پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۹۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵
با عنایت به اخبار متواتری که به درستی و برابر اظهارات مراجعه کنندگان و افراد مورد وثوق، از عقب افتادن چند ماهه حقوق کارگران شهرداری اعم از نیروهای خدماتی یا تامین نیروی انسانی و ... به ایشان می رسید بر خود لازم دیدند که با تذکر به مسئولین پیگیر حقوق این قشر از جامعه باشند .
به گزارش كازرون نما روابط عمومي دفتر امام جمعه كازرون در پاسخ به سخنان شهردار كازرون در مصاحبه با خبرگزاري فارس نوشت:

در پی گفتگوی مهندس موصلی شهردار محترم کازرون با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص تذکر امام جمعه محترم کازرون درخطبه های نماز جمعه 27 دی ماه موارد زیر را به اطلاع و استحضارخوانندگان محترم  می رساند .

 1 -  در چند ماه گذشته دغدغه اصلی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیگیری و رایزنی برای صدور حکم شهردار بوده ، به گونه ای که شخص امام جمعه محترم ساعتها وقت خود را صرف جلساتی در همین خصوص نموده اند . لذا تذکر ایشان در نماز جمعه قطع و یقین از روی دلسوزی  بوده و ایشان بدون هیچگونه نظر خاصی ، از مسئولین محترم استانی و شهرستانی خواستند که شهرداری کازرون را از بلاتکلیفی نجات دهند.

2 – از آنجا که امام جمعه محترم همیشه دغدغه معیشت مردم بخصوص قشر ضعیف و زحمتکش  کارگر را داشته و دارند با عنایت به اخبار متواتری که به درستی و برابر اظهارات مراجعه کنندگان و افراد مورد وثوق، از عقب افتادن چند ماهه حقوق کارگران شهرداری  اعم از نیروهای خدماتی  یا تامین نیروی انسانی و ...  به ایشان می رسید بر خود لازم دیدند که با تذکر به مسئولین پیگیر حقوق این قشر از جامعه باشند .

 3 – ضمن تشکر از جناب شهردار که  پس از تذکر امام جمعه محترم در یک اقدام فوری نسبت به پرداخت  بخشی از مطالبات پیمانکارن که منجر به پرداخت حقوق مهر ماه بخش عمده ای از  کارگران شد اقدام نمودند. این اقدام ایشان سندی بر تذکر امام جمعه مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق کارگران می باشد . همچنین  پرداخت حقوق آذر ماه  کارمندان (پرسنل رسمی شهرداری) که در مقایسه با کارگران تعداد شان چندان هم قابل ملاحظه نیست با تاخیر حدود یک ماهه، مُهر تایید دیگری برصحت بیانات امام جمعه محترم می باشد . ­

در پایان ضمن تشکر از کلیه پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری اعم از کارمندان و کارگران، انتظار می رفت شهردار محترم به عوض تلاش برای پاسخگویی رسانه ای به  بیانات امام جمعه محترم بدواً با مراجعه به اصل فرمایشات ایشان در جهت رفع دغدغه های معظم له بخصوص پرداخت معوقات حقوق قشر زحمت کش کارگر تلاش می نمود .

لازم به ذکر است همانگونه که امام جمعه محترم در همین خطبه بیان نمودند چنانچه هر مدیری در سطح شهرستان عملکرد مورد نقد یا خدمات شایسته تقدیری داشته باشند ایشان از همین تریبون مراتب نقد و یا سپاس و تقدیر خود را اعلام نموده و خواهند نمود . که شهرداری از این قاعده مستثنی نبوده است .
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
1
لطفا سند ارائه دهید...اگر جناب شهردار فرمایش می دهند که پرداخت کرده اند سند ارائه کنند و مردم واقعا تکلیف خود را بدانند و اصل حقیقت را بفهمند.......با تشکر
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
3
امام جمعه چرايك فكري براي فرمانداري ويژه نميكندچرابه نماينده گوش زدنميكندكه به فكرمردم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
چون از خودشونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
سلام ، سایت قشنگی دارید . ما سایت شما رو تو سایت خودمون لینک کردیم شما هم اگه امکان داره سایت http://www.aftabedel.com رو تو سایت خودتون در قسمت پیوند ها لینک کنید .یه بار نگاه کردن ضرر نداره .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
1
دعوای قدرت !!!!!!
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
0
باسلام لطف کنید ازشهرداری بپرسید پرداخت کدام حقوق معوقه راپرداخت نموده اید که هنوز چهار ماه دیگر مانده و از ...... شهردار ما گرسنه وا مانده ایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
0
آتش چو گرفت خشک . ترمیسوزدها!!آقای نماینده.آقای فرماندار.آقای ی ....خدایی هم هست.پس باطن را هم مثل ظاهر زیبا کنید.و بداد اشتغال مردم این شهر باشید.فساد در شهر بیداد می کند.علت نداری.علت همکاری و تقلید از بیگانه.علت نعمت الهی زیاد و این نعمت فقط در اختیار عده بخصوص و از خدا بیخبر.قیامت نزدیک است!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳