پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس:
فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: مأموران در حال اعزام به ماموریت بودند که خبر رسید فرد مورد نظر در شهر قائمیه توسط افرادی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درمانگاه شهر قائمیه انتقال داده شده است.

باند سارقان مسلح در استان فارس منهدم شد

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند سارقان مسلح و به هلاکت رسیدن سرکرده این باند در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش کازرون نما به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: در پی چندین ماه شرارت باند سارقان مسلح در شهرستان کازرون به ویژه در بخش چنارشاهیجان که در سوابق خود راهبندی‌ها و سرقت‌های مسلحانه، تجاوز به عنف و شرارت داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار شورای تامین و همچنین مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات گسترده و کنترل‌های نامحسوس با هماهنگی دستگاه قضائی، پنج نفر از این متهمان را در عملیاتهای ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه از دستگیرشدگان مقادیری تجهیزات استفاده شده در سرقت مسلحانه کشف شد خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی های فنی انجام شده با توجه به شواهد موجود چاره ای جز اعتراف نداشتند و به چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف با همدستی سرکردگی باند با هویت «م. س» در استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و تلاش جهت دستگیری سرکرده باند آغاز شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: با بررسی جزئیات و مدارک به جامانده از صحنه قتل فروشنده دوره‌گردی که در اواخر فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف کازرون رخ داده بود مشخص شد قتل توسط شرور «م. س» صورت گرفته که با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی کازرون از حضور این شرور مسلح در شهر قائمیه مطلع و برای دستگیری وی به محل مورد نظر عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: مأموران در حال اعزام به ماموریت بودند که خبر رسید فرد مورد نظر در شهر قائمیه توسط افرادی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درمانگاه شهر قائمیه انتقال داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این شرور به علت شدت جراحات وارده در درمانگاه به هلاکت رسید و جسدش به سردخانه برای انجام معاینات پزشکی قانونی تحویل شد، خاطرنشان کرد: یک نفر همدست شرور در صحنه دستگیر و یک قبضه اسلحه دولول شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی سلاح سرد که شرور در اقدامات مجرمانه خود استفاده می کرده و همچنین مدارک هویتی افرادی که مورد تجاوز قرار گفته بودند از شرور در صحنه کشف شد.

گفتنی است، مردم شهر قائمیه با راه‌اندازی کاروان‌های شادی از به درک واصل شدن این شرور ابراز خوشحالی کردند.

انتهای پیام/ ب

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقااااااااااااااااای محترم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
چند روز پیش این خبر رو شنیدم که این شرور محترم توسط نیروی محترم‌تر انتظامی هلاک شده، تعجب کردم که نیروی انتظامی از این کارا بلد باشه. حالا که مشخص شده ظاهرا تعجب بنده درست بوده، شرور محترم احتمالا توسط شرور محترم دیگری به هلاکت رسیده!!!!!!!!!!!!!!!!! به به به به به هوش و ذکاوت خودم به به به به به .................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
مهم اینه که این بقول شما شرور محترم به درک واصل شد حالا به دست کی فرقی نمیکنه بهر حال نیروی انتظامی هم یه کارایی کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳