پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۰۹
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸
همراه با شنیده شدن زمزمه‌های تغییر فرماندار؛
ما نمي‌دانيم كه در نهايت چه شخص يا گروهي خواهد توانست سليقه‌ و گزينه‌ي مورد نظر خود را بر صندلي فرمانداري كازرون بنشاند اما اميدواريم آن شخص هر كه هست بيش‌ترين همخواني را با خواست مردم و ويژگي‌هاي لازم و ضروري براي يك فرماندار تحول‌آفرين داشته باشد.

به گزارش خبرنگار كازرون نما؛ پس از انتخاب استاندار دولت يازدهم تلاش‌هاي مسئولان و گروه‌هاي سياسي در شهرستان‌ها براي انتخاب فرماندار مورد نظر خود آغاز شده است.

تلاش اصولگرايان براي انتخاب فرمانداري همسو با خود در حالي صورت مي گيرد كه آنها در رسانه‌هاي خويش نه تنها دولت را از جريان خود نمي‌دانند بلكه از همان آغاز به كار دولت جديد فعاليت خود را در نقد عملكرد دولت آغاز كردند.
در كازرون نيز برخي مسئولان و گروه‌هاي سياسي اقداماتي را در اين راستا ساماندهي كرده‌اند. شنيده‌هاي كازرون نما اما حاكي از آن است كه در اين ميان نماينده كازرون با تكيه بر جايگاه خود در مجلس (عضويت در هيأت رييسه) فعال‌تر از ساير افراد و گروه‌ها اقدام مي‌كند. او يكي از فرماندهان سابق سپاه پاسداران كازرون كه اهل اقليد است را به عنوان گزينه مورد نظر خود به استانداري معرفي كرده است. اين در حالي است كه اصولگرايان شهرستان در رسانه‌هاي خويش نه تنها دولت را از جريان خود نمي‌دانند بلكه از همان آغاز به كار دولت جديد فعاليت خود را در نقد عملكرد دولت آغاز كردند.

نكته ديگر اما آن است كه بخش مهمي از جريان اصولگرا پيش از اين بارها بر لزوم انتخاب فرمانداري بومي براي شهرستان تأكيد كرده بودند.

نكته جالب توجه در اين ميان توليد اخبار كذب درباره‌ي گزينه‌هاي مطرح براي تصدي فرمانداري كازرون توسط يكي از رسانه‌هاي اصولگراست كه به نظر مي‌رسد هدف از اين خبرسازي‌هاي جعلي سردرگم كردن رقباي سياسي و ايجاد فضاي امن براي پيشبرد اهداف برخي گروه‌هاي خاص باشد.

تلاش اصولگرايان براي انتخاب فرماندار مورد نظر خويش با واكنش برخي اصلاح‌طلبان شهرستان مواجه شده است. به عنوان نمونه يكي از رسانه‌‌هاي اصلاح طلب در ضمن مقاله‌اي از تلاش اقليت اصولگرا براي تعيين فرماندار شهرستان انتقاد كرد. اين رسانه در بخشي از مقاله‌ي خود نوشت:

«پس از گذشت بیش از پنج ماه از شروع به کار دولت یازدهم، در شهرستان کازرون نه تنها تغییری در مدیریت شهرستان ایجاد نشده است بلکه گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که برخی از افراد و گروه‌هایی که در انتخابات 1392 در اقلیت بودند در پی تعیین فرماندار برای شهرستان کازرون می باشند!!! اکنون چند سوال: آیا عالی‌ترین مقام دولتی در شهرستان نباید همسو با رای اکثریت مردم و مقبول آنها باشد؟! آیا نباید اجازه داد نماینده‌ی عالی دولت توسط دولت انتخاب شود؟! آیا نماینده‌ی عالی دولت نباید همسو با دولت باشد؟ چه کسانی در پشت پرده و روی پرده در تعیین فرماندار نقش دارند؟ آیا هر کس به اندازه‌ی نقشی که دارد پاسخ‌گوی عملکرد فرماندار در محضر مردم کازرون خواهد بود؟ و... مردم شهرستان کازرون منتطرند ببینند پس از پنج ماه و اندی که از آغاز به کار دولت تدبیر و امید می گذرد چه کسی در سمت نماینده ی عالی دولت منصوب خواهد شد. مسلما انتخاب فرماندار شهرستان کازرون محک جدی برای اثبات تدبیر و ایجاد امید برای مردم این شهرستان خواهد بود.»

از زمان استقرار دولت تا كنون، گروه‌هاي اصلاح‌طلب بيش از آن‌كه به حمايت از دولت يازدهم بپردازند به رصد عملكرد آن روي آورده‌اند. به عنوان نمونه از آغاز فعاليت دولت جديد تاكنون غالب شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب شهرستان ترجيح داده‌اند تا به جاي دفاع رسانه‌اي از عملكرد دولت سياست محتاطانه‌اي را در قبال آن پي‌بگيرند.
اين قبيل سخنان نيز در حالي بيان مي‌شود كه اولاً از زمان استقرار دولت تا كنون، گروه‌هاي اصلاح‌طلب بيش از آن‌كه به حمايت از دولت يازدهم بپردازند به رصد عملكرد آن روي آورده‌اند. به عنوان نمونه از آغاز فعاليت دولت جديد تاكنون غالب شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب شهرستان ترجيح داده‌اند تا به جاي دفاع رسانه‌اي از عملكرد دولت سياست محتاطانه‌اي را در قبال آن پي‌بگيرند. بخش‌هايي از نقل قول مذكور نيز حاوي چنين نگاه و عملكردي در قبال دولت بود.

ثانياً بر اساس شنيده‌هاي ما اصلاح‌طلبان شهرستان تاكنون نتوانسته‌اند بر سر گزينه‌‌اي واحد براي تصدي فرمانداري كازرون به اجماع برسند. طبيعي است كه در چنين شرايطي رقيب آنها براي به كرسي نشاندن گزينه‌ي مورد نظر خود چند قدم جلوتر از آنها باشد.‌

در اين ميان نكته‌ي مهمي كه معمولاً مورد غفلت دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب واقع مي‌شود، غفلت از شرايط و ويژگي‌هايي است كه لازم است فرماندار جديد شهرستان از آن برخوردار باشد. نكته‌اي كه البته مورد توجه حسين پيروان از رزمندگان كازروني قرار گرفته است. او در مقاله‌اي كه در يكي از رسانه‌هاي اصلاح طلب منتشر كرد، برخي از ويژگي‌هاي لازم براي فرماندار شهرستان را برشمرد و  در اين رابطه نوشت:

«آنچه تاکنون در تعیین پست‌ها مخصوصاً فرمانداری مغفول مانده و کمتر به آن توجه شده شرایط و ویژگی‌های یک فرماندار می‌باشد که قرار است اداره شهر را به عهده بگیرد. ما همیشه بدنبال شخصی بوده‌ایم تا او را «جایگزین» کنیم اما کمتر به این موضوع توجه شده که وقتی فرماندار منصوب شد، فرماندار، فرماندار یک شهر است نه یک گروه خاص، قرار است با توجه به وظایفش به همه مردم خدمت کند.»

پيروان در ادامه به ويژگي‌هايي چون آگاهی و شناخت نسبت به بخش‌های مختلف شهرستان و توانمندی‌ها و نقاط ضعف و قوت آنها، توجه جدي به مطالبات و خواست اکثریت مردم، رعایت حقوق اقليت، نقدپذیری و سعه‌ي صدر، اثبات عملي صلاحيت و تعهد خود، برخورداري از توان مدیریتی بالا و... به عنوان اموري كه رعايت آنها در انتخاب فرماندار لازم و ضروري است، اشاره مي‌كند.

كازرون نما نيز همواره معتقد بوده و هست كه شایسته‌سالاری بهترین ملاک برای انتخاب مسوولان شهرستان و بخصوص شخص فرماندار است. همچنان‌که در سال 1389 و در جريان تعویض فرماندار کازرون نوشتيم: «مسئوليت؛ هيچ‌گونه اصالتي نداشته و تنها وسيله‌اي براي خدمت به دنيا و آخرت مردم است لكن در انتخاب مسئولان مهم‌ترين مسأله، رعايت اصل شايسته سالاري است.»

در كنار اين مسأله معتقديم؛ توجه مسئولان استانداري به شرايط و حساسيت‌هاي موجود در شهرستان امري لازم و ضروري است. 

ما نمي‌دانيم كه در نهايت چه شخص يا گروهي خواهد توانست سليقه‌ و گزينه‌ي مورد نظر خود را بر صندلي فرمانداري كازرون بنشاند اما اميدواريم فرماندار منتخب بيش‌ترين همخواني را با خواست مردم و ويژگي‌هاي لازم و ضروري براي يك فرماندار تحول‌آفرين داشته باشد.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
28
7
اصلاح طلبهای کازرون که جایگاهی ندارند و متاسفانه بینش سیاسی عمیقی هم نداشته اند. باید صبر کنیم ببینیم نو کش و قوسهای نماینده با دولت چه اتفاقی می افتد . البته زیاد مهم نیست . خدائیش حداقل تا حالا کی تغییر فرماندار با عث تغییر و تحولی در کازرون شده است.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اصلاح طلبهای کازرونی جایگاهی ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ینی شما هنوز متوجه نشدی که بیشتر مردم کازرون به اقای روحانی رای دادن و اصول گراها رو کنار زدند..بهتره وقتی می خوای نظر بدی یه آب بزنی صورتت که یه وقت خواب آلود نباشی و با این حالت نظر بدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بی جهت نیست که میگن اصلاح طلب ها اغلب تندرو اند آقای روحانی گفت من رئیس جمهور همه مردم ایران هستم
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
7
7
جناب آقای پیروان فرماندار شهرستان رااداره میکند نه شهر.این نگاه ناشی از دیدگاه تبعیض امیز شما نسبت به بخش های اطراف شهر کازرون است.مسلما فرماندار بومی مورد نظر شما نیز باید چنین خصوصیتی داشته باشد.
قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
1
28
ای وای ما کازرونی ها برای شهر های دیگه فرماندار میزاریم اما رماندار خودمون از اقلید بیا ای خاک بر سر ما
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
27
مگه تو کازرون آدم قحطیه که میخوان از اقلید فرماندار بیارن مگر اینکه مقاصد سیاسی داشته باشن
مش باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
1
19
من سرهنگ نیستم
اقای دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی و همچنین در سخنرانی های خود در دوره ریاست جمهوری خود بارها اشاره کردند که من سرهنگ نیستم حال ما مردم کازرون ماندهایم در دوره ای که قرار بود نظامی ها به پادگان ها برگردند چه قدرت پنهانی در استان یا شهرستان وجود دارد که باید به جای مردم کازرون تصمیم بگیرد. چرا میخواهند یک نظامی(سرهنگ) را به فرمانداری این شهر انتخاب کنند مگر قرار است ... چه اتفاقی بیفتد که به وجود یک نظامی و ایجاد ... نیاز است اقای رییس جمهور و اقای استاندار مگه قرار نبود جو امنیتی از کشور برچیده شود گناه مردم کازرون چیست که بیش از 70درصد به دولت اعتدال رای دادند حال باید تفکری و نماینده ای که با تمام تلاش توانست حد اکثر 6 درصد رای مردم را بگیرد باید به جای انها تصمیم بگیرد. اقای به اصطلاح نماینده مردم من مطمئنم وایمان دارم که مردم کازرون جواب این دهن کجی شما به انها را در انتخابات مجلس بعدی خواهند
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
13
با سلام و تشکر از سایت کازرون نما .معمولا در دیگر مدیران شهر مهم نیست مدیر همسو با دولت باشد یا نه ولی فرمانداری یک پست سیاسی است و این ظلم به شهرستان است که هرچند سرهنگ ... ادم خوبی هم باشد فرماندار بشود بقول کارشناسان مهمترین عامل و جمله رای ساز روحانی "من سرهنگ نیستم " بود حالا چه شده که باید یک سرهنگ آن هم با پیشینه ی خاص سیاسی و طرفدار دو آتشه جریان ... برای کازرون مطرح باشد در بین مردم نیز شاد می را برگزیده است .حتی اگر چنین طرحی هم نباشد من فکر میکنم رقبای محمدصادقی به لحاظ ریزش رای ایشان عمیقا از حضور گرامی خوشحال خواهند شد امروز چه روزی است اگر
فراری از کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
2
13
زمانی که نماینده کازرون به دور از دغدغه های بومی وحتی ملی به فکر کسب قدرت در دور آینده است باید نوای ایو وای بر کازرون سر دهیم.
نکته مهمی که همیشه به دور از ذهن مانده است پیروی کورکورانه برخی افراد که خود را منتصب به جریان همراه با محمد صادقی میدانند است.محمد صادقی با بیش از 6 دوره تلاش برای رسیدن به قدرت در کازرون تنها 2 بار آن هم با حواشی زیاد مفوق به این کار شده است.
با گذشت سالهای متمادی افراد همراه ومدافع به اصطلاح اصولگرایی تا کنون اندیشیده اند که چرا تا به حال هیچ شخصیتی وفرد مناسبی برای تصدبی پستهای مهم وحتی غیر کلیدی نیز نتوانسته اند به جامعه معرفی کنند؟

واکنون که دور قدرت را نیز به دست دارند پستهای تحت تسلط این جریان سر به نا کجاآباد در آورده اند.
واین بیانگر محدود گرایی ونه اصولگرایی افرادی است که خود را داعیه دار این جریان بزرگ می دانند.افرادی که در برهه های زمانی مختلف فقط به منافع حزبی خویش می اندیشند وداد اسلام انقلاب را بهانهای برای رسیدن به اهداف خود میدانند.در مدت دوسال گذشته چرا به فکر جا به جایی یا پرورش نیویی قابل برای فرمانداری نبودند؟
به راستی اگر کاندیدای مورد نظر نماینده رای می آورد چگونه پستهای کازرون رقم میخورد؟
نماینده ای که در پشت پرده بعد از دوسال به فرا فکنی و... پروزه های گذشته رو آورده است.
مردم فهیم وآگاه کازرون تشخیص میدهند که چه افرادی تنها از سر ... ودر مواقع لازم خود را خادم مردم دانسته ودر مواقع رسیدن به هدف هیچ اهمیتی برای همین مردم قایل نیستند.
بله مردم کازرون فهیمند.درود بر کازرون مردم غیور وپر شوروشعور کازرون.
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
6
11
از دست اندر کازان کازرون نما به جهت حمله و هجمه علیه اصولگرایان و افشاگری علیه آنان متشکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
4
1
فکر کنم یک فرماندار 30 ساله مثل اون که الان... هست اگه بگذارند خیلی خوب میشه و سیاست های تدبیر و امید روحانی و اصلاح طلبان پرجمعیت و اصولگرایان اقلیت و جریان انحرافی و به خصوص خواسته های مشروع کازرون نما برآورده خواهد شد چون یک چنین شخصیتی می تواند مانند کازرون نما بی طرف باشد !
کازرون نما چطوره ؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
9
2
فرماندار جدید کازرون اقای ... از خشت است
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
خرما ارزان می شود.
دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
1
4
به نام خدا
متاسفانه در. بسیاری مواقع سلیقه دو رکن اصلی شهرستان، باعث سر کار آمدن افرادی نالایق. شده است.بهرحال ... رکن اصلی شهر، در تلاش هستند تا فردی بر کرسی پست خاص باشد که همسو، همفکر و متاسافانه در مواردی مطیع و گوش به فرمان باشند....برای مثال دانشگاه آزاد اسلامی است..هم برای نماینده و هم دفتر امام جمعه و حتی مردم عادی وضعیت دانشگاه کاملا واضح و مشخص است و جای بحث ندارد که ریاست دانشگاه ازاد و معاونین، چه به روز دانشگاه اورده اند...رییس دانشگاه ازاد، فردا هم بر کنار شود به شهرکرد خواهد رفت و سرسوزنی برایش مهم نیست چه خواهد شد....اقایان، مسئولین محترم و ارکان اصلی شهرستان،،،،،واقعا باز هم با پافشاری بر گزینه های خارج از دانشگاه آزاد، صزفا جهت ارامش خاطر خودتان در آینده، ایا فکر می کنید باز هم انتخاب ریاست دانشگاه ازاد ازافراد غیر هیات علمی خود دانشگاه، تیشه به ریشه زدن مجدد به این ارگان نیست....چرا مدام به گزینهوهای خودتان که گاها حتی مدرک دکترای تخصصی هم ندارن، پافشاری می کنید...چرا گاها به گزینه هایی پافشاری می کنید که سابقه ریاست بر مراکز کوچک دانشگاهوازاد با تعداد چند صد دانشجو پافشاری می کنید،،،،مگر دو سال نیست وعده تغییر و برکناری رییس دانشگاه ازاد داده اید، پس چکار می کنید،،،،باور کنید همه مردم، بله همه انهایی که در تماس با دانشگاه ازاد هستند تمامی اتفاقات را بهوخوبی رصد می کنتد و خوب می دانند....ایا یکصد و پنجاه هیات علمی تمام وقت دانشگاه ازاد نمی توانند یک رییس از خودشان داشته باشند و باید فردی از بیرون دانشگاه بیاورید که مدرکش از حداقل پنجاه نفر انان پایین تر است....این توهین بهواعضا هیات علمی دانشگاه ازاد نیست،!!!!!!!!!????
انشاله که اقایان در انتخاب مسولین، به فکر شهرستان و پیشرفت ان باشند...
شیخ ابواسحق کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
1
7
یادش بخیر سال ... همین موقع ها بود که یک سرهنگ فرماندار نظامی بود الان هم بیاد همون موقع به لطف نماینده محترم میخوایم یه سرهنگ را فرماندار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
کاش فقط رییس دانشگاه آزاد اینجوری بود..........درد کازرون یکی و دوتا نیست....هر چی میشه زو سیاسیش یکنن و.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
1
لطفا نظارت را منتشر کنید وگرنه سه طلاقتون می کنم میرم مشتری سایت های دیگه میشما !
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
2
سلام
دادنزنید/
دولت تدبیر و امید انتخاب خودش رو کرده
جهت اطلاع همه اصلاح طلبان
«جناب آقای ...»
استاندار هم به او علاقه داره
استحاله کازرون نما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
2
2
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اگه نمی دونستم تو کدوم سایت اومدم فکر می کردم اینو محمد قوچانی نوشته!!!!!
کاملا رادیکال علیه اصول گراها

چشممون روشن

بعد این اخبار کذبی رسانه های اصول گرایی زدن که ما نمی دونیم و شما می دونید چیان اونوقت؟ کی و کجا زده شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
منظورش سايت ... است. آن را بخوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
اخبار منتشر شده در مورد فرمانداری را در سایت ... بخوانید
ازدیدبانان شهرسبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
0
فکرمی کنیدفرمانداردرطول این چندسال دهقان فداکاربوده؟نه خیربرادر.هرکس ازاین مرزبوم برکرسی فرمانداری بنشینددردکازرون رابهتر احساس میکند.چه اصولگرا وچه اصلاح طلب.
استادمتلک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
2
0
خدا دراین آشفته بازار شما پرده برمیدارداز کار شما.شهداشرمنده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
2
1
کازرون نمای بد جنس...
به ظاهر اصولگراها را خواستی کف پایی بزنی ولی اصلاح طلب ها رو با این مطلبت له کردی.
بد جنس
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
1
هرکی هست امیدوارم برادران افغان را اذار واذیت نکند
من سرهنگ نیستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
2
افسوس و صد افسوس میخورم برای کازرون
دکتر روحانی من سرهنگ نیستم من حقوق دانم
رضا ت
|
Netherlands
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
11
÷یشنهاد من این است که ازکشوردوست (چین عزیز)فرماندارواردکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
یعنی گل گفتی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
5
2
اخه برادر من رای آوردن آقای روحانی چه ربطی به اصلاح طلبهای کازرون دارد . این یه حرکت یه جنبش خود جوش مردمی بود آخه کدام نماینده از مستقلاً از سوی اصلاح طلبان معرفی شده و رای آورده ؟
حال اینکه خودشان را به این و آن می چسبانند بماند . برای فرماندار هم لیاقت مهم هست نه گروه حداقل بگوئیید اعتدالیها نه اصلاح طلبها !
پاسخ ها
مش قاسم
| United States |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
برادر اگر حمایتهای اصلاح طلبان نبود که روحانی رای نمی اورد در ضمن تمام ستاد روحانی بی استثنا مرکب از اصلاح طلبان بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
فعلا که شما همین اعتدال هم قبول ندارید..مردم با قاطعیت اصول گرایان رو کنار زدن چون دیگه از راه و روش افراطی اونها و ضرر به کشور به ستوه اومدن..اگه اینطور نیست پس برای چه اقای جلیلی مثلا رای نیاورد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
9
ما کار نداریم فرماندار اصولگران یا اصلاح طلبن فقط باید کازرنی باشه وسلام
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
5
ب نظر من کازرون اینقدر دچار مدیران نالایق در چند سال اخیر شده است و ما کازرونیها اینقدر همدیگر را تخریب کرده ایم که اکثریت نخبگان این شهر فرار را برقرار ترجیح داده اند ,بنظر بنده محمد صادقی دارد برای دور آینده ... میکند و همه میدانند در انتخابات مجلس در کازرون ایشان ...
چنارشاهیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
2
شیوه وروش استاندار و ... به نظر نماینده وامام جمعه که خارج از وظایف واختییارات این دو مقام است صحیح نیست واستاندار با این بی تدبیری دهن کجی به رای مردم می کند . فرماندار باید در جهت خواست ورای مردم باشد .
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
1
0
به نظر می رسه فرماندار آینده ... از نودون باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
1
0
یه جایی خوندم گفته بودند ... هم یکی از گزینه های فرمانداری کازرون است.به نظر من ... یک شخص میانه رو است و گزینه خوبی برای تصدی این پست است 1 همشهری ماست2-کارنامه بسیار درخشانی در دانشگاه پیام نور کازرون داشته و یکی از موفقترین مدیران استانی بوده است.بیایید باندبازی را کنار بگذاریم و فکر اینده کازرون باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
با سلام واحترام
به اطلاع تمامی کنجکاوان برسانم فرماندار جدید کازرون از کنگان هستش به نقل از منبع خیلی آگاه ؛ میگی نه نگاه کن (در ضمن بچه کازرونه ولی محل کارش کنگانه )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
سلام.
راستی میگن آقای ... اعلام انصراف کرده.!!!!!!
دوباره جنگ قدرت شروع شد
معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
2
0
يادش بخير چه دوراني داشتيم در دور مجلس هشتم نماينده محترم اگه از يك مدير كل دعوت مي كرد شهرستان پر مي شد از بنرهاي رنگارنگ كه تلاشهاي نماينده پرتلاش را ببنينبد آخرش هم ميد يديم كه هيچي به هيچي. ولي حالا در مجلس نهم نماينده فعلي مهمانان تراز اول كشوري را دعوت مي كنه هيچ كس تبليغ نمي كنه اي بي كلاسها شما چرا بنر نمي زنيد مگه زبانم لال شما با پيمانكاراي ميليلاردي قرار و مدار نداريد. بريد از اونا ياد بگيريد.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
2
0
انصافا آقاي محمدي كارنامه خوبي در كازرون داشت.بخصوص در امر ورزش .ورزشهايي مثل سواركاري ،ورزشهاي رزمي و....حالا ممكنه تو بحث عمران و توسعه و آباداني و ...خيلي كار نكرده باشن ولي كلا خوب بودن
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
1
1
انصافا آقاي محمدي كارنامه خوبي در كازرون داشت.بخصوص در امر ورزش .ورزشهايي مثل سواركاري ،ورزشهاي رزمي و....حالا ممكنه تو بحث عمران و توسعه و آباداني و ...خيلي كار نكرده باشن ولي كلا خوب بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
2
1
هیچکس لایق تر از خود ... نیست هم ... باشد هم فرماندار
مدیر پایگاه
كازرون نما بابت انتشار بدون ويراش اين نظر عذرخواهي مي كند
ويرايش لازم اعمال شد
 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
0
2
اسم فرماندار كه مياد ياد آقاي ......... مي افتم.
بنده خدا از فرمانداري اومد شد بخشدار. خخخخخخ
هركس سعود ميكنه اينا سقوط ميكنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
صعود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
0
آقایون بهتره به جای اینکه اینقدر روی کازرونی بودن فرماندار حساس باشن... یه کم به لیاقت آدما توجه کنن... البته کسایی که این حرفها رو میزنن بیشتر به دنبال منافع شونن، و دنبال آشنا و جایگاه واسه خودشون میگردن!
علي جوكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
3
فرماندار كازرون اقاي .......... ازمشتان ميباشد كه قبلا با دهقان ناصر ابادي (اصلاح طلب ميانه رو )همكاري زياد داشته مذاكراتي با وي شده ولي نامبرده خوش تا كنون ميلي ندارد ولي بواسطه دوستي با انصاري لاري (استاندار قبل فارس كه اصلاح طلب ميباشد )معرفي شده است منتظر ظهور چهره اي هاي مهتدل واصلاح طلب و جديد باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
خخخخخخخخخخخخخخ
نزدیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
0
اینقدر حدس الکی نزنید .... فرماندار شده عزیزان>>>>>منتظر مراسم معارفه باشید
یاد آوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
1
ضمن احترام به نظر همشهریان عزیز
که از سر دلسوزی و برای رشد شهرتان دغدغه دارند
یاد آوری میکنم در ارائه نظرات به
آیه اول سوره مبارکه همزه توجه کنند و مواظب عیب و عیب جویی وتهمت وطعنه به دیگران باشند
بسم الله الرحمن الرحیم
ویل لکل همزه لمزه
وای بر هر طعنه زننده عیب جو

در پناه قران موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
يكي از همه جا راتده و مانده ميشه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
2
5
اگر هدف سازندگی کازرون است اب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم فقط مهندس باداهنگ لیاقت فرمانداری کازرون را دارد .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
2
2
فقط مهندس باد آهنگ
اشلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
متاسفانه یه نژاد پرستی خفیفی در وجود کازرونی ها وجود داره.آیا باید کسی باشد که کارایی ومدیریت داشته باشد یا سیب زمینی وبومی؟
سلطان سرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
به نظر من کازرون پادگان نیست که فرماندار و معاون و بخشدار و..... رو نظامی بیارن.یکی باشه از جنس همین مردم ..... فهمیده و فعال و زرنگ و خاکی ........
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
انشااله فردی بشه که عرضه تصمیم گیری داشته باشد و واقعا فرماندار باشد نه فرمانبر کسی مثل همان بنده خدایی که این روزها صحبتش هست انسانی باتقوا کاربلد مدیر و مقتدر و منشا تحول حالا چه اشکال داره سرهنگ هم باشد این که عیب نیس
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
فرماندار باید دوانی باشد..چون یکی از فرهیخته ترین و معتدلترین افراد شهرستان میباشند.
دوانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
یکی از دوستان در مورد دانشگاه آزاد کازرون مطلبی فرمودند
بنده به شخصه می دانم که بسیاری از اساتید که واقعا از نظر علمی شایسته نیستند سفارش شده ... می باشند. من خود به شخصه هیچ اشکالی نمی بینم که کسی استادی را سفارش کند مگر اینکه از نظر علمی برجسته باشد

به نظر من تدریس اساتید نالایق از نظر علمی ظلم بزرگی به آرمانها و آینده کشور است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
به نظر ما که یک شهروند کازرونی و اصل هستیم و بالاخره کازرونی ها را بخوبی می شناسیم این است که درانتخاب دقت کنیم و کسی را معرفی کنیم که برای شهر سودمند باشد و یک هماهنگی در شهرستان بوحود آورد و دنبال این نباشد که پستی بگیرد و عده ایی از او استفاده کنند باید کسی باشد که پشت سر رهبری و دولت از ایجاد نقره دوری کند و بفکر به قول شهدا به فکر محرومین و خدمت باشد نه پست فقط برای خدا انتخاب کیند که خدا با شماست البته کسی که انتخاب می کنید این را با تذکر دهید که با مسولین و مردم هماهنگ باشد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
با سلام. مرغ همسایه غاز هست... جناب آقای ... که اهل شهرستان کازرونهستند و به قول یکی از خبر گذاری های فرس شیخ فرمانداران فارس هست و بیش از دوازده سیزده ساله سابقه فرماندار دارد و اهل شهرستانکازروناست و سمت فرمانداری در خرم بید؛ ممسنی ؛ سپیدان و اکنون فسا دارد ، چرا به شهرماننمی آورید که به شهرمان خدمت کند.و مسئولان شهرستانهممی شناسنش اما چرا به او میداننمی دهند؟ بیائیم تصمیم عقلایی بگیریم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
باید خود مردم با همبستگی واخلاص ودوری از هر نوع دوگانگی شخصی مومن متعهد ،مدیر ،با اخلاق واز همه مهمتر دلسوز از میان خود مردم شهرستان انتخاب تا مشکل شهرستان حل شود .ولی متا سفانه شخصی غیر بومی و مشکلی روی مشکلها ........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳