پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
در پی انتشار خبر کشته شدن سرکرده باند سارقان مسلح در چنارشاهیجان کازرون، مهدی خشتی بخشدار چنارشاهیجان اصلاحیه ای برخبر مذکور به این سایت ارسال نمود.

به گزارش کازرون نما، متن اصلاحیه ارسالی از سوی بخشداری چنارشاهیجان به شرح زیر می باشد.

مدیریت محترم سایت خبری کازرون نما

 ضمن عرض سلام و درود، بدینوسیله به اطلاع می رساند در خصوص خبر انهدام باند شرور شهرستان کازرون در چنارشاهيجان اصلاحیه ذیل تقدیم میگردد خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی و رعایت جوانب حقوقی موضوع نسبت به درج آن در اسرع وقت اقدام فرمائید؛

باند شرور مذکور به سرکردگی( م—س) مدتها تحت تعقیب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان و بخش بوده است که علیرغم دستگیری همدستان فرد مذکور ایشان هربار به شکلی متواری ميگرديده است.نهایتا روز پنجشنبه مورخ 31/2/1394حدود ساعت 21 مامورین اورژانس 115قايميه گزارش یک فقره تصادف بین یک دستگاه موتور سیکلت و خودرو سواري در شهر قايميه دریافت و سریعا به محل اعزام ميگردند که در این فاصله مامورین امنیتی و اطلاعاتی توسط منابع مردمی گزارشی را دریافت می نمایند که راکب موتور سیکلت تصادف فوق الذکر (م—س) میباشد که مامورین سریعا به محل اعزام و هویت نامبرده را تایید می نمایند.ایشان توسط اورژانس قايميه در کوتاهترین زمان ممکن تحت اقدامات درمانی و همزمان به درمانگاه قايميه اعزام میگردد که کادر پزشکی درمانگاه قايميه با کلیه امکانات و خدمات لازم حدود 30دقيقه عملیات احیا را انجام اما مجروح به علت شدت جراحات وارده فوت میکند.بررسی های دقیق دستگاههای ذیربط جهت مشخص شدن زوایا و ابعاد موضوع در دست انجام میباشد.مجددا تاکید میگردد شخص متوفی علیرغم اینکه توسط مامورین تحت کنترل و تعقیب بوده است اما در هنگام اتفاق واقعه پیش گفته هیچگونه تعقیب و گریز و درگیری بین متوفی و مامورین انجام نشده است.بدیهی است گزارشات تکمیلی جهت اطلاع مردم عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

با تشکر مهدی خشتی بخشدار چنارشاهيجان.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
جناب بخشدار محترم .
ایشان به ضرب سه گلوله کشته شده است تصادف از کجا پیدا شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
درود بر آقای خشتی مرد پرتلاش و زحمت کش بنده بعنوان یک شهروند از زحمات ایشان تقدیر و تشکر مینمایم
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
باسلام
جنابان مسئول اگه براتون مقدور هست وهیچگونه ممنوعیتی نسبت به بازگو کردن حقیقت ماجرا ندارید لطفا بگین چه اتفاقی افتاده؟
نسبت به هلاکت این فرد شرور که باتوجه به سوابق و ناامنی هایی که ایشان در سطح بخش قائمیه انجام میدادن که هیچکس هیچگونه اعتراضی که نداشته اند واتفاقا مردم نسبت به اینکار راضی بودن اما سوال اینجاست که اگه نیروها اطلاعات واگاهی ایشون رو به هلاکت رسوندند دلیلش چیه که جناب اقای خشتی بخشدار قائمیه روز اول یه چیز دیگه میگن و روز بعد با اصلاحیه که دادن برای اطلاع رسانی جزئیات به هلاکت رسیدن این شرور کشته شدن این فرد رو چور دیگه ای بازگو کردن؟
اگه هم کسای دیگه این شرور رو کشته که بازم جای نگرانی هست چرا؟ چون کسیکه موفق شده یه همچین ادم شروری رو از پا در بیاره که به نطر من خودش صد پله شرورتر از این بنده خداست. این یعنی هنوز احساس نامنی و ترس ولرز...
اگه اطلاعات واگاهی ایشون رو کشته چرا کتمان حقیقت؟ مگه کسی هم اعتراضی کرده یا حق داره اعتراض کنه که چرا یه فرد مخل اجتماع رو که همه رو به وحشت انداخته بود وشهر رو ناامن کرده بود کشتید؟ اگه تو سطح شهر برید بپرسید متوجه میشین همه از این کار خوشحال شدن..
اما اگه کسی دیگه اینو کشته وضعیت بهتر که نمیشه هیچ اتفاقا ادم ترسش بیشتر از قبل میشه...
خواهشمندیم واقعیت ماجرا رو در صورت صلاحدید بازگو کنید
سلامت باشید
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
آقای خشتی یا ... است یا ... افرادی که در صحنه قتل این شرور حضور داشتند درسطح شهر کم وکیف قتل رابازگو کرده اند دیگر نیازی نیست بخشدار ... ماب و ... بگوید .
غضو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
جناب بخشدار اطلاعات فله ای به مردم نرسانید.اگر از کم و کیف ماجرا آگاهی ندارید . از مردم شهر و اهالی کوچه هفت تیر بپرسید که چگونه "س" شرور را به سلامت معدوم ساختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸