پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۷۹
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
احمدی با اشره به انتخاب فرماندار کازرون:
به گزارش کازرون نما، محمد احمدی ظهر شنبه در نشست خبری سالروز 24 خرداد ماه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی شایعات موجود در خصوص کم توجهی استاندار فارس به اصلاح طلبان تاکید کرد: برخی خودشان را شاغول می کنند که اگر در دولت باشند همه چی خوب است اما اگر از آنها استفاده نشود همه مشکل دارند.

 استاندار فارس گفت: برخی در استان فارس خودشان را شاغول حضور احزاب می کنند.

به گزارش کازرون نما، محمد احمدی ظهر شنبه در نشست خبری سالروز 24 خرداد ماه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی شایعات موجود در خصوص کم توجهی استاندار فارس به اصلاح طلبان تاکید کرد: برخی خودشان را شاغول می کنند که اگر در دولت باشند همه چی خوب است اما اگر از آنها استفاده نشود همه مشکل دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 95 درصد از انتخاب های من از اصلاح طلبان است و مدیر اصولگرایی را برای پستی انتخاب نکردم.

استاندار فارس یادآور شد: اینگونه سخنان و شایعات به غیر از لطمه زدن به استان فارس چیزی به همراه نخواهد داشت و گروهی هم به دنبال رسیدن به چنین هدفی هستند.

احمدی با بیان اینکه عملکرد من در خصوص انتخاب مدیران شفاف است، گفت: لیست انتصاب های من مشخص است و همه مدیرانی را که انتخاب کردم دارای شناسنامه کاری هستند و از بهترین افراد انتخاب شدند.

وی افزود: در بحث انتصاب ها از خیلی استانها جلوتر هستیم و از همه مهمتر این است که انتخاب های درست انجام شده است.

 

استاندار فارس با بیان اینکه از اینکه بگویند من نیرو ندارم دروغ گفته اند تاکید کرد: تیم مدیریت استان خوب کار کرده و نمایندگان مجلس نیز بهترین همکاری را در راه توسعه استان دارند اما اجازه نمی دهم از اعتدال عبور کنیم.

وی یادآور شد: دلسوزان استان نیز اگر کسی را سراغ دارند معرفی کنند نه اینکه خود را به عنوان یک شاغول انتخاب قرار دهند.

احمدی ادامه داد: برخی هر اندازه که به آنها اصرار شد پست را قبول نکردند و اما برخی از افراد هم هستند که با هزاران واسطه به دنبال دریافت پست هستند که ما توانایی چنین کسانی را قبول نداریم.

 

نیروی سپاه تنها به درد جبهه نمی خورد

استاندار فارس با بیان اینکه گروهی به من فشار می آورند که فرماندار سپاهی انتخاب کردی، گفت: سپاه که تنها به درد جبهه، جنگ، جانبازی و شهادت نمی خورد بلکه باید از این نیروی بزرگ در کارهای مدیریتی نیز استفاده شود.

احمدی تاکید کرد: یکی از نیروهای پر قدرت سپاه به عنوان فرماندار کازرون معرفی شد از همه طرف سخنانی بیرون آمد که به چه دلیل یک نفر پاسدار را فرماندار کردند.

وی یادآور شد: به چه حقی من باید مانع حضور نیروهای توانمند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پیکره دولت شوم در حالیکه وزیر کشور حکم می دهد و نمایندگان مردم نیز حمایت می کنند.

استاندار فارس تاکید کرد: از 29 فرماندار استان فارس یک نفر را از سپاه انتخاب کردیم و البته باید در انتخابهای خود نسبت به حضور افراد اصولگرا توجه بیشتری می کردم.

احمدی با اشاره به اینکه برخی از انتقادات عقلانی نیست، گفت: نظام تشخیص داده که این فرد به عنوان فرماندار شهرستان انتخاب شود و حکم بگیرید و دیگران نیز باید رعایت کنند.

وی یادآور شد: جرم این افراد رفتن به جبهه و جنگ و دفاع از کشور است یا اینکه جرم آنها جانباز شدن و از دست دادن سلامت است که نباید از آنها در کارهای مدیریتی استفاده شود.

استاندار فارس ادامه داد: نباید به اینگونه شایعات مردم را در برابر سپاه هی قرار داد که اگر روزی دشمنی جرات تجاوز به این کشور را پیدا کرد باز هم اینان هستند که برای دفاع از مرزها آماده می شوند نه افرادیکه صدها کیلومتر فرار خواهند کرد.

احمدی یادآور شد: همین آدم ها در محافلی می نشینند و از انتخاب من و یا حضور سپاه در شورای توسعه استان انتقاد می کنند در حالیکه هر زمان با مشکل مواجه شدیم از نیروی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی کمک گرفتیم.

وی افزود: حضور سپاه برای نجات مردم از برف و رسیدگی به مناطق بحران زده لازم و خوب است اما نباید در سیستم مدیریت از آنها استفاده کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه مشکل بیکاری از چالش های اصلی استان فارس است، گفت: بیکاری و کم بود اشتغال در استان فارس فراوان است حال زمانیکه سپاه وارد فعالیت های اقتصاد مقاومتی شده به چه دلیل من باید مانع از این کار بزرگ شوم.

احمدی تصریح کرد: زمانیکه ما برای ایجاد اشتغال همه کاری را انجام می دهیم سپاه به عنوان یک عضو ثابت شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس پیشنهاد ایجاد 20 هزار شغل در یک سال را می دهد که من با تمام وجود از این کار استقبال می کنم.

 

برای جانبازان کم کاری کردم

استاندار فارس با بیان اینکه از حضوردر جمع جانبازان خجالت کشیدم، گفت: از اولین روزهایی که کار خود را شروع کردم تا به امروز تنها جانبازان هستند که هیچ توقعی از من نداشتند و من نیز به آنها کم توجه ای کردم.

وی یادآور شد: اخلاق را فراموش کردیم و امروز چنین شدیم که انتخاب یک پاسدار سخنان زیادی را به همراه می آورد در حالیکه صاحبان این انقلاب همین جانبازان بی توقع هستند که هیچکس از من دلیل کم توجه ای به این افراد را جویا نشد.

احمدی افزود: تنها خواسته جانبازان قطع نخاعی راه اندازی یک فرهنگسرا و مجموعه رفاهی بود که در نخواهد با نگاه های تحقیر آمیز برخی از افراد جامعه در یک مکان عمومی روبه رو شوند.

استاندار فارس، گفت: از جانبازان جنگ فاصله گرفتیم و هیچ سهمی به آنها نداریم در حالیکه اگر امروز ما هستیم به برکت حضور و رشادت های آنها بود.

 

شش نفر را برای مدیر کلی ارشاد معرفی کردم

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص عدم تغییر در مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد، گفت: تا این لحظه شش نفر را برای مدیر کلی ارشاد فارس معرفی کردم که هر کدام ازآنها به نوعی تایید نشده اند.

استاندار فارس یادآور شد: وقتی وزارتخانه تایید نمی کند کاری از من ساخته نیست زیرا معرفی و تغییر یک مدیر کل باید روال قانونی داشته باشد.

احمدی یادآور شد: در بحث مدیر کل ورزش و جوانان نیز تاکنون به طور مکتوب سه نفر را معرفی کردیم اما موافق نشده حال دیگر باید چه کاری انجام می دادم که نکردم.

وی تصریح کرد: در بحث مدیر کل میراث نیز انتخاب من خوب و شایسته بود اما نباید طی یک مدت اندک فعالیت های یک مدیر را زیر سئوال برد زیرا همه به طور حتم برای موفقیت تلاش کرده و می کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه در این استان کار کردن مشکل است، گفت: امروز استان فارس با مشکل خشکسالی مواجه است و از طرفی اعتبارات نیز کم بود اما بهترین انتخاب های را داشتم و به خوبی نیز نتیجه گرفتم.

 

هیچکس برعلیه "عارف" شعار نداد

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص برخورد با سخنرانان و میهمانان حاضر در شیراز، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ سخنرانی در استان فارس و شهر شیراز با مشکل مواجه نشده است.

احمدی افزود: حضور عارف در دانشگاه شیراز هیچ مشکلی نداشت بلکه با استقبال نیز مواجه شد و کسی هم بر علیه عارف شعار نداد.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در اجرای برنامه های سیاسی در استان فارس نداشتیم، گفت: یونسی در شیراز 24 برنامه اجرا کرد، عارف یک روز کامل در شیراز بود و... اما در بحث خانم ابتکار بحث تغییر محل برگزاری مطرح بود نه جلوگیری از سخنرانی که خود او نیز این مطلب را تایید می کند.

استاندار فارس با بیان اینکه نباید در مقابل سخنان گروه های مختلف ایستادگی کرد، گفت: ماهیت و ذات جامعه ما این است که هرکس اعتراضی دارد طبق قانون بیان کند نه اینکه اجازه صحبت کردن به دیگران هم ندهیم.

احمدی در پاسخ به این سخنان که حدود 15 نفر در تمامی جلسات مشغول برهم زدن نظم هستند، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اینگونه حاشیه ها را برطرف خواهیم کرد زیرا باید شان مردم فارس حفظ شود.

 

ساخت هتل مخالفت برای حضور امام زمان(عج) نیست

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص مخالفت با سرمایه گذاری در شیراز و ساخت مجتمع های تجاری، گفت: مگر اشکالی دارد که در شیراز 50 مجتمع تجاری ساخته شود یا اینکه مگر ساخت هتل با حضور امام زمان(عج) مخالفتی دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه باید شیراز را برای توریست و گردشگر پر جاذبه کنیم، گفت: امروز باید به فکر توسعه و پیشرفت شیراز و استان فارس باشیم که برای رسیدن به این مهم نیز هیچ راهی به غیر از جذب سرمایه گذار نداریم.

احمدی یادآور شد: امروز هتل های شیراز تا زمان یک سال رزرو توریست است اما با مشکل هتل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت دو برج 25 طبقه هیچگونه مشکل ترافیکی و یا امنیتی ندارد، گفت: هیچ باغی در این منطقه تخریب نمی شود بلکه مکانی برای رفاه حال مردم ایجاد خواهد شد که یک برج در اختیار شهرداری و به نفع شهر و برجی دیگر در اختیار سرمایه گذار است.

استاندار فارس ادامه داد: من باید در اینگونه خصوص اختیار داشته باشم زیرا زمانیکه خواستم از این شهر خارج شوم خود شما از من انتقاد می کنید که چرا برای توسعه و حضور سرمایه گذار کاری انجام نشد.

احمدی با اشاره به اینکه باید به فکر باغات قصردشت بود، گفت: هزار هکتار باغ قصردشت اگر مورد توجه قرار نگیرد خود صاحبان، آنها را خشک می کنند.

 

280هزار فارسی بیکار 300 هزار افغانی مشغول

استاندار فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت های انجام شده در بحث توسعه و اشتغال استان فارس، گفت: برنامه ریزی مدون برای خارج کردن افاغنه داریم زیرا در حالیکه 280 هزار فارسی بیکار هستند 300 هزار افغانی در استان فارس کار می کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال آمار سازی نیستیم اما در بحث شهر سلامت توانستیم یک هزار هکتار زمین را در اختیار سرمایه گذاری با رقم 500 میلیارد تومان قرار دهیم.

احمدی یادآور شد: در بحث ایجاد اشتغال کارخانه استیل البزر به شیراز خواهد آمد و زمینی برای سرمایه گذاری و اشتغال سه هزار نفر در اختیارش قرار دادیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در بحث آبرسانی به شیراز و مناطق جنوب و شرق استان فارس نیز کار هایی انجام شده، گفت: آبرسانی خط دوم به شیراز با 300 میلیارد تومان در حال انجام است و همچنین انتقال آب خلیج فارس به مناطق جنوبی و شرقی استان فارس نیز دنبال کرده ایم.

وی تاکید کرد: مشکل کمبود آب از جمله مباحث استان فارس است که در این راستا دو هزار میلیارد تومان برای آب روستایی اعتبار گذاشته شده است.

احمدی ادامه داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که باید به وضعیت راه های استان بیش از گذشته رسیدگی کرد زیرا امروز راه های فارس مطلوب نیست به همین دلیل برای راه ها و خطوط ریلی نیز بودجه های مختلفی را مد نظر قرار داده ایم.

استاندار فارس گفت: خوشبختانه حضور توریست در استان فارس 220 درصد رشد داشته که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت پتروشیمی های استان فارس نیز گفت: پیمانکار اکثر این پتروشیمی ها قرارگاه خاتم الانبیا است که رایزنی های لازم را با آنها انجام شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
1
4
سعدیا ، شیراز داری نان مفت
میتوانی شعرهای خوب گفت
گر روی در یزد جولایی کنی
مهره از پشتت بیفتد جفت جفت..
جالب بود خوب فرافکنی کرده اونوقت لطف کن بگو کدوم فرماندارت اصول گرانیست ویا حداقل بگو کدومش اعتدال گراست البته اصلاح طلبش پیش کش قدمت.
بیچاره همین روزاست که توهم به همکارت تواستان البرز میپیوندی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
استاندار عزیز بزودی می ری پیش رفیقات حالا صبرکن و ببین . هرکس که با احمدی نژاد بد شد که اصلاح طلب نیست . الان با این بنده خدا کی خوبه ؟
اگر دولت نخواهد برات یه فکری بکنه خودمون یه کاریش می کنیم.با این فرماندارت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
1
1
شاقول نه شاغول راحت مي گفتي شاه غول!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
0
6
اما پست سیاسی مثل فرمانداری نباید باشه نیروی نظامی! امام هم گفتن که نیروهای نظامی در سیاست وارد نشوند..در کشورما پست فرمانداری بیشتر سیاسی هست چون برخلاف کشورهای دیگر که فرمانداری ها بیشتر کارهای اجرایی دارند اما درکشور ما اجرائیات توسط ادارات کل هست که توسط نهادهای مرکزی خارج از انتخاب فرمانداری انجام میشه مثل اداره برق که رئیس فرماندار انتخاب نمیکنه
خرسند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
1
10
جناب استان دار محترم ، مردم کازرون با تشکیلات سپاه ، جانبازان و جبهه مشکلی نداشته و ندارند و برای اطلاع بیش تر بدانید که این شهر بیش ترین شهید و جانباز و جبهه ای را داشته است بحث اصلی مردم این است که فرد انتخاب شده نه تنها سابقه ی بالایی در مدیریت نداشته بلکه هنگامی که در همین شهر کازرون فرمانده بوده نیز فردِ موفقی نبوده و اکثر همکارانش نیز از وی ناراحت بوده اند . مشکل ما این است که متاسفانه کازرون را به صورت عامدانه عقب نگه داشته اند و علی رغم داشتن مدیران موفق در سطح کشوری و حتی بین المللی اما اکثریت قریب به اتفاق مسئولینش از بین کسانی انتخاب شده اند که هم غیر بومی هستند و هم این که کازرون را برای طرح کاد خود انتخاب می نمایند . آیا بین این همه مدیر کازرونی یک نفر شایستگی انتخاب شدن برای فرمانداری شهرشان و یا حضور در یکی از معاونت های جناب عالی را ندارند ؟ باز هم تاکید می کنیم انتخاب فرمانده ی نظامی در حالی که این همه مدیران شایسه ی بومی وجود دارند از اشتباهات عمدی جناب عالی و نماینده ی فاقد احساسِ شهرستان بوده که قابل بخشش نمی باشد .
پاسخ ها
سرشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
خدایی راست می گه این بابا ادم خوبی باشد اما ایا در کازرون قطع الرجال است؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
2
0
یاد اقای شریفی. بخشدار. سابق نور آباد. به خیر. ،،چه فرمانداری. شد برای کازرون یاد جناب دهقان. به خیر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
1
0
آقاي گرامي نشون داده كه بهتر از خيلي از فرمانداران سابق عمل ميكنه.
ايشون ژرتلاش و زحمت كشه.
مومن و متعهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
1
1
اين خودش سئوال كه چرا از بين 29 شهرستان فقط براي كازرون فرماندار نظامي انتخاب مي شود مگر كازرون چه فرقي با ديگر شهرستانها دارد ايا در كازرون جرم و جنايت بيشتر است ؟!
زمان شاه كه براي كازرون و شيراز و جهرم فرماندار نظامي انتخاب شد براي سركوب مردم بو حالا چرا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
سلام این قدر بد بین نباشید
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
7
فقط یک جمله واقعا متاسفم.ما می دانیم که شما تحت فشارهای زیاد توسط نماینده بودید شما اشتباه کردیدو نماینده هم ان شا الله رای نخواهد اورد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
3
0
سلام
اگر فرد مسئول كارآمد باشد چه فرقي مي كند اصول گرا باشد يا اصلاح طلب ويا نظامي يا غير نظامي ،بايد بجاي تخريب حمايت كرد تا شهر و كشورمان به سر وسامان برسد با در نظر گرفتن اينكه آخرت مان را به راحتي براي مسائل حاشيه اي بر باد ندهيم.
جواهر فروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
4
اقای استاندار خواهشا با مردم که ولی نعمتان ما هستند صادق باشید .در جلسه ای که بعضی از اعضای ستاد دکتر روحانی از کازرون حضورتان رسیدند فرمودین که سرهنگ گرامی انتخاب من نیست فشار و اصرار نماینده است . وگفتید که نماینده از طریق وزارت کشور کار را درست کرده است و از دست من کاری بر نمیاید .حتی گفتید که از طریق وزارت خونه پیگیری نمایید .این انتخاب ربطی به استانداری ندارد.حالا ادعا میکنید که خواستید از بچه های جبهه وجنگ استفاده نمایید خواهشا دو رویی را کنار بگذاریم و با مردم صادقانه رفتار کنید.اخه کسی با عزیزان نظامی و پاسدار و بچه های جبهه و جنگ مشکلی ندارد فقط حداقل انتظار این است که نماینده عالی دولت در شهرستان باید با سیاستهای دولت هماهنگ باشد. کسی در این مدت 3 ماهه حتی یک بار اسمی از دولت تدبیر و امید نیاورده و حتی حاضر نیست در جلسات عمومی اعلام کند که وی نماینده دولت است و صراحتا میگوید من مامور سپاه هستم چگونه میتواند به اجرای سیاست های دولت بپردازد.
پاسخ ها
سرشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
افرین..........واقعا دست خوش
بدبخت کازرون است
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
4
بله جناب احمدی دفاع خوبی از خودت کردی خود کرده را تدبیری نیست شما تحقیق بیشتری در مورد فرمانداری بکنید تا مجبور نشوید درو غ پراکنی کنید کدام فرماندار شما اصلاح طلب هستند نام ببرید کدام بخشدار شما اصلا ح طلب هستند یا ادعای اصلاح طلبی دارن شما تحت فشار نماینده کازرون اقدام به خود کشی کردید که امید وارم ختم به خیر گردد و شما جواب خوبی با اصلاح طلبان بی عرضه کازرون دادید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
5
0
مهم كارآمدي است نه سياست باز بودن فرماندار.
آقاي گرامي شخصي مدير با 30 سال سابقه ي مديريت است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
2
اقای استاندار توی نورآباد. بخشدار.داریم برای فرمانداری. کازرون(البته طرح کاد ازدوره راهنمایی گذرانده)
تقاضا از اصلاحات کیفیت از ما
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
3
حال و روز کازرون اینست که :
ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد / در دام مانده باشد صیاد رفته باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
5
اقای استاندار اگر اشکالی ندارد شما کنار بروید تا سردار غیب پرور استاندار فارس شوند
شهرسبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
2
0
گرامی انسانی توانمند و معتدل می باشد نه اهل تفریط و نه افراط
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
3
1
ما از مردم کوفه هم بدتریم چه بر سر صالح پور آوردند چه بر سر شریفی آوردند چکار کردند با رییسی و چگونه به محمدی برچسب زدند گویا آخرت را از یاد برده ایم مسلمان بگزارید این انسان باتقوا و تلاشگر که انتخاب خوبی هم بوده به امورات شهرستان رسیدگی کند و اینقدر با احساسات مردم بازی نکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
2
0
اقای گرامی انسانی شریف و معتدل است و شبانه روز تلاش میکند لطفا فضای شهرستان را متشنج نکنید همانند دوران رییسی و شریفی
با ان کار فضیحانه اش در دانسگاه ازاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
2
اگر انتخاب نم کرد از میزش عزل می شددو دستی بچسبید دنیا همین چند روز نیست وپ.بندهای ....فرزند دارند فک فا میل دارند پست وکار مقام می خواهند میگی نه بهاطرافیانشان نگاه کن هنوز جوهر مدرکشان خشک نشد استخدام هستند فقط پارتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
اصلاح طلبان کازرون ! واقعاً خجالت داره قدرت یک آبدارچی هم از شما بیشتره
سرشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
0
1
جای تامل و درنگ دارد که کازرون که در استان این همه مدیر کل و بخشدار و فرماندار دارد باید یک فرد نظامی فرماندارش شود.کسی منکر خوبی و سلامت روان ایشان نیست ولی براستی می بایست هر کس در پست مربوط به خود گمارده شود
بنده خدا دارای ماموریتی است که سال اینده باید انجام دهد
کازرون ما مثل کوفه است............این نیز بگذرد....
محمد کیامرزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
0
باسلام
حزب وحزب بازی فقط وفقط لطمه جبران ناپذیربه پیکره شهرمیزندوبس مابایستی ازهرکسی که برمسندمینشیند وراه راست راپیشه کرده وهدفش رضای خدا وآسایش مردم است حمایت کنیم خواه اصولگراوخواه اصلاح طلب باشد اقای گرامی هم تا الان نشان داده که صراطش مستقیم است وفراجناحی عمل کرده پس بخاطرپیشرفت خودمان حمایتش کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶