پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
فرماندار کازرون در گفتگو با کازرون نما:
حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کازرون نما گفت: 189 شعبه اخذ رای در بخش های مختلف آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در هفتم اسفندماه می باشد که در این شعب با همکاری بیش از 4000 نفر، امورات اجرائی و امنیتی انتخابات انجام خواهد پذیرفت؛ که از این میان کل صندوق های جمع آوری آرا در حوزه انتخابیه کازرون، 79 صندوق سیار و مابقی ثابت می باشند.

علی گلچین سرویس خبری کازرون نما: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفندماه، برآن شدیم تا جهت مشخص شدن نکاتی در خصوص این انتخابات بزرگ، گفتگویی کوتاه با حمیدرضا گرامی فرماندار محترم شهرستان کازرون داشته باشیم که ماحصل این مصاحبه  به شرح ذیل می باشد.

فرماندار شهرستان کازرون در ابتدای این گفتگو، ضمن عرض ادب و ارادت به حضرت امام(ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی ایران، عنوان داشت: بار دیگر با مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در 7 اسفندماه، شاهد حضور چشمگیری خواهیم بود؛ که نشانگر مشت محکمی است به دهان استکبارهای جهانی. لذا با توجه به این دو انتخابات سرنوشت ساز با تمامی امکانات و همکاری دستگاه های مربوطه، ان شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی مردمی و سالم خواهیم بود .

این مقام مسئول در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار داشت: 189 شعبه اخذ رای در بخش های مختلف آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در هفتم اسفندماه می باشد که در این شعب با همکاری بیش از 4000 نفر، امورات اجرائی و امنیتی انتخابات انجام خواهد پذیرفت؛ که از میان کل صندوق های جمع آوری آراء در حوزه انتخابیه کازرون، 79 صندوق سیار و مابقی ثابت می باشند. وی خاطرنشان کرد: از مجموع جمعیت حدودا 300 هزار نفری شهرستان کازرون، بیش از 170 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند. همچنین گرامی تعداد آمار صندوق های بخش مرکزی را 73 صندوق، بخش خشت 18، بخش کنارتخته 12، چنارشاهیجان 30، جره و بالاده 36 و کوهمره نودان را 20 صندوق اعلام نمود و خاطر نشان کرد که: نسبت به انتخابات های گذشته حدودا 7 الی 9 شعبه به دلایل مشکلات خاصی ریزش داشته ایم.

فرماندار کازرون در خصوص آموزش به نیروهای اجرائی نیز عنوان داشت: کلیه مقدمات و آموزش عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی و همچنین نیروهای امنیتی از طریق مسئولین مربوطه انجام گرفته و محل های اخذ شعبه رای با بررسی های اولیه و تمهیدات لازم آمادگی کامل را دارا می باشند.

حمیدرضا گرامی در ادامه گفت: تبلیغات از روز پنجشنبه مورخه 29/11/94 آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و تا 24 ساعت قبل از روز رای گیری پایان خواهد یافت. همچنین این مقام مسئول متولدین 07/12/76 و قبل از آنرا واجد شرایط  رای دانست و خاطر نشان کرد: همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در محل های اخذ رای اجباری می باشد .

در پایان فرماندار شهرستان کازرون ضمن تشکر از رسانه ها گفت: ان شاءالله با تدابیر لازم از طریق هیئت های اجرائی، نظارت، بازرسی، و همچنین عوامل امنیتی، بتوانیم انتخاباتی پرشور در سطح شهرستان داشته باشیم؛ و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها سعی کنند نسبت به تبلیغات در سطح شهر نسبت به کلیه قوانین ابلاغ شده احترام خاصی قائل شوند تا بعد از انتخابات با توجه به فرا رسیدن ایام پایان سال و نوروز، شهری زیبا و تمیز داشته باشیم .

نویسنده: علی گلچین
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
2
0
یه چیز جدید الان شنیدم، رضازاده اصلاح طلبه،
با احترام به حسن آقای فراست و خانم امیریان که برام خیلی عزیز و محترم هستن، به آقای رضازاده رای میدم.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
اصلاح طلبان فارس هیچ کسی از اصلاح طلبان رو نماینده منتخب خود از کازرون معرفی نکرده. دروغ بابت پست دنیایی
تفو بر تو ای انسان نما تفو
باربد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
1
2
افرین بر شما، منم به مجید شیخیان کازرونی که کازرونیه رای میدم

اگر هم اصلاح طلبی که نیستی لاعقل به یه ... رای بده مل امیریان یا فراست یا ارین یا رسته یا شیخیان یا هر کس دیگه که ... رای بده ....
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
9
امسال شهرستان کازرون حال و هوای انتخاباتی ندارد و شهر در سکوت معنا داری قرار گرفته و از شور و شوق و مشارکت مردمی خبری نیست. ایا ده نفری که در کازرون نماینده شورای نگهبان هستند وضعیت موجود را به تهران گزارش می دهند یا در خواب مثل شهرستان قرار دارند؟
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
2
3
باربد عزیز، بحث شهری و روستایی مدتهاست رنگ باخته، مهم تفکر و نوع دیدگاههای سیاسی فرد هست که قوانین کلی مملکت زیر دستشونه و تصمیماتشون تاثیر مستقیم روی زندگی همه ی افراد جامعه داره.
یه زمانی خود کاندیداهای شهری یا روستایی برعلیه خودشون روی دیوار شعار توهین آمیز مینوشتن تا مردم رو تحریک کنن که رای بدن، ولی الان دیگه مرزی بین شهر و روستا و قومیت وجود نداره، یه نگاه به صمیمی ترین و مورد اعتمادترین دوستات بنداز، چند تاشون شهری و چند تاشون روستایین، اصلا به همسایه هات، به همکارات و حتی به اقوامت نگاه کن، همه جوره اقوام جزوشون هست. پس اینقدر نادانسته بر این طبل نژاد پرستی نکوبید، باور کن چیزی توش نیست، الان در تمام دنیا نژادپرستی رو یه توهین شدید قلمداد میکنن و حتی نژاد پرستا در ظاهر میخوان بگن که ما نژاد پرست نیستیم.
دست از نژادپرستی ها بردارید و به نزدیکترین تفکر به اعتدال و اصلاحات که امکان رای آوریش بیشتره بپیوندید.
فعال دوره های قبل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
6
واقعا توی خشت و کنارتخته هم هیچ شور و حالی نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
3
توی نظر سنجیتون بعد از دو روز کلا سی و هفت نفر رای دادن، معلوم شد که اون کامنت های حمایت از آقای دهقانفرد و دیگران همشون از طرف یه نفر نوشته میشده و حتی سایت هم بازدیداش توسط یه عده ی محدودی مث مونن که هر ساعت هزار دفعه می ییم بیبینیم خبر جدید داری یا نه، باید یه فکری بکنیم آقوی بحرانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
4
امسال هیچ انگیزه ای برای انتخاب نیست در کازرون...گود انتخابات کازرون خالی است...بهتر است برای رای دادن به شهرستان های اطراف برویم...کمی اندیشه کنید...
سجاد خواجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
3
0
بعد از چند روز تحقیق مهندس حجت الله دهقانی از همشون بهتر بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
راسته میگن مهندس لقمانی تایید شده؟ اگه بشه چی مییییییییشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
3
دلم میسوزد از باغی که میسوزد.ببین کیا میخوان بشن نماینده؟راه فرار کجاست؟باید رفت از این دیار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳