پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۰۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
احمدی در ادامه گفت: برای ما انقلابی بودن مهم است و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب همگی قابل احترام هستند و تفکری ماندگار می‌شود که خدایی باشد و من به عنوان مثال برای فرمانداری شیراز به دنبال فردی هستم که تا آخرین لحظه در دوره آقای احمدی‌نژاد، مدیرکل بوده، جانباز و پاسدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیداحمد احمدی یک‌شنبه شب در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه فارس، با تبریک هفته بسیج به اهالی بس

آنچه را که واقعیت است، بگویید و نترسید. مدیر ارشد استان فارس اضافه کرد: مدح نکنید، عده‌ای گمان می‌کنند که ما از تبریک خرسند می‌شویم، اما بدانید که از تبریک خوش‌مان نمی‌آید.
یج رسانه، اظهار داشت: در فضای پر گرد و غبار امروز جهانی‌سازی و جهانی‌ شدن، تخصص بسیار مهم است.

وی افزود: لازمه مبارزه در این سنگر، داشتن اخلاص است و نباید از یاد برد که آگاهی‌بخشی کار انبیا است؛ همچنین بسیج باید در اصل رسانه‌ای برای بازتاب واقعیت‌ها و نه مدح و تخریب افراد باشد.

احمدی اضافه کرد: اگر به عنوان خدمت‌گزار مردم این استان، بداخلاقی کردم، تذکر دهید تا اخلاق به مدیریت و سیاست بازگردد.

نماینده دولت در استان فارس بیان داشت: آنچه را که واقعیت است، بگویید و نترسید.

مدیر ارشد استان فارس اضافه کرد: مدح نکنید، عده‌ای گمان می‌کنند که ما از تبریک خرسند می‌شویم، اما بدانید که از تبریک خوش‌مان نمی‌آید.

وی تصریح کرد: رسانه باید آینه مسئولان باشد، چراکه در نشان دادن اشکالات خطا نکرده و خلاف واقعیت نمی‌گوید و این به معنا است که آینه ما باشید و اگر به من تذکر دادید و گوش شنوایی نداشتم، حق دارید فریاد بزنید.

احمدی خطاب به سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس گفت: دوست داشتم تندتر صحبت می‌کردید و انگار که آقای قهرمانی دل‌شان پر است و صحبت‌شان به دل من نشست و علاقه‌مندم که تندتر صحبت کنید و تعارف نداشته باشید.

نماینده دولت در استان فارس بر تشکیل جلسه هر 15 روز یک‌بار تأکید کرد.

مدیر ارشد استان فارس بیان داشت: من از سال 59 در این مملکت شروع به کار کردم و همواره در تلاش بودم تا خطا نکنم و امروز از جمله افرادی هستم که اگر یک ذره، خطای مادی و معنوی داشته باشم، حاضرم هرچه دارم در راه مردم مصادره شود.

استاندار فارس ادامه داد: امروز کار کردن حرکت در میدان «مین» است، من می‌توانستم سفیر شوم و بسیاری از مسائل و مسئولیت‌ها را نداشته باشم، اما در شرایطی که رشد اقتصادی کشور، منفی است و مشکلات بسیاری وجود دارد، در حال کار هستیم و در حقیقت این یک ایثار است.

وی با اشاره به اینکه برخی سایت‌ها از انتخاب افرادی مربوط به مسائلی پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری گذشته، مطالبی را بیان کرده‌اند، ابراز داشت: اگر فردی از فتنه 88 در میان مدیران ما پیدا کردید، من زودتر از بقیه از استانداری بیرون می‌روم.

احمدی در ادامه گفت: برای ما انقلابی بودن مهم است و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب همگی قابل احترام هستند و تفکری ماندگار می‌شود که خدایی باشد و من به عنوان مثال برای فرمانداری شیراز به دنبال فردی هستم که تا آخرین لحظه در دوره آقای احمدی‌نژاد، مدیرکل بوده، جانباز و پاسدار است.

مدیر ارشد فارس در پایان خاطرنشان کرد: ما با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در این استان در کمال هماهنگی، همکاری و همفکری هستیم.

 حرف ما حرف دل مردم و دانشجویان است

سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس نیز در این دیدار گفت: حرف ما حرف دل مردم و دانشجویان است.

عزیزالله قهرمانی اظهار داشت: حرف ما حرف مردم و خواسته ما خواسته مردم است.

وی افزود: اینکه امروز ما در این استان در فضایی فشرده و سرد به سر می‌بریم، عدم وجود درک از اهمیت رسانه بین مسئولان نبوده است، بلکه شانه خالی کردن برخی از پاسخگویی‌ است.

قهرمانی ادامه داد: مسئول در لغت به معنای، مورد سئوال است، اما می‌بینیم که برخی برای خود حاشیه امنی ساخته‌اند‌ و به بهانه اینکه بسیاری از مسائل را نباید گفت که در حقیقت همان محرم ندانستن مردم است، از پاسخ‌گویی سر باز می‌زنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه به مدت سه سال در پی پرسیدن سئوالاتی از یکی از مسئولان بوده‌ام، ابراز داشت: این مسئول ابتدا می‌خواهد که کتبی تقاضای گفت‌وگو کنیم، بعد عنوان می‌کند که باید پرسش‌ها فرستاده شوند و من این موضوع را باید مطرح کنم که آیا در استان ما که به گفته جهانیان، مهد تمدن ایران بوده و به فرموده مقام عظمای ولایت، سومین حرم اهل بیت(ع) نام گرفته است، این رفتار درست است؟

سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس اضافه کرد: آیا چنین نیست که مسئول که در اصل خدمتگزار مردم است برای بیان پاسخ به خواسته‌های مردم باید در پی رسانه باشد تا اینکه رسانه با خواهش و تمنا بخواهد پاسخ مطالبات مردم را از مسئول پیگیری کند.

وی با بیان اینکه رابطه رسانه و به‌ویژه خبرگزاری‌ها با مردم دو طرفه است، تصریح کرد: چرا ماهواره در وجب به وجب شهر، وجود دارد و مردم به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان، باید به دنبال یک راست و هزار دروغ از بی بی سی باشند؟

قهرمانی اضافه کرد: به عنوان فردی که عمری را در رسانه سپری کرده و نخ به نخ موهایم را در غم رسانه سفید کرده‌ام، باید بگویم که ما سال‌ها است به دلیل اینکه حرف ما حرف مردم کوچه و بازار و حرف دانشجو و دانشگاهی ا‌ست، در رنج‌ هستیم.

این رسانه‌ای بسیجی در ادامه متذکر شد: عده‌ای نه در عمل؛ بلکه با لفاظی به خون شهدا و مقام عظمای ولایت ضربه می‌زنند.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس خاطرنشان کرد: چرا امروز جنبش دانشجویی در خمودگی و سکوت سیاسی به سر می‌برد و دانشجویان و جنبش دانشجویی اکنون کجا است؟

وی در پایان به مبالغ کلانی از بیت‌المال که صرف تبلیغ مدیران می‌شود، اشاره کرد و ابراز داشت: باید مسائل مردم مطرح شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ای بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
1
4
حرف های مردمی استاندار فارس، سخنان آقای احمدی نژاد را بیاد می آورد، انگار هیچ چیز تغییر نکرده...
امروز از جمله افرادی هستم که اگر یک ذره، خطای مادی و معنوی داشته باشم، حاضرم هرچه دارم در راه مردم مصادره شود....
اصولگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
4
1
یک اصلاح طلب خوب به این میگن. قابل توجه اصلاح طلبان فتنه جو
کازرون نما یذره از رکود در بیو. فقط خبر میذاری یکم تحقیق تفحص کن اتفاقات شهر رو تحلیل کن. بین ارگان ها اگر اختلافی است شما رسانی کن تا حداقل خجالت بکشن. نگاه شیرازنا و شیرازه و ... کن بعضی وقتا مطالبی میذارن که آدم شاخش در میاد که اینا با جن در ارتباطن؟ البته مواظب باش مثل شیرازنا دادگاهی نشی!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴