پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۳۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶
شیرین‌ترین نکته در این میان واگذاري نقشي فعال به محمدرضا پولادی براي برگزاري اين يادوراره است. همو که از انگیزه‌ای قوی در این رابطه برخوردار بود و پیش از این نیز گام‌هایی را در جهت تجلیل از شهدای ورزشکار برداشته است.
در دنیای امروز رسانه از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار است. رسانه می‌تواند ابزاری برای رشد و  اصلاح جامعه، امر به معروف و نهی از منکر، انتقاد سازنده از عملکرد مسئولان، روشنگری اذهان عمومی و همراهی مردم با اهداف متعالی باشد و یا اینکه در خدمت فاسدان و زورمداران و عاملی برای گمراهان و ابزاری برای افساد، توهین، تهمت و تخریب باشد.

کازرون‌نما با اطلاع از این واقعیت فعالیت رسانه‌ای خود را در سال 1387 آغاز کرد و با توکل بر خدا و استعانت از امام زمان (عج) تاکنون تواسته است گام‌هایی را در جهت رشد جامعه، اصلاح امور، امر به معروف و نهی از منکر، انتقاد سازنده از عملکرد مسئولان، روشنگری اذهان عمومی، تقویت هویت منطقه‌ای، تجلیل از شهدا، علما و بزرگان این دیار و رساندن پیام و سخنان مردم (ولو با لحن تند) به مسئولان شهرستان بردارد.

آخرین جلوه‌ی این ادعا را می‌توان در فراهم شدن مقدمات برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دید. ماجرا از آنجا آغاز شد که محمدرضا پولادی در گفتگو با کازرون‌نما به انتقاد از مسئولان در عدم برگزاری یادواره‌ای برای شهدای ورزشکار پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: «آزادی سوسنگرد مدیون خون جوان کازرونی بود و هر سال مراسمی در این خصوص برگزار می‌شود ولی تا به حال یادی از شهدای ورزشکاری که در سوسنگرد درخشیدند نشده‌ است؛ شهیدانی مثل شهید حسن اعتمادی، شهید قاسم پرآور، شهید عبدالحمید خسروی و...»


گر چه برخی از انتقادات موجود در این مصاحبه واكنش
سرهنگ شرفی را برانگيخت اما انتقادات و روشنگری‌های کازرون‌نما و تذکر برخی از دلسوزان باعث شده است که اکنون زمینه‌ی برگزاری اولین یادوراره‌ی شهدای ورزشکار فراهم آید.

شیرین‌ترین نکته در این میان واگذاري نقشي فعال به محمدرضا پولادی براي برگزاري اين يادوراره است. همو که از انگیزه‌ای قوی در این رابطه برخوردار بود و پیش از این نیز گام‌هایی را در جهت تجلیل از شهدای ورزشکار برداشته است.

کازرون‌نما این اتفاق را به فال نیک می‌گیرد و امیدوار است مسئولان شهرستان همواره قبل از واکنش تند نشان دادن به سخنان منتقدان از وجود آن‌ها و انتقادات سازنده‌شان بهره گیرند.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فرض کن یه غریبه
|
United States
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
بابا؛ کازرون نما، تو دیگه کی هستی!!
ایول داری رسانه منتقد !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
3
2
این یعنی انتقاد پذیری شرفی
اینکه جنابعالی میخواهی نشان بدهی که قدرت دارید زشت و نشان از قدرت طلبی کازرون نما است.
....... جنابعالی تو کازرون جای مسئولیت نداری
ر د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
4
2
خدمت به شهدا که جار و جنجال ندارد این نشان می دهد که سرهنگ شرفی در راه شهدا و خدمت به شهدا قدم برمی دارد و راه را برای هر کس که بخواهد به شهدا و خانواده شهدا خدمت کند هموار می کند شما کازرون نمایی ها برید یه فکری به حال خودتون کنید.
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
2
باسلام
باوجوداينكه بنده مخالف سخناني كه اقاي شرفي زده بودهستم ولي همينكه ميبينم قضيه فيصله پيداكرده حالابه هرشكل ممكن ويك فضاي ارام ايجادشده خوشحالم
امابايدبگويم اين خبري كه شمازده ايدكاري است كه خواسته ايدقدرت خودرابه رخ بكشيداين موضوع ازمتن نوشته پيداست.بنده بااينكه اعتقاددارم اقاي شرفي درباره اين خبرهم بايدتسامح به خرج دهدامامطمينم افكارعمومي اين كاري كه كازرون نماكرده رادرست نميدانندوان راتقبيح ميكنند.
كازرون نماگوياشماهم لباس نظامي پوشيدي.
بااينكه كاراول شماصحيح بوده ولي اين كارشمامطميناناصحيح است مطمين باشيددراين خبرمردم جانب اقاي شرفي راميگيرندونه شما
همسایه بغلی
|
United States
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
1
0
سلام
برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خوبه ولی باید به این هم فکر کرد چطور میشه یادواره برگزار کرد ، وقتی که پس از گذشت سالها از 8 سال دفاع مقدس اداره بنیاد شهید شهرستان هنوز آمار دقیقی نسبت به شهدای ورزشکار ندارد.
یا حتی آنها را معرفی همنمی کند.
اداره ورزش و جوانان هم که یک لیستی دارد که کامل نیست البته چند سالی هست که قصد دارندکاملش کنند ولی هنوز نشده.
بازم خدا رحمت کنه اموات شرفی رو که توی این آشفته بازار قبول کرده یادواره برگزار کنه.
البته ناگفته نماند که برگزاری یادواره شهدای ورزشکار بر عهده اداره ورزش و جوانان است .
........................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳