقب ماندگی علمی جامعه مسلمانان نسبت به غرب گفت: امروز متأسفانه جامعه مسلمانان نسبت به غرب بسیار عقب است و این کم کاری مربوط به یکصد و پنجاه سال قبل تاکنون است و پیشرفت غرب مربوط به سال ها تلاش علمی آنها است.

دانشگاه ‏آزاد کازرون در سه دهه اخیر بیش از 1000 پزشک تربیت و تحویل جامعه داد

در پایان این برنامه با اهداء لوح و هدایایی، از تلاش های چندین ساله پروفسور رضا ملک زاده در عرصه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و مساعدت و پیگیری وی در امر تجهیز بیمارستان امام علی (ع) واحد کازرون تجلیل شد.

دانشگاه ‏آزاد کازرون در سه دهه اخیر بیش از 1000 پزشک تربیت و تحویل جامعه داد

لازم به ذکر است معاون بهداشت و درمان بعد از جلسه به اتفاق امام جمعه کازرون، جمعی از دانشجویان پزشکی و مسئولین شهرستان و دانشگاه، از بخش های مختلف بیمارستان امام علی(ع) بازدید بعمل آورد و در این بازدید به دانشجویان قول داد که در آینده نزدیک، کار تجهیز و راه اندازی آن با مدیریت وزرات بهداشت و درمان شروع می شود؛ و این گامی در خدمت درمان و سلامت مردم کازرون و دانشجویان علوم پزشکی خواهد بود.

نویسنده: اصغر جوکار
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
2
مردم بدبخت وضعیت بهداشت ودرمان خوبی ندارند،،،،،هرچند از کازرون نما تشکرمیکنیم ولی .......فرهنگ بهداشت مردم خصوصا روستاها خیلی بد.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اذان صبح
۰۵:۱۰:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۰۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۴۵
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۱۲