پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۳۳۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری:
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: چهار تا پنج حزب شناسنامه‌دار و قدرتمند حلقه مفقوده و نیاز اصلی نظام مردم‌سالاری دینی کشورمان است... امروزه جریانات سیاسی کشور وضعیت خوبی ندارند بنابراین هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که باید یک خانه تکانی حسابی داشته باشند.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: چهار تا پنج حزب شناسنامه‌دار و قدرتمند حلقه مفقوده و نیاز اصلی نظام مردم‌سالاری دینی کشورمان است. محمدرضا باهنر جمعه‌ شب در جمع اصولگرایان کازرون که با حضور امام جمعه این شهر و فرماندار این شهرستان در تالار مردانی کازرون تشکیل شد با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی شاهد یازدهمین دولت و نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت و انتخاب مستقیم مردم هستیم که نشان از وجود نظام مردم‌سالاری دینی دارد.

وی با بیان اینکه نتیجه عملکرد دولت‌های گذشته تا به امروز در عمق جامعه نفوذ کرده است افزود: در این راستا یک سیاست اشتباه و خطا و همراه با عدم تدبیر و شتاب‌زدگی توسط مسئولان به ویژه رئیس جمهور می‌تواند کشور را به عقب براند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در یک مسابقه با کشورهای دنیا قرار داریم که در این راستا در برخی مسائل از جمله بهداشت و تحصیلات تکمیلی و رفاه عمومی از بسیاری کشورهای دنیا جلو افتاده‌ایم که تمام آن مدیون مجموع عملکرد دولت‌های بعد از انقلاب تاکنون بوده است.

باهنر با بیان اینکه با تمام دولت‌ها کار کرده‌ام و دولتی پرکارتر از دولت احمدی نژاد نبود بیان داشت: این دولت با وجود اینکه در پرکاری و دلسوزی شماره یک بود اما در برخی موارد نیز با بی‌تدبیری و خودمحوری و تصمیمات ناپخته همراه شد که خسارت‌هایی را به کشور تحمیل کرد.

وی ابراز داشت: ساخت مسکن در دولت احمدی نژاد گرچه عده‌ای بی‌مسکن را خانه‌دار کرد اما بی‌تدبیری که در این پروژه باعث بالا رفتن تورم در کشور شد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگر سخنان خود با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی به جریانات سیاسی کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروزه جریانات سیاسی کشور وضعیت خوبی ندارند بنابراین هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که باید یک خانه تکانی حسابی داشته باشند.

باهنر گفت: آقای روحانی دنبال خرد جمعی بوده گرچه بعد از انتخابات رفتارهای اصلاح‌طلبانه از زیرمجموعه وی مشاهده می‌شود اما تند و تیز نیست و قابل کنترل است.

وی با ابراز تأسف از نقشه عده‌ای برای در دست گرفتن کرسی‌های مجلس که هم‌اکنون شروع به تبلیغات می‌کنند متذکر شد: منصفانه نیست که مردم را به بحث انتخابات زودهنگام بکشانیم و آنان را از کار و زندگی باز داریم.

وی افزود: در تلاش هستیم مقداری نظام تشکیلاتی کشور را پررنگ کنیم و قانون احزاب را پیش رو داریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خاتمه تصریح کرد: ضمن اینکه از سرداران جبهه دیپلماسی حمایت می‌کنیم باید مواظب آنان باشیم که از خط قرمز عبور نکنند گرچه امکان عبور برای آنان وجود ندارد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
جناب آقاي باهنر ، حضور شما در كازرون را گرامي مي داريم اما مطمئن هستيم آقاياني كه در كنار شما در جلسات حضور داشتند و به كازرون دعوتتان نمودند و شما را به مناطق مختلف بردند مهم ترين اهدافشان بحث انتخاباتي بوده است. اي كاش كسي اين مساله را قبل از مسافرت به شما ياد آور مي شد !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
بنده خدا از كجا مي داني كه هدف خود جناب باهنر بحث انتخاباتي بوده يا نبوده است؟
كازروني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
4
2
سلام اي كازرون نماي نون به نرخ روز خور جهت اطلاع شما بايد عرض كنم كه حضور نائب رئيس محترم مجلس در كازرون با دعوت نماينده محترم شهرستان بوده پس كمال بي انصافي است كه شما اسمي از دكتر محمدصادقي نياورده ايد.
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
3
0
سلام ازدکتراحمدی نزاد حضرت آقا تمام قد دفاع وتقدیر کردن حال اینکه شما خودرا ولایتی میدانید چرا اینقدر به ایشان حمله کردید خدایی خیلی کار کرد اما آنچه خواست نشد این را امام بصیرمان فهمیدند چرا ماپیروی نکنیم .
كازروني اصيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
در دوره مجلس هشتم چون جيبشان متصل به جيب پيمانكاران ميلياردي بود حتي اگر يك مدير كل مي آمد بنرهاي رنگارنگ مي زدند ولي در دوره نهم شخصيت هاي تراز اول به كازرون دعوت مي شوند بنر زده نمي شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
خدمت كازروني اصيل عرض كنم كه دردوره نماينده هشتم چون دركازرون پروژه هافعال بودن بهرصورت وزيريامعاونين وزيريامديركل تشريف مياوردن كازرون بايدورودشان رابابنرهاي زيباخيرمقدم عرض نمودولي دردوره نماينده نهم ... پروژه اي فعال نيست واقاي نماينده هم كه دردولت ... نداره پس مجبوره افرادي رادرمجلس پيداكنه وبياره شهرستان بهرصورت بايدازنماينده دورهشتم تقديركردبه خاطراين همه فعاليت اين افرادي كه تشريف ميارن كازرون بجزازبيت المال هزينهدمي شودديگرچه سودي براي كازرون دارد. ازكازرون نماخواهشمندم سانسورنكنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
0
گل گفتی کازرونی اصیل
كازروني اصيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
0
كازروني اصيل هستم و به ناشناس كه جواب داده جواب ميدهم. ناشناس محترم منظورتان از پروژه اي فعال 1- بيمارستاني است كه در زميني غصبي كلنك زده شد اون هم زمين وقف سيدالشهداء. 2- يا افتتاح بانك ملي شهر نودان بوده كه بوق و كرنا كردند يك سال اجاره يك مغازه پرداخت كردند در حالي كه هيچ. 3- تونل محرم كه 3 ميليارد بدهي بار آورده و وزارت راه زير بار بدهي نمي رود و مي گويد بدون كد بوده و هيچ اعتباري تعلق نمي گيرد و جنبه تبليغاتي داشته. 4- يا پروژه شهرستان شدن كوهمره و چنارشاهيجان به مركزيت روستاي ملاي انبار بود كه بيشتر شبيه به يك طنز سياسي بود و خود باعث درگيري مردم متدين منطقه نودان چنارشاهيجان شد. 5- يا تعطيلي پروژه ابخيزداري دره حناي كوهمره بود و پولش بردند براي ناصرآباد آبرساني كردند. 6. يا جاده شهرنجان بود كه باعث خشك شدن درياچه پريشان شد كه مردم كازرون را داغدار اين مصيب بزرگ كردند. 7 - 8- ... ادامه دارد اگر ميل داري تا هزار برات رديف كنم. .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳