پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۲۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
باسلام و خسته نباشید و تشکر از مدیریت محترم سایت کازرون نما که این امکان رافراهم اورده اند تابتوانیم صدای خودرابه گوش مسئولان ناشنوای شهروشهرستانمان برسانیم !!!

اینجانب شهروند شهر قائمیه، لازم است به اطلاع فرماندار و مسئولان اداره برق شهرستان برسانم که اژانس برق قائمیه در تعویض لامپ های چراغ معابر به بهانه نداشتن لامپ و یا نداشتن بالابر در ارائه خدمت سهل انگاری و خودداری نموده و باعث نارضایتی شهروندان می شود .
حدود یک سال و نیم پیش به علت خاموشی چراغ معابر کوچه مان بارها بامراجعه حضوری و تلفنی و تکمیل فرم، حدود هشت ماه طول کشید و از پیگیری از طریق اژانس برق قائمیه نتیجه نگرفته و سرانجام با پیگیری ازطریق شرکت توزیع برق منطقه ی فارس و ارجاع آن به مدیریت برق شهرستان کازرون و تماس تلفنی با جناب مهندس فیاض مدیریت برق کازرون و دستور مستقیم ایشان به رئیس آژانس برق قائمیه با تعویض لامپ مشکل روشنایی کوچه حل شد.
ولی متاسفانه هم اکنون حدود یک ماه است که همان لامپ دوباره خاموش شده و جناب اقای اسکندری رئیس اژانس برق قائمیه دوباره همان قصه ی نداشتن بالابر رابهانه قرارداده است !!!
حال قضاوت باشما شهروندان. تهیه بالابر جهت تعویض لامپ معابر با مشترک است یا با اداره برق !!!
درحالی که دفعه قبل با دستور مستقیم و تلفنی مهندس فیاض لامپ بدون استفاده از بالابر به راحتی و درطول کمتر از پنج دقیقه تعویض شد. بهانه مجدد نداشتن بالابر آیا توجیه قانونی دارد؟؟؟
آیا واقعابرای تعویض یک لامپ چراغ معابرمجبور به متوسل شدن و مراجعه کردن به مدیریت برق شهرستان کازرون و یا به مدیریت توزیع برق منطقه ای فارس نشان ازسهل انگاری و بی كفايتي مدیربرق یک شهر نیست!!!
لذا از فرماندارمحترم شهرستان کازرون به عنوان نماینده عالی دولت انتظاردارم باتوجیه مدیران ادارات وتشریح شرح وظایف قانونی آنان حداقل باعث نارضایتی مردم نشوند
باتشکر
نویسنده: زالي نوذري
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
رضازاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
1
با سلام
حتی لامپ های بعضی از پارک های محلی هم به بهانه شکستن آن ها توسط بچه ها تعویض نمی شود. به قول آقای کرباسچی که زمانی شهر دار تهران بود می گفت با شکستن گلدانهای گل و تخریب گلها عقب نشینی نمی کنیم و آنقدر گلدان های گل در پارک ها قرار می دهیم تا زمانی که فرهنگ عمومی جامعه رشد کند و دیگر آسیبی به گلها نرسانند. امیدواریم مسئولین برق قائمیه به وظایف خود به نحو احسن در تعویض لامپهای سوخته و یا شکسته در ÷اک ها و معابر اقدام کنند. با تشکر فراوان
سیدرضا بازیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
2
البته قبلا یادمه چراغ ها توی کوچه و خیابان ها روز هم روشن بودن. اما مشکلات رو برطرف کردن
هنوز هم بعضی از چزاغ ها هستن که هیچ وقت خاموش نمیشن (تعدادشون نسبت به قبل خیلی کمه)
شهروند قائمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
1
0
با سلام
تقصیر ما اهالی قائمیه است که جوگیر میشیم ونمیدونیم به کی رای بدیم تو انتخابات مجلس...که بعدن کی ها بشن مسئول شهرمون. ما به شهرمون خیانت نمیکنیم ها مسئول این بی پاسخگویی ها هستند.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
از اینکه مشکل و دغدغه مردم در خصوص صنعت برق به روشنایی معابر تقلیل یافته شدیدن خرسندم.
شروین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
2
کاکا ما لامپ ایخویم سیچمون؟! بچیل سنگ ایزنن ایشکونن
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
1
ازبی خیالی بخشدار است که مدیر برق قائمیه کم کاری میکند.روشنایی معابرعمومی وتامین لوازم آن وظیفه اداره برق است امااین بخشدارآنقدربیحال وبی خیال است که دنیا راآب ببه اونوخواب میبره وحق هم دارد حقوقش را میکیرد پرستیژ اجتماعیش راهم که دارد فردا پست بالاتری هم میگیر د دلیلی نداردکه خودرا با مدیران زیر دستش درگیرکند .وای به حال مردم شهرقائمیه وبخش چنارشاهیجان که خوب وبد خودرا درانتخابات تشخیص نمیدهندونردبان ترقی دیگران رافراهم میکنند وخودمیشوند پله های این نردبان تا دیگران صعودکنندو.....................؟
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
0
مردم فهیم چنارشاهیجان،بیایید همگی دست به دست هم دهیم واز مسئولین شهر وشهرستان بخواهیم تا این بحران شهرمون یعنی ترافیک شدیدو کشنده اطراف فلکه رو با هر برنامه وطرح پیشنهادی حل کنند،آخه کدوم شهربا چنین موقعیت استراتژیکی فقط یک فلکه داره؟وفقط یک مسیرعبور ترافیک داره؟با بیش از20سال سابقه داشتن شهرداری؟واقعا که خیلی مظلومی،قائمیه! در مزارآباد شهر بی تپش وای جغدی هم نمی آید به گوش
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
باسلام
باتوجه به سطح آگاهی مردم شهر قایمیه ،وحضور خیلی ضعیف آنها در امور شهری
باعث جولان دادن وثروت اندوزی گروه فرصت طلب گردیده ،که متاسفانه در همه موقعیت ها وسازمانها نفوذ کرده اند وبا مدیران .... و .... ،و .... بستر .... وکم کاری و عقب افتادگی شهر قایمیه شده اند ،عدم آشنایی شهروندان به اصول مقررات و پگیری مطالبات شهروندی ،باعث گستاخی بعضی از مدیران ومسیولین شهر گردیده .وتنها با فرهنگسازی وبالا بردن سطح آگاهی مردم از حق وحقوق خودشان ،وحضور فعال در امور شهری باید مسیولین وشورای شهر وشهرداروبخشدار را به چالش کشیده وآنها ر مجبور پاسخ نمایند .در غیر اینصورت روز به با افزایش انبوه جمعیت در این شهر ، ونبود زیرساخت وامکانات رفاهی واجتماعی ،با معضل اجتماعی بزرگی روبرو خواهیم شد که هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.من از تحصیلکردهای دارای پست دولتی مقیم ،خواهش میکنم یه کمی شجاع باشید وترس از دست دادن میز وصتدلی باعث بی تفاوتی شماها نسبت به آگاهی دادن به مردم منطقه نشود ،که همه شماها دراین عقب افتادگی سهیم هستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹