پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۷۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
دبیر هیات زورخانه ای فارس گفت: با تصویب شورای شهر کازرون زمین مناسبی برای ساخت زور خانه جدید در این شهرستان اختصاص یافت ضمن اینکه یک زورخانه دیگر هم توسط خیرین ساخته می شود. حسین غرقی زود: همچنین مقررشد این شهرستان میزبان یکی از مسابقات استانی باشد.

دبیر هیات زورخانه ای فارس گفت: با تصویب شورای شهر کازرون زمین مناسبی برای ساخت زور خانه جدید در این شهرستان اختصاص یافت ضمن اینکه یک زورخانه دیگر هم توسط خیرین ساخته می شود.

حسین غرقی سه شنبه به ایرنا افزود: همچنین مقررشد این شهرستان میزبان یکی از مسابقات استانی باشد.

وی اضافه کرد:پس از بررسی وضعیت موجود و ارایه راهکار برای توسعه این رشته ورزشی،قرار شد مجوز تجاری به زورخانه مولای متقیان ( ع ) این شهرستان اعطا شود.

غرقی ادامه داد : همچنین طی آیینی در زورخانه مولای متقیان (ع ) حکم زنگ به عبدالرحمن رحیم زاده و سید علی اکبر موسوی به عنوان پیشکسوتان این رشته در کازرون اعطا شد.

حکم زنگ اخرین رتبه ورزش زورخانه ای است که به پیشنهاد پهلوانان این ورزش و تایید فدراسیون به پیشکسوتان باستانی که سن آنها به بالای 63 سال رسیده و 45 سال هم سابقه این رشته داشته باشند،اعطا می شود.

هر فردی که حکم زنگ دریافت می کند بعد از ورود و خروج از زورخانه های کشور زنگ مرشد به احترام او به صدا در می آید.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
3
عزیزم، چرا زورخونه میخواید درست کنید? کل مملکت زورخونست. تمام ادارات دولتی هم زورخونست. زورخونه بعنی اینکه به زور، تو رو وادار به کاری کنن و تو هرچی زور بزنی به جایی نرسی...تو همه ادارات میگن پول زور وده...و اگه ندادی تا اخر عمرت اویزونی...
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
0
زورخانه ربطی به زورگویی نداره زورخانه جای مولا علی ست جای عدل ، عدالت ، مردانگیست نه جای زورگویی ....اول فکر کن بعد در موردچیزی حرف بزن
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
تو شوخی هم سرت نمیشه... اولا زورخونه رو وصل نکن به مولا علی...اون چیزی که باید تو زورخونه رشد کنه مرام پهلوانیه که چنین مرامی رو ما از امام علی الگو می گیریم...یه جوری میگی زورخونه جای مولا علی هست که انگار تو پایتخت شیعه یعنی کوفه زورخونه بوده...خودت هم میفهمی چی میگی? کل تاریخ اسلام. رو بگرد ببین یه زورخونه میبینی. زورخونه یک ساختار فرهنگی ورزشی معاصر در ایران هست و از ورزش باستانی ایرانی گرفته شده. ورزش باستانی ایرانی هیچ ربطی به امام علی نداره. ما شیعیان چون شخصیت معنوی اماممون رو میشناسیم، در هر کاری ازش مدد و یاری میخوایم...پس اینجور که تو حرف میزنی، لابد حسین رضازاده هم که از حضرت ابوالفضل مدد می گرفت، لابد حضرت ابوالفضل هم وزنه بردار بوده، نه.... یه کم یوازتو ببر بالا....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷