پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
نخستین مجلس بزرگداشت مرحوم مهندس رجبعلی طاهری بدون حمایت موسسات مختلفی که ذاتا وظیفه دارند نسبت به نشر و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و فرهنگ الگوی ایران اسلامی اقدام نمایند، برگزار گردید.

«مَن لم یشکر المُنعم مِــن المخلوقین لَم یشکر الله عَزوجل»

اکنون یک سال است که از عروج پرشکوه و پر رمز راز جَنت مکان حاج مهندس رجبعلی طاهری، این پیر خادم اباعبدالله(ع)، بزرگ آزاده جانباز انقلاب و از طلایه داران نهضت جاودانه انتظار، می‌گذرد.

بزرگی که با نیت زمینه سازی و تعجیل قیام ولی عصر (ارواحنا له الفداء) در همه عمر پر برکت خود خالصانه علیه جهل و ظلم و علیه استبداد و استعمار مبارزه نمود و در آخر از سوی دوست دیرینش، حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (مدظله)، ملقب به «مبارزباخلاص» گردید. با این اوصاف، نخستین مجلس بزرگداشت مرحوم مهندس رجبعلی طاهری بدون حمایت موسسات مختلفی که ذاتا وظیفه دارند نسبت به نشر و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و فرهنگ الگوی ایران اسلامی اقدام نمایند، برگزار گردید.

خانواده مرحوم مهندس رجبعلی طاهری ضمن احترام به تمامی علما و فضلا، رجال و مسئولین، بزرگان و سروران، اقوام و آشنایان، دوستان و عزیرانی که بی‌ریا و بی‌تکلف از راه دور و نزدیک تشریف آوردند و با حضور خود و قرائت فاتحه و ذکر صلوات، موجبات شادی روح آن عزیز را فراهم نمودند، تشکر کرده و برای ایشان آرزوی سلامتی می‌نماید.

در این بین جا دارد به ویژه از حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری، که ضمن سخنرانی و زنده نگه داشتن راه آن مرحوم میان دوستان و شیفتگان ایشان عقد اخوت بستند، از حضرت آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، و هیات محترم همراه ایشان که با حضور خود در ابتدای جلسه به همگان درس ساده زیستی آموختند، از حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس شاه چراغ، که با حضورشان در این مجلس سرمشق اتحاد را برای ما یادآور شدند و از حضور و پایداری سایر علما و فضلای اسلام که ذکر نام همگی میسر نیست، تشکر و قدردانی نموده و برای همگی ایشان آرزوی ترفیع اجر الهی می‌نماییم. همچین از سایر مسئولین و نهادهای محترم استان خصوصا جناب آقای دکتر سید محمد احمدی استاندار محترم فارس، معاونین، مشاورین و سایر همکاران محترم ایشان، بنیادشهید و امور ایثارگران، موسسه اعتباری کوثر، از همگی تشکر کرده و توفیقات الهی را برای ایشان آرزومندیم.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷