پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳
باند فرود بالگرد ویژه اورژانس هوایی در محوطه بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال راه اندازی شد.

به گزارش کازرون نما، رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون ، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:اورزانس هوایی کازرون بعد از اجرای طرح تحول سلامت و ضرورت انتقال سریع بیمار از این طریق به مرکز استان ، در کازرون راه اندازی شد.
عبدالخالق کشاورز افزود: به دلیل نبودامکانات برای فرود بالگرد درمحوطه این بیمارستان ،ناگزیر بودیم که بیمار را با آمبولانس به یکی از استادیوم های شهر اعزام و از آنجا به بالگرد انتقال دهیم که این امر مشکلاتی برای بیمار به همراه داشت.
کشاورز ادامه داد:با پیگیرهایی که صورت گرفت ، باند فرود بالگرد اورژانس هوایی در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع در محوطه این بیمارستان راه اندازی شد و زین پس می توانیم بیمارانی را که انتقال آنها به مرکز استان ضروری است، با سرعت عمل بیشتری به مراکز درمانی شیراز انتقال دهیم.

رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون بیان داشت: با امکاناتی که هم اینک در این ییمارستان وجود دارد اعزام بیماران از میانگین 40 بیمار به مرکز استان به 27 بیمار کاهش یافته و ازاین تعداد پنج تا 10 بیمار درموارد ضروری با اورژانس هوایی به شیرازمنتقل می شوند .

کشاورز گفت:با توجه به این که در استان فارس اورژانس هوایی در شب آزمایش شده است ، بیمارستان کازرون هم با امکاناتی که در اختیار دارد آماده اعزام بیمار در شب و در مواقع ضروری است.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
3
0
اقای دکتر کشاورز از اهالی شهرستان کازرون می باشند و ادب رسانه ای حکم می کند که اول اسم ایشان اقای قرار دهیم. ایشان از پرسنل زحمتکش و بومی می باشند و امام خمینی(ره) رئیس جمهور امریکا که دشمن قسم خورده ملت ایران بود را با اقای کارتر خطاب می کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
3
دوست عزیز جناب علی آقا
طبق اصول روزنامه نگاری و خبر رسانی ،باید از آوردن اسم آقا و یا خانم و یا القاب دیگر قبل از اسم افراد پرهیز کرد و این دلیلی مبنی بر بی احترامی کازرون نما نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰