پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
حجت الاسلام و السلمین دهقان خبر داد:
حجت الاسلام و المسلمین بهمن دهقان مسوول دفتر استانی موسسه روایت سیره شهدای قم در استان فارس در گفتگو با خبرنگار کازرون نما از آغاز ثبت نام اولین دوره روایتگری در استان فارس در تاریخ یک الی 10 مردادماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین بهمن دهقان از آغاز ثبت نام اولین دوره روایتگری در استان فارس در تاریخ یک الی 10 مردادماه خبر داد.

وی در این باره  در گفتگو با کازرون نما گفت: به فضل الهی پس از افتتاح و راه­ اندازی دفتر استانی موسسه روایت سیره شهدا در استان فارس و به جهت تربیت راویان دفاع مقدس اقدام به برنامه­ریزی جهت برگزاری اولین دوره روایت­گری در استان فارس نمودیم. این دوره که از تاریخ 23 لغایت 30 تیرماه در شیراز برگزار می­شود با استفاده از اساتید محترم موسسه روایت سیره شهدای قم چون حجج اسلام ماندگاری، جوشقانی و دیانی خواهدبود که ویژه طلاب محترم حوزه­های علمیه بوده که پایه پنجم خود را به اتمام رسانیده­اند.

مسوول دفتر استانی موسسه روایت سیره شهدای قم در استان فارس، افزود: پس از مصاحبه حضوری از واجدین شرایط، این دوره در تاریخ 23 لغایت 30 تیرماه در یکی از اردوگاه های شیراز برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام دهقان گفت: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند ضمن دریافت گواهی پایان دوره در دوره های تخصصی روایت گری که متعاقبا نسبت به برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد شرکت خواهند کرد و به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

متقایان محترم می توانند فایل فرم ثبت نام این دوره را از لینک زیر دریافت کرده و پس از اتمام به آدرس www.bamoo@chmail.ir ارسال کنند. طلاب محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09386468727 تماس بگیرند. 

 فرم ثبت نام دوره روایت گری

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
با سلام.
از مدیر محترم سایت تقاضا می کنم از وضعیت کنونی مشاهیر کازرونی اخبار و مطالب جدید تهیه کنند و آن را در سایت برای مردم عزیز قرار دهند.
چند روزی است که یکی از مشاهیر بزرگ کازرونی، آقای حسن حاتمی، نویسنده و شاعر معاصر در بیمارستان کازرون بستری شده اند. لطفاً از احوال آن بزرگ مطلبی تهیه بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
کاش تا دیر نشده صادقانه اعترافاتی می کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰