پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم تداوم اعتدال درمشی دولت یازدهم تاکید کرد و گفت : کشور را باید از افراطی گری و تندروی به دور داشت، در سالهای نه چندان دور کشورمان خاطره خوبی از تندروی ها ندارد.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا باهنر جمعه شب در جمع مردم خشت کازرون افزود:امروز دولت کار خود را با شعار اعتدال شروع کرده، ما هم به شرط تدبیر وامید، اعتدال و فراجناحی بودن با تمام توان از دولت حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: حمایت همه جانبه از دولت می تواند گره های بیکاری و گرانی را هم باز کند، البته دولت هم باید مراقبت کند تا افراطی گری های سال 76 تکرار نشود، مردم آن روزها را فراموش نکرده اند ، نباید بار دیگر کشور به سمت افراطی گری برود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به نقطه اوج عزت صلابت همراه با معنویت رسیده این چیزی نیست جز فکر ناب امام و رهبری و آمادگی مردم برای تعالی کلمه حق و باید ما قدردان آن باشیم.

وی هم چنین به بحث یارانه ها پرداخت و گفت : دولت تصمیم دارد در سال آینده ثبت نام جدید انجام دهد کسانی که دریافتیشان زیر سه میلیون تومان باشد می توانند ثبت نام کنند در غیر این صورت اگر اطلاعات غلط داده شود دولت حق دارد تا سه برابر یارانه پرداختی از آنها دریافت کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهد ماجرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
با سلام با تشكر از اطلاع رساني سايت كازرون نما جهت اطلاع سخنراني آقاي باهنر در خشت در مراسم نماز جمعه بود و جمعه شب در مسجد آهنگرون كازرون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵