پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
صبح امروز و همزمان با سراسر کشور:
مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون گفت: امروز سی‌ویکم شهریورماه همزمان با سراسر کشور 2 هزار و 500 دانش‌آموز کلاس اولی در کازرون آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

به گزارش کازرون نما، کاظم عباسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 190 مدرسه در کازرون آماده پذیرایی طالبان علم و دانش در پایه‌های مختلف تحصیلی  است.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در سه ماهه فصل تابستان امسال توسط این مدیریت برای استقبال از دانش آموزان در بهار علم و دانش گفت: برای اینکه دانش‌آموزان و اولیای آنان با کمترین دغدغه، سال تحصیلی جدید را شروع کنند مستلزم فراهم آمدن فضایی با نشاط در مدارس، به‌کارگیری معلمان متعهد و مجرب و انتخاب مدیران با درایت و کاردان، فراهم کردن امکانات و تجهیزات از قبیل میز و صندلی و توزیع به‌موقع کتاب‌های درسی بوده که همگی نویدبخش یک مدرسه خوب و زیبا را دارد.

مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید افزون‌بر 22 هزار دانش‌آموز در پایه‌های مختلف در کازرون با نواخته شدن زنگ مهر، فصل دیگری از دانش و علم‌اندوزی را آغاز می‌کنند.

عباسی به برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور نوآموزان و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در 31 شهریورماه اشاره کرد و بیان داشت: در این آیین، همزمان با سراسر کشور نزدیک به 2 هزار و 500 دانش‌آموز کلاس اولی و 800 دانش‌آموز پیش‌دبستانی در کازرون ورود به جرگه علم و دانش را جشن می‌گیرند.

وی اظهار کرد: امسال حدود 12 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی و افزون‌بر 10 هزار دانش‌آموز در دوره‌های اول و دوم متوسطه در مدارس کازرون مشغول به تحصیل می‌شوند.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس کازرون در بخش دیگر سخنانش متذکر شد: از ابتدای تیرماه هر سال پروژه‌ای با عنوان پروژه مهر در دستور کار وزارت آموزش‌ و پرورش قرار می‌گیرد که در آن تلاش بر این بوده که مدارس به شکل هرچه زیباتر برای اول مهرماه آماده شوند که این مهم در کازرون به‌خوبی صورت گرفته است.

عباسی ادامه داد: با توجه به جدید بودن برخی کتاب‌های درسی پایه‌های پنجم و نهم، دوره‌های آموزشی برای معلمان در ایام تابستان برگزار شده است.

وی در پایان اعلام کرد: چهار‌شنبه یکم مهرماه ساعت هشت صبح زنگ مهر آموزشگاه‌های کازرون همزمان با سراسر کشور نواخته خواهد شد و سال تحصیلی جدید به‌طور رسمی آغاز می‌شود.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴