پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
این یادواره ها باید برگزار بشود تا مردم ما بدانند اگر امروز ما در ورزشگاهها به راحتی ورزش می کنیم، به برکت خون همین شهداست. وی در پایان سخنان خود از فرماندار بسیجی شهرستان درخواست نمودند که آن دسته از سالنهای ورزشی شهرستان کازرون را که می شود اسامی آنها را تغییر داد به نام شهدای ورزشکار شهرستان مزین نمایند.


به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی ناحیه ی بسیج سپاه کازرون یادواره 150 شهید ورزشکار شهرستان کازرون با محوریت معرفی شهید ورزشکار ناصر شاملی از شهدای شاخص ورزشکار کشور روز شنبه 26 مهرماه 93 در محل سالن بصیرت ناحیه ی کازرون برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم با شکوه سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن عرض خیر مقدم به حضار علی الخصوص خانواده ی معزز شهدای ورزشکار بیان داشت : در سال 92 ناحیه ی کازرون تعداد 56 یادواره را اجراء نمود که این رقم تا به این تاریخ در سال 93 تعداد 12 یادواره بوده و به حول و قوه ی الهی تا پایان سال به 58
یادواره خواهد رسید.

وی ابراز داشت : هدف از برگزاری این یادواره ها آشنایی اقشار جامعه با مسئله ی شهید و شهادت است و امید است اداره تربیت بدنی شهرستان رویه ی  برگزاری یادواره ی شهدای ورزشکار را ادامه دهد.

وی اضافه نمود: این یادواره ها باید برگزار بشود تا مردم ما بدانند اگر امروز ما در ورزشگاهها به راحتی ورزش می کنیم، به برکت خون همین شهداست. وی در پایان سخنان خود از فرماندار بسیجی شهرستان درخواست نمودند که آن دسته از سالنهای ورزشی شهرستان کازرون را که می شود اسامی آنها را تغییر داد به نام شهدای ورزشکار شهرستان مزین نمایند.


در ادامه، سخنران جلسه حاج آقا هاشمی اعزامی از قم ، از سخنرانان و افراد برجسته در زمینه ی سیره ی شهدا به بیان خصوصیات تنی چند از شهدای برجسته ی ورزشکار کشور پرداخته و گفتند: برخی اقشار در دفاع مقدس مظلوم واقع شدند و آنچنانکه باید و شاید از آنان تقدیر نشد.

وی اضافه نمود: قشر شهدای ورزشکار اثبات کردند در اوج قدرت جسم، آنجا که هدفی بلند مانند دفاع از انقلاب و نظام در میان باشد این جسمهای ورزیده و قوی به خدمت روح درآمده تا روح به تعالی معنوی خود برسد. وی در ادامه اشاراتی کوتاه به زندگی شهیدانی چون ابراهیم هادی، شاهرخ ضرغام، ناصر کاظمی و خانمیرزا استواری نمودند.

پایان بخش این مراسم یاد شهدا و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) توسط مداح اهلبیت بود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برادر شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
1
1
واقعا اینگومه برنامه ریزیها وبزرکداشتها در خور وشان شهدا نبود سخنرانی که فقط از شهدای قم وتهران می گفت مداح ومجری ضعیف نتوانستندحق شهدا ادا کنند اخر برنامه مسئولین رفتند حتی ... تشکری از خانواده های شهدا نکردنند فقط این برنامه جهت... بود
نیازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
با سلام
پایگاه خبری تحلیلی کازرون نما در پیوند های نبض نی ریز درج شد.
موفق باشید
خادم الشهدا صدیق منش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
خدابه بانی و خادم و مدیر و شرکت کنندگان آن اجر وافر عطا بفرماید
ای کاش من نیز در کنار شما بودم و در این فیض عظیم سهیم می شدم
نسأل الله منازل شهدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳