پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۹۱۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
شکایاتی به دست ما رسیده است که امشب مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما این شکایات حتی اگر منجر به ابطال آرای برخی از شعب اخذ رای هم بشود با توجه به اختلاف چشم‌گیر آرای نفر اول و دوم تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.
یک مقام مسئول در گفتگو با کازرون نما گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت هیچ اختلافی بر سر تعدد آرای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند.

وی همچنین با اشاره به شکایات برخی از نامزدها از رقبای خود گفت: شکایاتی به دست ما رسیده است که امشب مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما این شکایات حتی اگر منجر به ابطال آرای برخی از شعب اخذ رای هم بشود با توجه به اختلاف چشم‌گیر آرای نفر اول و دوم تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اختلاف آرا گفت: حتی اگر ده صندوق هم باطل شود تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش کازرون نما که برخی افراد مدعی هستند در یکی از شعب اخذ رای (در یکی از بخش‌های شهرستان) به هر رای‌دهنده چند تعرفه رای داده شده است، گفت: این بیشتر به یک شوخی می‌ماند. چراکه تعداد تعرفه‌هایی که در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته محدود و مشخص بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن نیست این تعرفه‌ها تقلبی بوده باشد؟ گفت: بالاخره باید تعداد آرای ریخته شده به یک صندوق با تعداد تعرفه‌هایی که از سوی مسئولان انتخابات در اختیار مسئولان اجرایی آن صندوق قرار داده شده، همخوانی داشته باشد.

وی درباره انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی گفت: اگر کسی بتواند ثابت کند که این عکس مربوط به انتخابات کازرون است و محل آن کجاست به او جایزه می‌دهیم.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
3
1
تأثیر ندارد یا نمی خواهند تأثیر دهند.جمعیت قائمیه جمعه ۲۰ برابر شده بود.با افتخار میگویند ما به تنهایی ۱۴، ۱۲و.....رأی دادیم اتوبوسهایی که از یاسوج وگچساران آمده بودند چی؟ من خودم شاهد بودم .متأسفم برای ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
دوست عزیز صحبت شما بی ÷ایه و اساس است. میدانی جمعیت 20 برابر یعنی چه؟ یعنی 700 هزار نفر. به هرحال در هر ... می شود. ولی با توجه به اختلاف رای نفر اول و دوم تعیین کننده نیست. قطعا" اگر مهندس نجفی (که ایشان هم از قائمیه هستند)نیامده بود اکثر رای های ایشان هم به حاج حسین می رسید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
1
هییت اجرایی زشته نظزی داشته باشند
کوه چنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
2
من از آقایون کاندیدا خواهش دارم که به رای مردم تمکین کنند اولا همه میدونن که کاندید اصلی مردم کس دیگری بود ولی از بین همین کاندیدهای باقیمانده آقای رضازاده از بقیه محبوب تر بود .بیایید همگی با هم متحد باشیم و برای آینده ای بهتر در شهرستان با یکدیگر متحد شویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
1
حالا انصاف چیز خوبی هست به رای مردم احترام باید گذاشت . تلخ نکنیم کام مردم و حقیقتا حق الناس هست من شیراز ساکن هستم و آنجا رای دادم ولی نباید زحمات همه دست اندرکاران این امتخابات در کازرون را نادیده گرفت ببینید منطقی قضاوت کنید این آقا در سایر بخش ها بجز قایمیه 20 هزار رای کسب کرده و در بخش خودش هم 23 هزار ت .... آیا کسی مدعی هست که در دیگر بخش ها بجز قایمیه فرضا تخلف شده است؟ حالا نگاه کنید به نتایج دور قبل که رقابت بین دو نفر قوی دیگه بود و این آقای رضازاده در همین قایمیه چیزی کمتر از 20 هزار رای کسب کردند. من پیشنهاد میکنم همان رای 4 سال قبل قایمیه و همین رای امروز ایشان در دیگر بخش ها حساب کنید ببینید ایشون 25 درصد رای مردم داشته یا خیر... فرضا بفرمایید در این دوره ایشون رای قایمیه کمتر داشته ؟ مگر این دوره رقابت در نبود رقبای قبلی راحتر نبود برای ایشان ... بابا جون ایشون یک رای قابل توجه در بخش های دیگر کسب کرده و این موضوع نتیجه انتخابات را رقم زد و کسی هم مدعی تخلف در سایر بخش ها حداقل نیست .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
حالتفهمیدیم که رامون رو خراب کردیم به این طور آدمایی دادیم که بدون درنظرگرفتن احترام اکثریت مردم براحتی اتهام تقلب می زنن وی رن اعتراض می کنن. درآینده نه تنها مردم چنار به چنین کسانی رای نمی دن بلکه مهم که حامیشون بودیم بهشون رای نمی دیم چون که منطق انتخابات رو رعایت نکردند مااشتباه کردیم بهشون رای دادیم.دیگه عمرا
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
معلومه که اینایی که اعتراض می کنن بااینکه خودشون هم متوجه پاکی وسلامت انتخابات هستند ولی برای مردم احترام قائل نیستندوتحت تاثیر افراد نا آگاه قرار می گیرن . اختلاف زیاد آراء همه چیز و نشون میده . ما در آینده اصلا به این آدما رای نمی دهیم .
صمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
من پشیمانم که چرا به کسی رای دادم که اینطوری مقابل اکثریت مردم قرار می گیره وبازیچه دست دیگران میشه وبا قانون آشنایی نداره . خدایا مرا ببخش .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
شما هم نقش گرگ در لباس میش را بازی نکن.خودت خوب میدونی به چه کسی رای دادی!!!
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
بله اگر ... مثل انتخابات کازرون باشه که هر نفر 50بار رای بده پس خیلی جای سوال داره بابا همه میدونن نصف رای ... بوده پس چرا قانونی نیست آدم خندش میگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹