پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
عباسی درآستانه بازگشایی مدارس خبرداد:
کاظم عباسی، رئیس ستاد بازگشایی مدارس و مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: با تمهیدات صورت گرفته در سه ماه فصل تابستان، این مدیریت آماده استقبال از دانش آموزان در بهار علم و دانش است و یکصد و نود مدرسه کازرون برای میزبانی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید که از اول مهرماه آغاز می شود آماده شده‌اند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش کازرون، افزون بر 22 هزار دانش آموز در مدارس کازرون با نواخته شدن زنگ مهر آغاز سال تحصیلی جدید، فصل دیگری از دانش و علم اندوزی را آغاز می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون اظهار کرد: جشن شکوفه ها با حضور نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی امسال همانند سال های گذشته 31 شهریورماه برگزار می شود.  وی ادامه داد: در این آیین، نزدیک به 2500 دانش آموز کلاس اولی کازرون ورود به جرگه علم و دانش را جشن می گیرند.

عباسی گفت: حدود 800 دانش آموز پیش دبستانی کازرون نیز 31 شهریورماه همزمان با جشن شکوفه ها گام های آغازین خود در مسیر کسب علم و دانش را بر می دارند. رئیس ستاد بازگشایی مدارس کازرون اظهار کرد: حدود 12 هزار دانش آموز کازرون در دوره ابتدایی و افزون بر 10 هزار دانش آموز در دوره های اول و دوم متوسطه مشغول به تحصیل می شوند.

عباسی در بخش دیگری از صحبت­هایش اظهار کرد: از ابتدای تیرماه هر سال پروژه ای با عنوان پروژه مهر در دستور کار وزارت آموزش وپرورش قرار می گیرد که در آن تلاش بر این است که مدارس به شکل هرچه زیباتر برای اول مهر آماده شوند.

وی گفت: برای این که دانش آموزان و اولیای آنها با کمترین دغدغه، سال تحصیلی جدید را شروع کنند مستلزم فراهم آمدن فضای با نشاط در مدارس، به کارگیری معلمان متعهد و مجرب و انتخاب مدیران با درایت و کاردان، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات و میز و صندلی و توزیع به موقع کتاب های درسی است که همه اینها یک مدرسه خوب و زیبا را نوید می دهد و پروژه مهر برای تحقق این هدف می کوشد.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس کازرون اظهار کرد: کتاب های درسی دانش آموزان در مقاطع و دوره های مختلف تحصیلی آماده شده و توزیع بخشی از آنها که در فروشگاه های عرضه لوازم التحریر و کتاب های درسی صورت می گیرد از 15 شهریور آغاز شده است.

عباسی ادامه داد: با توجه به جدید بودن برخی کتاب های درسی پایه های پنجم و نهم، دوره های آموزشی برای معلمان در ایام تابستان برگزار شده است.

شایان ذکر است زنگ مهر روز چهار‌شنبه یکم مهر ماه ساعت هشت صبح در آموزشگاه­های کازرون همزمان با سراسر کشور نواخته خواهد شد و  مدارس سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵