پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
با همت انجمن اسلامی دانشجویان متحد واحد کازرون صورت گرفت :
برنامه مناظره دکتر اسداله بادامچیان قائم مقام شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ودکتر محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روز نامه ابتکار تحت عنوان بررسی عملکرد سیاست های خارجی و داخلی دولت های دکتر احمدی نژاد و دکتر روحانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار گردید.

به گزارش دريافتي كازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، این مناظره با استقبال دانشجویان و هواداران دو طیف سیاسی و با شور و هیجان خاصی و با تشویقها و تأییدها حاضرین همراه بود.
مناظره ابتدا با چهار سؤال از نمایندگان اصول گرا و اصلاح طلب شروع و هر سؤال به مدت پنج دقیقه فرصت پاسخ گویی به سؤال داشت.
این مناظره با سؤالات متعدد دانشجویان به ویژه در خصوص مسائل روز کشور و چگونگی توافق انرژی هسته ای، همکاری و یا عدم همکاری بین مجلس شورای اسلامی ودولت روحانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان دکتر سیاوش شریفی رییس واحد کازرون ضمن تشکر و قدردانی از میهمانان ویژه جلسه وکیلی وبادامچیان که دعوت دانشجویان انجمن اسلامی را پذیرفته اند ،گفت: در سال گذشته هم مناظره برگزار شد اما امسال از شور و هیجان بیشتری برخوردار بود و این نشان از حضور دانشجویان در مسائل سیاسی و کلان کشور است. رئیس واحد کازرون از تشکل های دانشجویی تشکر و خواهان برگزاری جلسات آزاد و تریبون آزاد دانشجویی شدند.

نویسنده: اصغر جوكار
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
اگه ميشه سوالات و جواباي نمايندها را بزاريد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷