پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۲۰
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
مدیریت کازرون‌نما تغییر کرد
زارعی همچنين به اين نكته اشاره كرد كه در اين دوره، ركورد بازديد سايت شكسته شد به نوعي كه خبر «تركيب چهارمين شوراي شهر كازرون مشخص شد» منتشر شده در تاريخ 25 خرداد 92 با 4734 بازديد (تاكنون) پربازديدترين خبر كازرون نما محسوب مي‌شود. همچنين بازديد صفحه نخست سايت در خرداد ماه 92 به تنهايي از مرز 31210 بازديد گذشت.
به گزارش سايت جامع كازرون نما علي بحراني مدير جديد كازرون نما شد.

احمدرضا زارعي كه تاكنون مديريت اين سايت را بر عهده داشت ضمن ارائه‌ي گزارشي از عملكرد 16 ماهه‌ي خود از اين جابجايي خبر داد.

وي در اين رابطه گفت: در 16 ماه گذشته در مجموع 1836 مطلب در سايت منتشر شده است. كه از اين ميان  94 مورد مقاله (به ترتيب در سرويس‌ تاريخ 36 مقاله، اجتماع 28 مقاله، فرهنگ 9 مقاله، دين 7 مقاله، ورزش 7 مقاله، محيط زيست 6 مقاله و بخش‌ها يك مقاله) و مابقي شامل اموري چون اخبار و گزارش (1664مطلب)، عكس، فيلم و صدا (64 مورد)، نقد و نظر (8 مورد) و مصاحبه (6 مورد) مي‌شده است.

همچنين در اين 16 ماه به ترتيب در سرويس اجتماع 799 مطلب، در سرويس فرهنگ 362 مطلب، در سرويس تاريخ 196 مطلب، در سرويس ورزش 127 مطلب، در سرويس محيط زيست 93 مطلب، در سرويس بخش‌ها 70 مطلب، در سرويس دين 66 مطلب، در سرويس فيلم و عكس 64 مطلب و  59 مطلب نيز تنها در صفحه‌ي نخست سايت منتشر شده است.

همچنين در طول اين مدت براي برخي از موضوعات و شخصيت‌ها پرونده‌هاي ويژه‌اي گشوده شده كه از جمله مي‌توان به پرونده‌ي گروه‌هاي مستقل شهيدپژوه در كازرون، پرونده‌ي شخصيت‌هايي چون دكتر محمدحسن طاهري، مهندس رجبعلي طاهري، مرحوم پزشكيان و... اشاره كرد.

زارعی همچنين به اين نكته اشاره كرد كه در اين دوره، ركورد بازديد سايت شكسته شد به نوعي كه خبر «تركيب چهارمين شوراي شهر كازرون مشخص شد» منتشر شده در تاريخ 25 خرداد 92 با 4734 بازديد (تاكنون) پربازديدترين خبر كازرون نما محسوب مي‌شود. همچنين بازديد صفحه نخست سايت در خرداد ماه 92 به تنهايي از مرز 31210 بازديد گذشت.

همچنين در طول اين 16 ماه بيش از 9720 مورد از نظرات كاربران سايت منتشر شده است. كه اين خود حاكي از افزايش روزافزون تعداد كاربران سايت است. ما همه‌ي اين موفقيت‌ها را مرهون همراهي و اعتماد همشهريان عزيز و نيز تلاش همكاران خود در بخش‌هاي مختلف سايت مي‌دانيم. با عنايت الهي كازرون نما هم‌اكنون توانسته است به عنوان پرمخاطب‌ترين رسانه‌ي شهرستان يك پل ارتباطي قوي ميان كازروني‌هاي مقيم نقاط مختلف جهان با وطن خود باشد.

اينجانب به دليل مشغله‌ي كاري ترجيح دادم تا مسئوليت سايت را به يكي ديگر از همشهريان عزيز واگذار كرده، تجربيات و توان خويش را در اختيار ايشان بگذارم.

به گزارش كازرون نما آقاي علي بحراني از امروز به صورت رسمي فعاليت خود به عنوان مدير سايت جامع كازرون نما را آغاز كرده است.  

وي متولد 1358 فارغ‌التحصيل رشته كارداني برق قدرت از دانشگاه آزاد اسلامي كازرون در سال 79 و همچنين داراي مدرك كارشناسي پژوهشگري علوم اجتماعي از دانشگاه پيام نور بوشهر است. او در كارنامه‌ي خود فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، رسانه‌اي و هنري را ثبت كرده است. كه از آن جمله مي‌توان به عضويت در شوراي مركزي اتحاديه‌ي انجمن اسلامي دانش‌آموزان كازرون، عضو هسته مؤسس و شوراي مركزي پايگاه مقاومت امام خامنه‌اي، عضويت در تشكل مردم‌نهاد هم‌انديشان جوان و سه دوره عضويت در شوراي مركزي و دو دوره بازرس مالي و يك دوره دبيري انجمن مذكور، دبير اجرايي چهارمين جشنواره شعر كوچه و دومين سمينار بيشاپور شناسي، همكاري با نشريات افق (بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كازرون)، دريچه (كانون دانشجويان و دانشگاهيان شهرستان كازرون دانشگاه شيراز)، فصلنامه راوي و هفته‌نامه‌هاي شهر سبز و بيشاپور و همكاري با وبلاگ‌هاي گروهي كازرون نوشت، شهر سلمان و سايت كازرون نما و بابونه اشاره كرد.

بحراني در گفتگو با كازرون نما بهره‌گيري بيشتر از ديدگاه و نظرات سلايق و گرايش‌هاي مختلف سياسي در سايت، افزايش دامنه نويسندگان و همكاران سايت، تشكيل شوراي سردبيري و اداره سايت تحت نظر اين شورا، فعال‌تر نمودن بخشهاي مختلف سايت و افزايش بعد تحليلي سايت، تلاش در جهت انعكاس بيشتر صداي مردم كازرون و بيان مشكلات و خواسته‌هاي آنان از مسئولين شهر، رساندن صداي مسئولين به مردم، حفظ استقلال و بيطرفي سايت در مسائل مختلف سياسي و اجتماعي بهره‌گيري بيشتر از تجربه و دانش و نظرات و ديدگاه‌هاي انديشمندان و فرهيختگان كازروني ساكن در ساير شهرها در جهت رفع مشكلات و معضلات شهرستان، انعكاس بيشتر اخبار و رويدادهاي ساير بخش‌ها و شهرهاي تابع كازرون و تلاش جدي در جهت توليد خبر را از جمله اهداف و برنامه‌هاي خود براي مديريت كازرون نما برشمرد.  
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
4
باسلام
باارزوي توفيق الهي براي همه عزيزان درهرپستي كه خدمت مي كنند
وانشالله كه سايت هرروزبهتروپربينده ترشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
2
خوبن کازرون نما بالاخره افتا دست محل بالویی ها
مهدی صنعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
1
3
سلام
واقعا به برادر و دوست عزیزم جناب آقای زارعی خسته نباشید عرض می کنم و آرزوی توفیق روزافزون را برای شان دارم. ایشان واقعا از جمله افراد دلسوز برای فرهنگ کازرون بوده و هستند. به برادر و دوست عزیزم جناب آقای بحرانی هم به خاطر قبول این مسوولیت تبریک عرض می کنم و امیدوارم توفیق رفیق راهشان باشد و در این فعالیت عظیم و سترگ رسانه ای که به واقع مصداق باقیات الصالحات می تواند باشد موفق و پیروز باشند.
پاسخ ها
مرتضو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
صنعتی لابد حال تام کارش داری اینه تو بیدی که چقه میگفتی ... دیگه خسته شده! ...
دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
0
با سلام و تشکر از آقای احمدرضا زارعی و آرزوی موفقیت برای آقای علی بحرانی این جوانان فعال در عرصه فرهنگ.
دیکته ننوشته غلط ندارد. علی عزیز! کار فرهنگی همانطور که می دانی مشقت فراوان و ناملایمتی بسیار دارد اما تأثیری ماندگار بر جای خواهد گذاشت. از انتقادات نامعقول نترس و از نظرات قشر فرهنگی و سالم جامعه کمک بگیر و آینده فرهنگی کازرون بدون ورود در درگیری های سیاسی مد نظرت باشد. پشتیبانت خدای احد و واحد باشد و تقارن پذیرفتن این مسوولیت با ایام پربرکت ماه رمضان برای شما و خوانندگان این سایت مبارک.
پیشنهاد می کنم پیگیری نمایید و از جوانان دانشجو و دانشگاهی در کمیته های مختلف بیشتر استفاده شود. کانون دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان کازرون تجربه خوبی در این راستاست. امیدوارم این کانون مجددا راه اندازی شود.
ضمنا پیشنهاد میکنم برای پیشرفت کازرون ادارات را بیشتر زیر ذره بین ببرید و مثلا در یک بازه زمانی حدودا دو هفته ای یکی از ادارات را مورد بررسی قرار دهید و از نظرات مردم و انتقادات ایشان استفاده و جوابش را از مقامات شهرستان و استان طلب کنید. روستاها را دریابید. با سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
2
0
با عرض تبریک و ارزوی موفقیت >امیدوارم بر خلاف قبل و بدون اغراض اخبار و رویدادهای کلیه مناطق و بخشها را در سایت منعکس نمایید زیرا هر چه خبر و مطلب از بخش بزرگ جره بالاده برای سایت ارسال می شد د ر سایت درج نمیگردید امیدواتریم این روند تغییر یابد
قهرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
1
1
سﻻم و عرض ادب
تقدیر و تشکر از مدیریت قبلی و قبلنای سایت کازرون نما
و آرزوی موفقیت برای مهندس بحرانی عزیز
با توجه به کارآمدی ایشان و تجارب زیاد در این زمینه مطمءن هستم که به راحتی از عهده ی این کار سخت و مسولیت پذیر و انتقاد طلب و شبانه روزی و طاقت فرسا و این که باید خیلی پر حوصله و خونسرد باشد بر می آید
مهندس خدا صبرت بده
خارج از شوخی برایت آرزوی موفقیت دارم و از صمیم قلب می خواهم که در این ماه مبارک پیروز و سربلند شوی
سایت کازرون انصافا یکی از موفق ترین سایت های خبری شهرستان است و به جرات می توانم بگویم که همیشه بروز بوده
فروتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
2
ان شاء الله که آقای بحرانی عزیز نیز در این راه موفق خواهند بود. ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، از زحمات آقای زارعی و دیگر مدیران سابق سایت کازرون‌نما هم به نوبه خود تشکر می‌کنم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
3
0
متأسفانه در زمان مدیریت آقای زارعی، سایت کازرون نما افت محسوسی داشت و خبرهای شهرستان خیلی کم ارسال میشد. ان شاالله که در زمان مدیریت آقای بحرانی اینگونه نباشه و خبرهای به روز شهرستان، در کمترین زمان ممکن در سایت درج گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
قرپ
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
1
ضمن عرض خسته نباشید به آقای زارعی عزیز ؛
نیاز به تغییراتی در سایت احساس می شد ؛ انشاالله با مدیریت جدید ، علی آقای بحرانی که از دوستان خوش فکر و توانمند قدیمی هستند ، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر سایت باشیم .
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
1
جناب بحرانی انشاء الله موفق باشید
خوشحال شدم
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
آقاي بحراني تبريك ميگم. كازرون نما به يك مدير روشنفكر و كاردان مثل شما احتياج داشت. اميدوارم از خود سانسوري پرهيز كنيد. با آرزوي توفيق روز افزرون...
حسین دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
3
دوست ندیم وقدیمم جناب آقای بحرانی آرزوی توفیق وموفقیت برای حضرتعالی وهمکاران محترمتان آرزوندم.بی شک باانتشار اخباربروز واستفاده از سلایق مختلف باعث بازخوانی مطالب علمی وفرهنگی شده که درنهایت بسود عام میباشد.یکی از نیازهای شهرستان کازرون برگزاری سمینارها وکنفرانس های کازرون شناسی است.در هر زمینه مردم این شهرستان صاحب اندیشه وتاریخند حیف است که در جهت انتشار وپرورش آنها استفاده نکنیم.امید وارم باروحیه ای که ازشما بیاددارم شاهدتغیرات واستفاده ازنیروهای جوان وصاحب اندیشه بیش ازپیش شود.انشاالله
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
0
باسلام
مدتي است كه سايت چندروزي يكباربروزمي شودودرقسمت عكس هاهم كه اصلاَ زده نمي شوديافقط عكس هاي سياسي زده شد
انشالله كه بامديريت جديدسايت اين نقص هم برطرف شودباآرزوي توفيق براي آقاي بحراني
پولادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
1
2
لطفاَدرصفحه اصلي قسمتي براي ارتباط بامديرسايت جهت ارائه نظر وپيشنهادگذاشته شود
باتشكر
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
2
2
مدیر مسئول جدید تبریگ می گویم ولی چنانچه بخواهید مثل گذشته اخبار منعکس نمایئد لطفا تعطیل شود بهتر است این سایت جهت معرفی کازرون می باشد لیکن به اندازه یک روستا هم خبر ندارد لطفا اگر قادر به ارتقاء سایت در حد و اندازه شهرستان کازرون هستی خوب است و الا......
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
1
0
ضمن تقدیروتشکراززحمات اقای زارعی وخیرمقدم به آقای بحرانی امیدوارم این سایت همچون گذشته روال بیطرفی خودراحفظ کند وازطرف دیگربرکمیت وکیفیت مطالب خودبیفزاید
محمود رضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
2
با درود و شادباش به جناب بحرانی عزیز
با توجه به شناختی که از این جوان دارای اندیشه های باز دارم امید وارم که شاهد موفقیت و پیشرفت هر چه بیشتر سایت ارزشمند کازرون نما باشیم . عدالت محوری فراجناحی بودن و بی طرفی در کنار تخصص و تعهد ودلسوزی برای آبادانی دیار تاریخی مان وجه برجسته این گزینش جدید می تواند باشد .
برای این عزیز آرزوی موفقیت را دارم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
0
میگم خودشم بچه خوبی بید حالا چه کارش داشتین
علی گلچین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
1
3
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و مسئولان عزیز سایت کازرون نما ، منم به نوبه خودم افتخار می کنم که مدت زیادی است از روز تاسیس سایت تا کنون به عنوان ی عکاس و خبرنگار دارم باکازرون نما همکاری می کنم و تاکنون واقعا مسئولان لایقی ای سایت داشته و ضمن عرض خسته نباشید به احمد رضا ،آقا رضا و مهدی جان ، آرزوی موفقیت برای علی بحرانی مسئول جدید سایت دارم .موفق باشید .
پاسخ ها
تفنگ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
تام بیش سی خودت! ای ده چنن ...
استاد دانشگاه سلمان فارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
1
2
ضمن تشکر از مدیریت قبلی امیدوارم اخبار این سایت به روز تر شود و واقعیات را بدون تعارف انعکاس دهند به خصوص مشکلات دانشگاههای کازرون که در یکسال گذشته این سایت از کنار خیلی مسایل به عمد گذشت و سکوت اختیار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
اصولا کازرون نما از بعد از رفتن خرمایی در انعکاس واقعی اخبار دانشگاه سلمان و مشکلات موجود به شدت دست به عصا راه می رود. علت کجاست؟ خدا می داند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
استاد محترم دانشگاه سلمان وهمفکران:
ریاست یا همون سرپرست جدید پاکتهای حجاوی تراول بین رسانه ها توزیع نمیکنه .گرفتید؟ یا هنوز بگم ...
همفکران !
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
در پاسخ به ناشناس که خیلی عصبانی شده: یعنی به خاطر همینه که بر تمام تخلفات و مشکلات چشم ها بسته شده یا صدای اعتراضات را انعکاس نمی دهند؟؟ مشکل تراول هست؟؟؟
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
آي گل گفتي مخصوصاَ ازكناركارهاي رئيس دانشگاه شماكه بزورآقاي .....رئيس شده::::::::::::::::::::
محمد علي محمودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
1
1
پسر عموي عزيز تبريك عرض ميكنم
بنده به علت موقعيت شغلي و كاري اخبار كازرون رو از دور رصد ميكنم و به تنها سايتي هم كه مراجعه ميكنم همين سايت كازرون نما هست كه ميتونم از حال و هواي شهر عزيزمون كازرون با خبر بشم .... من اين سايت رو به خيلي از همكارانم كه از شهر هاي ديگر ايران هستند معرفي كردم و انها هم طرفدار پر و پا قرص اين سايت شدن ... نكته اي كه بيشتر مورد انتقاد اونها بوده اينه كه در رابطه با مسائل گردشگري و مكانهاي ديدني و... ،آداب و رسوم فرهنگي ، صنايع دستي و خلاصه معرفي شهر كازرون در اين سايت كمتر مورد توجه قرار گرفته .... كه اميدوارم با مديريت جديد اين كم كاري و خيلي از مسائل ديگه حل بشه ...برات آرزوي موفقيت و سربلندي دارم مثل هميشه دوست دارم پسر عموي عزيز...موفق باشي
تکبروته
|
United States
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
3
بوووووووو!!! عام می حالی ظرف شده رییس جمهور که ایقدر پیام سیش زدین؟!!! می کین که ایکارا سیش میکنین؟!!!
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
1
همه این جابجایی ها بازی است.پشت پرده کازرون نما هنوز هستش
سیدرضا بازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
3
1
امیدوارم مدیر جدید سایت کازرون نما هیچ گونه دشمنی با روستا های اطراف کازرون نداشته باشه و مثل مدیران قبلی از مسئولین پولدار حمایت نکنه
البته اگه سانسور ها هم در بخش نظرات برداشته بشه، خیلی خوب میشه
ناردونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
1
حال علی بحرانی بوتون هم ا کاراش برسه هم ا سایت چه اشکال داره بت تا بش مدیر سایت.حال ایم دلش خاسه ده چمشه بکنی!
بهنام دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
2
0
هم کلاسی بهت تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق پیروز در همه زمینه ها فقط یک خواهش نظرات مردم مورد احترام خودو دوستان قرار دهید و سانسور نکنید و خبرها را از همه سلایق و شخصیتها شهرستان را روی سایت خوبتون بگذارید یک جانبه مثل قبلیها نباشید
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
خو د بسن تو د صدا نده .....
انجمنی ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
0
1
خانواده محترم صنعتی
مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض می کنیم
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
0
2
علی گلچین دوربین ایرانیت فروشی نی؟ ای میخوی بوفروشیش مو کاک میخرمش
پاسخ ها
مرتضو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
نه چه خبر علی گلچین؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
1
حال این همه مطلب نوشتین چه فایده ای برای شهر بدبخت کازرون داشته.به خصوص جوونای بیکارش.این شهر ما تا وقتی دهاتی رو سرمونه پیشرفت نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳