پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
در نشست مشترک اتاق اصناف وشورای شهر تصویب شد
به گزارش کازرون نما، اولین نشست مشترک هیات رئیسه اتاق اصناف کازرون با اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر کازرون به منظور تشکیل کمیته مشترک میان اصناف وشورای اسلامی شهر به میزبانی شورای اسلامی شهر کازرون برگزار گردید.

به گزارش کازرون نما، اولین نشست مشترک هیات رئیسه اتاق اصناف کازرون با اعضای چهارمین  شورای اسلامی شهر کازرون به منظور تشکیل کمیته مشترک میان اصناف وشورای اسلامی شهر به میزبانی شورای اسلامی شهر کازرون برگزار گردید.

حمیدرضا شهیدیان در مورد اهداف اصلی تشکیل این کمیسون گفت: بررسی مشکلات اصناف، همراهی شورا و شهرداری با اصناف برای مدیریت اتفاقات حوزه های مشترک، زمینه سازی برای دادن ظرفیت قانونی و پشتوانه اجرایی به تصمیمات مرتبط با حوزهفعالیت اصناف در شهر، تسهیل روند تعامل اصناف با مجموعه مدیران و دستگاه های فعال در شهرستان و استان مهمترین اهداف تشکیل این کمیته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون گفت:بسیاری از کسبه واصناف ، شهروندان وظیفه شناسی هستند که باید بستر تقدیر از آنها و حل مشکلاتشان در حوزه مدیریت شهری فراهم شود.

وی افزود:این کمیته می تواند برخی مشکلات بر سر راه اجرای طرح هایی مانند انتقال واحد های صنفی آلاینده به خارج از شهر، کشتارگاه، ساماندهی برخی مناطق و میادین، ساماندهی دستفروشان و بساطی ها، بازاها ی فصلی و محلی و بازارهای میوه و تره بار را بررسی و برای آنها راه حل اصولی ارائه دهد.

شهیدیان گفت :حوزه وظایف و خدمات تمام سازمان های تابعه شهرداری با نحوه فعالیت اصناف در ارتباط است و همه سازمان ها نیز در شورای شهر زیر نظر کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری هستند، لذا تعامل و مشارکت بین شورا و اصناف و بازاریان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها ضروری است.

در این نشست اعضای هیات ریسه اصناف کازرون ضمن بیان دیدگاه ها وبرخی مسایل مرتبط با صدور پروانه کسب وعوارضات ازپیشنهاد شورای شهر در خصوص تشکیل کمیته استقبال کردند.

قابل ذکر استبعد از تصویب تشکیل کمیته اصناف و بازاریان با مشارکت اعضای کمیسیون خدمات شهری و اتاق اصناف مقرر شد اعضای اصلی این کمیته هفت نفر و بدین شرح باشند که: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا به عنوان رئیس کمیته، نماینده اتاق اصناف به عنوان دبیر کمیته، از اماکن نیروی انتظامی،  شهرداری و اداره صنعت معدن و تجارت هر کدام یک نماینده به عنوان اعضای ثابت و رئیس اتحادیه مرتبط با موضوع طرح شده به عنوان عضو اصلی متغیر باشند.

 تصمیمات نهایی کمیته اصناف و بازاریان پس از تصویب در خدمات شهری در جلسات عمومی شورای شهر طرح و بعد از تصویب اکثریت شورا و تایید کمیته انطباق جنبه قانون داشته و لازم الاجرا می باشد.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴