پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۹۰۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
درپی اخباری مبنی بر بروز تخلف در برخی شعب اخذ رای:
بر اساس اخبار واصله، از ساعات ابتدایی صبح دیروز، تعداد قابل توجهی از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون، جهت اعتراض به وضعیت برگزاری انتخابات در برخی از شعب اخذ رای در شهرهای قائمیه و بالاده به فرمانداری کازرون مراجعه کرده و اعتراض خود را به صورت کتبی ارائه داده اند.

به گزارش کازرون نما، آقایان عبدالصمد نجفی، حجت الله دهقانی، یعقوب شفیعی، مهدی رسته و رمضان پناهنده تاکنون به فرمانداری مراجعه و ضمن ارائه شکایت خود، مستنداتی را نیز به ستاد انتخابات شهرستان کازرون تحویل داده اند.

لازم به ذکر است با توجه به فرصت قانونی اعتراض به روند برگزاری انتخابات و هم چنین عدم تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان، ممکن است این اعتراضات منجر به تغییراتی در میزان آرای کاندیداها شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
1
1
خدایی چنار خیلی تقلب شده
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
1
1
در سال 88 شورای نگهبان و ... قبل از اتمام مدت زمان قانونی اعتراض و بدون بررسی شکایات بلافاصله نسبت به تایید انتخابات اقدام کردند و مردم معترض نیز مورد ضرب و شتم نیروهای ... و ... قرار گرفتند که این مساله موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شد.
حالا توی یه شهر فسقلکی بعد از سه روز هنوز بررسی شکایت کاندیداهای معترض تموم نشده؟ ای کاش با طرفدارای دهقانفرد هم مث معترضان سال 88 برخورد بشه ببینیم چیکار میکنن.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
کازرون نما عزیز انگار خیلی هم دلت نمیخواد بحران سازی بکنی
آقای رضا زاده با اختلاف بسیار فاحشی پیروز انتخابات هستندو هرگز نتیجه حتی یک صندوق هم تغییر نخواهد کرد.
چرا که هیچ تخلفی صورت نپذیرفته.
(هرچند میدونم نظر من رو انتشار نمیدید اما اصول حرفه ای خبرنگاری حکم میکنه که همه نظرات منتشر بشه)
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام.
این خبر چه ارتباطی با بحران سازی دارد؟ انتخابات یک فرایند مهم، گسترده و با ابعاد مختلف است که کازرون نما از روز اول تلاش نموده تا تمامی ابعاد و فراینذ آن را اطلاع رسانی کند. حال در همین فرایند، 6 نفر از 11 نامزد انتخابات، شکایتی را مبنی بر بروز تخلفاتی به فرمانداری داده اند و این مساله مهمی در این فرایند انتخابات است. آیا شما و کاربران دیگر کازرون نما از بنده انتظار سانسور این خبر دارید؟ 
ضمن اینکه کازرون نما صرفا اطلاع رسانی کرده و نه قضاوتی در این زمینه داشته و نه نتیجه گیری از این خبر ارائه کرده است. از طرفی تلاش نمود تا با افراد مطلع و مسئول در این زمینه گفتگویی داشته باشد که آنهم منتشر گردید.
اگر شما مرتب و دائم مطالب و نظرات ذیل مطالب کازرون نما را دنبال کرده باشید و منصفانه قضاوت کنید، خواهید دید که کازرون نما بازترین فضای ابراز نظر را برای مخاطبان خود فراهم نموده و جز خطوط قرمز اعلام شده در کنار بخش نظرات،هیچ ملاحظه دیگری در انتشار نظرات کاربران ندارد.
 شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
2
اقای رضازاده
اینهاتندروهان که تحریک میکنن تا این جوعلیه شما راه بیفته
امااقای نجفی که نماینده اعتدال درکازرون بودتعجبم درتله تندروهای کازرون افتاده وحرفهای تندروهاروداره پیش میبره وباتندروهاهم نواشده
اقای نجفی توتله تندروهابیابیرون وتبریک بگوبه اقای رضازاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
بگذارید هر کسی هر چه میخواهد بگوید. مهم این است که در انتخاب مردم تاثیری ندارد. یا علی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
1
2
اقا جو سازی نکنید اقای رضازاده بسیار فرد محترمی هستند دست بردارید از حسادت
سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
1
0
جناب آقای بحرانی ! بر اساس چه مدرکی نام آقای دهقانفرد را به عنوان معترض به نتیجه انتخابات ذکر کرده اید؟ این کار شما مصداق نشر اکاذیب است و قابل پی گرد قانونی است ! آیا بهتر نبود قبل از ذکر این مساله حداقل به فرمانداری مراجعه می کردید ؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
ما بر اساس کسب خبر از فرمانداری نام افراد را قید نموده بودیم. بر اساس اعتراض شما مجدد استعلام کردیم و متوجه شدیم که حرف شما صحیح است. ایشان ظاهرا شکایت خود را رسمی نکرده اند. لذا ضمن عذرخواهی از جناب آقای امان اله دهقان فرد و کاربران و مخاطبان عزیز و تشکر از شما به خاطر تذکرتان، مطلب را اصلاح کردیم
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
یک ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
سلام
با توجه به اینکه در انتخابات نهم مجلس تقلب گسترده ای انجام گرفت ولی هیچ خبری منتشر نشد حتی کامنتهای که گذاشته می شد منتشر نمی گردید
در ثانی یک کاندید دوره نهم انصراف داد و به نفع محمد صادقی کنار رفت بلافاصله منتشر شد ولی امثال خبر انصراف پورحمیدی و حمایت از رضازاده منتشر نشد
در سالهای گذشته طبق امار کشوری رای خشت و کنارتخته بیش از جمعیت واجد شرایط منطقه و حتی جمعیت ان بود چرا این خبرا منتشر نمی گردید
خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
ممنون از اطلاع رسانی کازرون نما. و امید واریم که همیشه حق به حق دار برسه. و همچنین این قانون ما را طوری درست کنن که به هیچ وجه کسی جرات یک رای تخلف را نداشته باشد. ممنون
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
1
0
کازرون نما
حامیان اصلی ستادهای ... محرک اصلی برای شکایت به نتیجه انتخابات بودند
حتی دیگرستادهارانیزتحریک به شکایت وگزارش وطومارنوشتن کردند ومیخواستندعلیه اقای رضازاده جوسازی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
1
0
واقعا حق این رای با اقای حجت اله دهقانی بود ولی افسوس که افرادی ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
رقابت تموم شد رفاقت را شروع کنیم
به منتخب شهرستان تبریک بگیم
نامزدهای دیگر هم محترم بودن و ما طرفدارهای رضازاده ، شیرینی پیروزی را با بقیه تقسیم میکنیم
رمضانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
واقعا متاسفم که شماهاوظیفه خودراآگاه نمودن مردم به مسائل روزمیدانید .ازاینکه خودرانمای کازرون معرفی کردیدمشخص است که همیشه دربحران هستی آقای بحرانی .
رسالت رسانه ای فراترازحرف های اوقات پرکنی باغ نظروچشمه ساسان است .علم وادب و انگیزه ای است که مردم رابه ترقی پله های بالاتری ازیک جامعه چندصدنفری است خودبه تنهائی کشوری است که همه ارگانهاونهادهادرخودجای دارد بفکرآینده کسانی باشیم که ازگذشته من وتومی خواهنددرس فرابگیرنذ .کجائی بهلول
مدیر پایگاه
باسلام 
بنده که با این جملات مبهم و کنایه های متعدد نفهمیدن مشخصا شما به چی انتقاد دارید. 
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
بابا تند روچیه کندرو چیه ؟شما که داعیه اعتدال دارید از همه توی......زدید جلو چرا اهانت؟چرا بی حرمتی؟کی میخوایم متمدن بشیم ؟کی میخوایم رقیب را تحمل کنیم ؟همه که نباید مثل هم فکر کنند .این دیکتاتوریه که ما بگیم همه باید همفکر ما باشند وگرنه؟؟؟...
زززززززززززززززززنننننننننننننننننددددددددددددددههههههههههباد مخالففففففففففففففف ممممممممممممممممممممنننننننننننن
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
اقاسامان دوست خوب سلام
شماچراوقتی جناح بزرگ اصلاح طلبان درکشورراازبالاتاپایین دروکردندوصدایشان رادرنطفه خفه کردندودرانتخاباتهابه طورگسترده ردصلاحیتشان کردندصدایتان درنیامد؟
شماچراوقتی گروهی راسازماندهی میکنندپرچم وپلاکارددستشان میدهندچوب وچماق دستشان میدهند
تامردم راانگلیسی بخوانند تامردم راامریکایی بخوانندتامردم رامنافق بخوانندتابه علی مطهری فرزندعلامه شهیدمرتضی مطهری حمله کنندتابه لاریجانی درقم حمله کنندتا برعلیه نوه امام شعاربدهندصدایتان درنیامد؟
شماچراوقتی یاروفاداروصدیق امام خمینی ورهبری یعنی هاشمی رفسنجانی رااماج حمله وتوهین وافتراودروغ قراردادندصدایتان درنیامد؟
شماچراوقتی جهان پشت سرهم درزمان رییس جمهورپیشین علیه ایران قطعنامه میدادواقتصادایران رازمین گیرمیکرد ونان راازسفره های مردم برمیداشت واقای احمدی نژاددرکمال ارامش وخونسردی میگفت قطعنامه هاکاغذپاره هست ومیگفت ایران ابرقدرت جهان است ومیگفت مافقیرنداریم صدایتان درنیامد؟
شماچراسال 88نگفتیدجناح مقابل نیزهموطن ماست واوهم دراین کشورحق داردچرانگفتیدجناح مقابل نیزازاداست چرانگفتیدمابه اندیشه های انهااحترام میگذاریم؟
اری اقاسامان ملت ایران حقوق شهروندی میخواهدملت ایران ازادی میخواهد ولی گروهی مردم رامحدودمیخواهند گروهی میگویندمردم بایدفکری رابکنندکه مامیکنیم مردم بایداندیشه ای داشته باشندکه ماداریم.گروهی جناحی رادرکشورردصلاحیت میکنیدوچهرهای شاخص انهاراردمیکنیدامابازبادستانی بسته قاعده بازی رابهم نمیزنندودرانتخابات شرکت میکنندوپیروزمیشوندودرتهران 30نماینده اصلاح طلب به مجلس میفرستندودرکل کشورنیزباوجودردصلاحیتهای گسترده قابل تامل است
اری اقاسامان من هم میگویم درودبرمخالف من

اماگروهی نمیگوینددرودبرمخالف من بلکه میگویندمرگ برمخالف من بلکه میگویندردصلاحیت بادمخالف من بلکه میگویدانگلیسی است مخالف من بلکه میگویدمنافق است مخالف من بلکه میگویداهل کوفه است مخالف من بلکه میگویدنفوذی است مخالف من بلکه میگویدازایران برودمخالف من بلکه میگویدخاموش شومخالف من
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴