پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
فرماندار کازرون:
فرماندار کازرون گفت: راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی عام کازرون، تصفیه خانه بزرگ کازرون، تکمیل بیمارستان ها و توسعه راه های شهرستان، و توجه به محیط زیست و میراث فرهنگی در حوزه گردشگری از دیگر مواردی هستند به عنوان اولویت های این شهرستان طی سفر هیئت دولت مطرح خواهند شد.
فرماندار کازرون گفت: پروژه انتقال آب از سد نرگسی به دریاچه پریشان از جمله مواردی است که طی سفر هیئت دولت بر آن تاکید می شود.

حمید رضا گرامی بیان کرد: انتقال آب از سد نرگسی به دریاچه پریشان یک خط انتقال ۲۸ کیلومتری است که نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا بتوان سالانه ۱۰ میلیون متر مکعب آب را از سد به دریاچه منتقل کرد.

وی ادامه داد: مقدمات این پروژه فراهم شده و آقای نوبخت نیز دستورهای لازم را در این خصوص اعلام کرده که طی سفر هیئت دولت بر اجرای آن تاکید خواهد شد.

فرماندار کازرون با بیان اینکه پروژه آزاد راه شیراز – بوشهر که عمده مسیر آن از کازرون عبور می کند از دیگر اولویت های این شهرستان طی سفر هیئت دولت است، گفت: جلسات مشاوره ای درباره این آزاد راه برگزار شده تا این پروژه در برنامه دولت قرار گیرد.

گرامی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده به طور میانگین دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این آزاد راه نیاز است، اظهار داشت: مشاوران در حال پیشنهاد مسیر برای این پروژه هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه احتمالا وزیری که به شهرستان کازرون خواهد آمد وزیر نیرو است، توجه به مباحث آب، فاضلاب، شبکه های فرسوده، آب رسانی به روستاها و از این قبیل از دیگر اولویت های این شهرستان هستند.

فرماندار کازرون گفت: راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی عام کازرون، تصفیه خانه بزرگ کازرون، تکمیل بیمارستان ها و توسعه راه های شهرستان، و توجه به محیط زیست و میراث فرهنگی در حوزه گردشگری از دیگر مواردی هستند به عنوان اولویت های این شهرستان طی سفر هیئت دولت مطرح خواهند شد.

گرامی افزود: با توجه به اینکه دولت به دنبال تکمیل پروژه هاست، پروژه های در دست اقدام و اجرای این شهرستان در اولویت قرار گرفته اند.

وی همچنین درباره منطقه ویژه اقتصادی عام کازرون گفت: این منطقه از مصوبات مجلس و ابلاغ دولت است که سال گذشته پنج میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت و امیدوار در سال ۹۴ توجه بیشتری به آن شود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
3
عزیز من، این ازاد راه و راه اهن و ... که شما گفتی، زمانی به درد میخوره که به بهبود وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر منجر بشه... اگه آزاد راه و راه آهنی رو که قراره از کازرون بگذره تبدیل به یک مسیر ترانزیت کالا و ... بکنیم که بهره اقتصادی ببریم خوبه وگرنه ما اومدیم محور کازرون – دشت ارژن رو پنج سال پیش افتتاح کردیم. خوب توقع این بود که مثلا شهر رو از این غربت اقتصادی نجات بدیم. حالا حتی یک اتوبوس مسیر شیراز بوشهر حاضر نیست بیاد از کازرون رد بشه، خوب حالا این به چه درد میخوره؟؟ ... وقتی هنوز پلیس راهمون تو کانکسه به چه درد میخوره؟؟...ما مجتمع بازرگانان کازرون رو در ورودی شهر بنا کردیم که خیابان سلمان فارسی رو از این بی نظمی و شلوغی فجیع بیرون بیاریم. حالا وقتی که آقایون بنکداران حاضر نیستن تغییر مکان بدن چی؟ بازم هیچی... مشکل فقط سرمایه گذاری نیست. مشکل اینه که هنوز خودمون اراده لازم برای حل مشکلات رو نداریم. همیشه دلمون میخواد شهرمون همینطور بی نظم و بدون برنامه باشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸