پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس
در آیینی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به ‌طور هم‌زمان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کازرون و بخشدار کوهمره نودان معرفی شدند.
 به گزارش كازرون نما، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس صبح چهارشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کازرون و بخشدار کوهمره نودان که با حضور فرماندار کازرون و جمعی از مدیران اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری کازرون برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: یکسال از عمر دولت تدبیر و امید سپری‌ شده است و در طول این مدت طبق روال هر دولتی در نخستین سال، کارهای مربوط به دولت پیشین در هفته دولت را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌دهد.
سیدیحیی هاشمی اظهار کرد: به دلیل تشدید تحریم و گرفتاری‌هایی که در دولت پیش حاکم بود کشور در یک رکود بی‌سابقه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و محاسبات اقتصادی غلط فکر می‌کردند کاری را می‌توانند به ‌پیش ببرند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید کاسه تحریم امروز شکسته شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ادامه داد: دولت تدبیر و امید در این یکسال عمر خود توانست جلوی افزایش تحریم‌ها را بگیرد و آرامشی را در میان مردم از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به ارمغان آورد.
وی مذاکره سیاسی 1+5 را امیدی در بعد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی دانست و افزود: در طول عمر یکساله دولت شاهد حضور سرمایه‌گذاران خارجی بسیاری در داخل کشور بودیم که جای امیدواری در رونق اقتصادی و اشتغال در کشور را دارد.
این مسئول ادامه داد: در استان فارس با تدبیری که استاندار داشته است و همدلی و همراهی که در تمام سطوح ایجاد کرده، آینده خوبی برای استان قابل ترسیم است.
هاشمی تصریح کرد: مسئولان باید با همدلی و اتحاد و تحمل یکدیگر از هر جناح و سلیقه سیاسی، برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
وی بابیان اینکه استانداری فارس تاکنون سعی کرده در انتخاب فرمانداران خود بتواند از هر جناح و سلیقه سیاسی استفاده کند، گفت: در انتخاب فرمانداران و بخشداران در دولت تدبیر و امید ملاک تخصص، تجربه و فعال بودن است و بر اساس این مقوله عمل می‌شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در پایان امیرحسین مرادی‌زادگان را به ‌عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کازرون و یحیی حقیقی را به عنوان بخشدار کوهمره نودان معرفی کرد.
نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دهداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
0
سلام .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
بالاده كي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
جناب فرماندار محترم، برکناری رییس دانشگاه ازاد چه شد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
باعرض تبریک به اقای مرادی و اقای فرماندار وتشکر ازاین انتخاب بجا وشایسته اقای مرادی فردی شایسته وکار امدی هستند که متاسفانه فرماندار قبل بدلیل تفکرات وروش هاییکه داشت نتونست از ظرفیت بالای ایشان استفاده کنه براشون ارزوی توفیق دارم
دهیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
باعرض سلام وتبریک برای انتخاب شایسته اقای مرادی ولی انتظار داشتیم باتوجه به تجربه وحسن نیت ایشون به عنوان فرماندار کازرون انتخاب بشه نه معاون فرماندار که البته از کم لطفی دکتر ونماینده محترمه شهرستان باعث شد ما از داشتن چنین سعادتی بینصیب بمونیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳