پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
توسط شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با توجه به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری بیانیه ای خطاب به همشهریان کازرونی صادر نموده است

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با توجه به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری بیانیه ای خطاب به همشهریان کازرونی صادر نموده است که به شرح ذیل آمده است:

از آنجا که دین مبین اسلام تاکید فراوان بر حقوق کارگر دارد، زیبنده جامعه اسلامی نیست که هرساله شاهد عدم پرداخت حقوق چند ماهه کارگران شهرداری کازرون باشیم. متاسفانه  این ضعف بزرگ که هم از عدم درآمد ثابت شهرداری و هم از ضعف مدیریتی در سالهای گذشته ناشی شده است باعث شده است که شهرداری توان پرداخت قریب به چهارماه حقوق کارگران زحمتکش شهرداری کازرون را نداشته باشد.

کمپین حمایت از کارگران شهرداری کازرون راه اندازی شد

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان کازرون برآن شدیم با راه اندازی یک کمپین فرهنگی تبلیغی به تشویق همشهریان مهربان و دغدغه مند کازرون جهت پرداخت عوارض سالانه املاک، بپردازیم.

از همه مردم و مسئولین کازرونی می خواهیم خود را به جای کارگران زحمتکش شهرداری کازرون قرار دهند که قریب به 4ماه است که بدون درآمد و حقوق زندگی خود را در زیر فشارهای اقتصادی می گذرانند و تا کنون نیز خم بر ابرو نیاورده و شبانه روز در حال خدمت به شهر سیزمان هستند.

همشهریان محترم ! بیایید دست به دست هم دهیم و شهرداری را در پرداخت حقوق کارگران مظلوم و زحمتکش یاری برسانیم.باشد که لبخند شادی را بر سر سفره های خالیشان بر لبان فرزندانشان بنشانیم و در آخرین روزهای سال خود را از دعای این عزیزان محروم نسازیم.

از شهرداری محترم کازرون می خواهیم با تشکیل کارگروه ها و اتاق فکر به دنبال منابع درآمدزای ثابت برای شهرداری کازرون باشند.

در پایان بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با شهرداری کازرون جهت رفع مشکلات درآمدزایی اعلام می دارد

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴