پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
رئیس شورای شهر کازرون:
شهیدیان در جواب سوال دیگر ی در مورد تعین تکلیف پروژه بنکداران گفت:مجتمع بنکداران دارای سه مشکل عمده عدم تامین نزدیک به 389 پارکینگ ،انتقال قدر وسهم شهرداری در این مجتمع وهم چنین پرداخت عوارضات است وبر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کازرون این مجتمع پایان کار ندارد وصدور پایان کار منوط به رفع موارد فوق خواهد بود.

نشست مطبوعاتی شورای شهر با اصحاب رسانه عصرروز سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر کازرون برگزار گردید.

در این نشست مطبوعاتی حمیدرضا شهیدیان  ضمن خوش آمد گویی به خبرنگارن خاضر به تشریح فعالیتهای شورای اسلامی شهر کازرون و پروژه های در دست اقدام مجموعه شهرداری پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون  اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی به عنوان یک نهاد نظارتی  بر مجموعه شهرداری به دنبال  ترسیم نقشه راهی قانونمند در مسیر هر چه بهتر  خدمات رسانی به مردم شریف شهر کازرون است


شهیدیان گفت:بایستی واقع بینانه مسایل مربوط به شهرداری را دنبال نمود متاسفانه برخی به دور از درنظر گرفتن نقش شورا ومحدودیت های اختیارات شورا توقع انجام برخی امور را دنبال می کنند.

وی افزود:نباید به گونه ای رفتار گرد که فقط شورای اسلامی شهر به عنوان متولی معرفی وکاستی ها را متوجه شورای اسلامی شهر کازرون نماییم بلکه مدیریت شهری در مسایل کلان باید همگام وهمقدم باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون با اشاره به جچم پرونده های باقی مانده از دوره های گذشته  شورای اسلامی کازرون گفت:متاسفانه موانع موجود وباقی مانده از گذشته باعث راکد شدن ایده های نو وخلاقانه شورای چهارم گردیده است.

وی رکود درتوسعه صنایع وهمچنین ساخت وساز را از عوامل موثر در موانع کسب درآمد شهرداری کازرون عنوان کرد وافزود:مهمترین منابع درامد شهرداریها از محل اخذ عوارض می باشد که متاسفانه در  کازرون به دلیل نبود کارخانه های پویا  این امر تحقق پیدا نمیکند.

شهیدیان پیگیری و اجرای مصوبات را عمده ترین فعالیت شورای چهارم عنوان کرد وگفت:مصوبات شورا پس از نظرات کارشناسی شده به تصویب می رسد ومجموعه شورا به دور از اعمال نظر شخصی مسایل را دنبال میکند.

وی مصوباتی مانند راه اندازی تفکیک زباله از مبدا ،پیگیری تملک وتخریب منازل فرسوده که  به زیبایی شهر آسب وارد نموده است  وتلاش برای زنده نگه داشتن هویت فرهنگی کازرون را از مسایل کلان در حال تقدام مجموعه شهرداری عنوان نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون درپاسخ به سوالی در مورد ساخت وساز های غیر مجاز وتخریب آنان گفت:متاسفانه تخریبها بایستی بعد از تشکیل کمیسیون تجدیدنظر استان انجام گیرد که در سال جاری هنوز تشکیل نگردیده است.

شهیدیان در جواب سوال دیگر ی در مورد تعین تکلیف پروژه بنکداران گفت:مجتمع بنکداران دارای سه مشکل عمده عدم تامین نزدیک به 389 پارکینگ ،انتقال قدر وسهم شهرداری در این مجتمع وهم چنین پرداخت عوارضات است وبر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کازرون این مجتمع پایان کار ندارد وصدور پایان کار منوط به رفع موارد فوق خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کازرون از تلاش برای حفظ زیباسازی نمای شهری کازرون واستفاده از المان های متناسب با فرهنگ کازرون سخن گفت وافزود:در این زمینه با هنرمندان برجسته شهرستان که در دیگر نقاط کشور صاحب مسئولیت نیز هستند جلسات متعددی برگزار گردیده داست  ودر این زمینه با مصوبه شورا برگزاری همایش تخصصی المانهای شهری کازرون را دنبال میکنیم که این همایش به صورت منطقه ای برگزار می گردد.

وی  همچنین  از برگزاری همایش فرهنگ شهروندی خبر داد وگفت:قطعا تقدیر از شهروندانی که با رعایت خقوق دیگران زمینه ساز توسعه فرهنگ شهروندی میشوند وظیفه ماست ونقش موثری را برعهده دارد به همین منظور تا قبل از پایان سال با برگزاری این همایش از شهروندان منتخب تجلیل خواهیم نمود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
2
0
پول ... اين چيزهارابه دنبال داره
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
1
یعنی واقعا میتونید جلو ارکان ثروت و قدرت مقابله کنید و به بنک داران پایان کار ندید؟اگر همین یک کار را انجام بدید،اندازه تمام عمر شورا در کازرون که چه عرض کنم در فارس خدمت کردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴