پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
خانه‌ي "مهر" نا "اميد" شد
به گزارش زارع خبرنگار کازرون نما؛ بر اساس مصوبه‌ي 22884-87/2/18 هيأت وزيران، به منظور ارائه‌ي خدمات فرهنگي- رفاهي جهت بازنشستگان كشوري و احداث خانه‌ي مهر بازنشستگان كشوري در پارك‌هاي اصلي شهر در دستور كار دستگاه‌هاي اجرايي قرار گرفته شد. به اين منظور قطعه‌‌ زميني به مساحت 2208 متر مربع بابعاد 48-46 متر واقع در قطعه‌ي بوستان رفيع جانمايي


به گزارش زارع خبرنگار کازرون نما؛ بر اساس مصوبه‌ي 22884-87/2/18 هيأت وزيران، به منظور ارائه‌ي خدمات فرهنگي- رفاهي جهت بازنشستگان كشوري و احداث خانه‌ي مهر بازنشستگان كشوري در پارك‌هاي اصلي شهر در دستور كار دستگاه‌هاي اجرايي قرار گرفته شد. به اين منظور قطعه‌‌ زميني به مساحت 2208 متر مربع بابعاد 48-46 متر واقع در قطعه‌ي بوستان رفيع جانمايي و با حافظ مالكيت شهرداري به سازمان بازنشستگي كشوري به منظور احداث خانه‌ي مهر جهت بازنشستگان كشوري در كازرون واگذار گرديد.

در روزهاي اخير با خبر شديم كه در پي تغييرات انجام گرفته شده در صندوق بازنشستگي كشوري، مدير عامل جديد، دكتر اسلاميان ضمن تغيير نام پروژه مذكور به »خانه‌ي اميد«، دستوراتي مبني بر محدود نمودن اين پروژه در سراسر كشور صادر نموده است، بر همين اساس در هفته‌ي گذشته نماينده‌ي سازمان بازنشستگي كشوري با حضور در پروژه‌ي در حال احداث بوستان رفيع با تأكيد بر اجراي دستورات صادره، تغييرات صورت گرفته شده در نقشه‌ي اين پروژه را كه حذف فضاي مربوط به آب درماني و رفاهي اين پروژه است را شامل مي‌شود ابلاغ كرده است.

گفتگوي زير در مورد پيگيري‌هاي انجام شده در اين خصوصبا شهردار كازرون و معاون برنامه‌ريزي فرماندار كازرون صورت پذيرفته است: سيد مهدي مكي ضمن ابراز نگراني از وضعيت موجود اظهار كرد: پروژه‌ي خانه‌ي مهر كازرون در بوستان رفيع به منظور رفاه هر چه بيشتر هم‌شهريان و به خصوص بازنشستگان عزيز كازرون در نظر گرفته شده است و هرگونه تغيير در نقشه‌ي اين پروژه كه موجب كم شدن خدمات اين مجموعه گردد قابل قبول نيست. شهردار كازرون گفت: نقشه‌ي اين پروژه توسط كارشناسان شهرداري با همين شرايط موجود و با در نظر گرفتن فضاي كافي براي آب درماني بازنشستگان تأييد گرديده است.

مكي با بيان اين كه مجموعه‌ي شهرداري كازرون مخالف هرگونه تغيير غير اصولي و غير كارشناسي در پروژه‌ي خانه‌ي مهر بازنشستگان است تصريح كرد: قاطعانه از حقوق بازنشستگان و شهروندان كازرون دفاع خواهيم كرد و به اين منظور دستور توقف پروژه تا بر طرف نمودن موانع و ادامه‌ي ساخت با همان نقشه‌ي قبلي را صادر نموده‌ايم.

يوسف فروتن معاون برنامه‌ريزي فرمانداري كازرون در گفت و گو باخبرنگارسلمان‌خاطرنشان‌كرد: با آگاهي‌ از اقدام صورت گرفته توسط كارفرما،سريعاًطي نامه‌اي به صندوق بازنشستگي كشوري و پيمانكار اين پروژه خواستار ادامه‌ي پروژه با شرايط قبل گرديده‌ايم و تبعات اجتماعي ناشي از محدود و متوقف نمودن پروژه را متذكر شده‌ايم.

گفتني است صرف نظر از اين‌كه تغيير نام اين پروژه از »مهر« به »اميد« در عاقبت اين پروژه چقدر تأثير دارد بايد گفت صندوق بازنشستگي كشوري در مناطق ديگري از كشور نيز درصدد انجام چنين‌اقدامي‌بوده است،اما با پي‌گيري مسؤولان و نماينده‌ي آن مناطق جلوي محدود نمودن خدمات اين مجتمع‌ها  گرفته شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
1
با سلام خدمت جناب آقاي مهندس مكي و همكاران محترم و همچنين شوراي محترم شهر و تقدير از زحمات بي شائبه همه عزيزان.با اذعان به مشكلات پيش روي شهرداري و حجم بدهي ها و همچنين تراكم امور شهري ،به عرض مي رساند مدتي است كوچه هاي خيابان كارگر جنوبي موسوم به زمين هاي سپاه پس از حفر كانال فاضلاب به حال خود رها گرديده و به ويژه پس از نزول رحمت الهي اهالي اين منطقه وضعيت دشواري در رفت و آمد دارند.اميد است در اين خصوص اقدام عاجل عنايت فرماييد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
1
0
خسته نباشید
حق الناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
اقای مکی و شورای شهر محترم با عرض سلام ، شما ها با مجوزهای غیر اصولی و غیر فنی در خیابان قدمگاه و از بین بردن پیاده رو عابر پیاده جان یک دختر معصوم و بیگناه که نان آور دو خانواده بود را گرفتید حالاه چطور می خواهید از حقوق شهروندی دفاع کنید ... فردای قیامت شما باید پاسخگو باشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳