پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۶۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
امام جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در سخنانی اظهار داشت: شهرداری کازرون نزدیک به پنج ماه است که حقوق کارگران و کارمندان خود را پرداخت نکرده و در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و کارها در این شهر متوقف مانده است.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: مسئولان به ویژه استاندار فارس، شهرداری کازرون را از حالت بلاتکلیفی که موجب توقف کارها شده است نجات دهند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب شیعه جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) در سخنانی اظهار داشت: شهرداری کازرون نزدیک به پنج ماه است که حقوق کارگران و کارمندان خود را پرداخت نکرده و در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و کارها در این شهر متوقف مانده است.

وی از شورای شهر کازرون و استانداری فارس خواست با تدبیر به مسئله بلاتکلیفی شهردار این شهر که به طول انجامیده پایان دهند و مردم و ارباب رجوع را از سرگردانی نجات دهند.

امام جمعه کازرون به دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار تهران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم‌له در این دیدار بر مدیریت جهادی تأکید داشتند و رمز موفقیت و پیشرفت کشور را در مدیریت انقلابی و جهادی دانستند و فرمودند که هر کجا مدیریت انقلابی و جهادی حاکم بوده ثمرات و پیروزی‌های بزرگی به‌دست آمده است.

خرسند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات خود اخلاص و علم و درایت را دو شاخصه مدیریت جهادی برشمردند و اذعان داشتند که حل مشکلات کشور با نگاه به داخل و تلاش و مجاهدت و داشتن روحیه جهادی محقق می‌شود.

امام جمعه کازرون ادامه داد: توصیه مقام معظم رهبری در این دیدار به تمام مسئولان و گروه‌های سیاسی و گرایش‌های مختلف و به‌ویژه اعضای شورای اسلامی و شهرداری‌های سراسر کشور همکاری و همدلی بوده که باید سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی در ادامه از گروه‌ها و جناح‌های سیاسی خواست تبلیغات انتخابات که دو سال دیگر صورت می‌گیرد را آغاز نکنند و آرامش را از کشور و مردم نگیرند.

خرسند با اشاره به سخنان برخی افراد در داخل کشور که در محافل ابراز می‌کنند چنانچه با دنیای غرب کنار بیاییم تمام مشکلات حل می‌شود، گفت: این تصور و برداشت باطل بوده و مشکلات ما به تعبیر مقام معظم رهبری فقط با نگاه داخلی و داشتن روحیه جهادی قابل حل است.

خطیب نماز جمعه کازرون بیان داشت: مشکلات کشور ما با ارتباط با دنیایی که سر جنگ دارد و همچنان به دشمنی، تهدید، تحریم و نیز بی‌ادبی به ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهند، قابل حل نیست.

وی در بخش دیگر سخنان خود ابراز داشت: با وجود مشکلات مالی در کشور، با یاری خدا شاهد عملیات اجرایی پروژه‌های خوبی در سطح این شهرستان هستیم که در این راستا از پی‌گیری‌های نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌شود.‌

خرسند به ادامه عملیات اجرایی سد باارزش نرگسی در کازرون اشاره کرد و افزود: این سد با اعتبار 24 میلیارد تومان در حال حاضر در دست احداث است.

امام جمعه کازرون در بخش پایانی خطبه دوم، 29 دی ماه و روز هوای پاک را گرامی داشت و از مردم این شهرستان خواست در حفظ منابع طبیعی، محیط زیست و درخت و گیاه و بسترهای رودخانه‌ای تلاش کنند.

وی از دستگاه قضایی و متولیان عرصه منابع طبیعی کازرون خواست با افراد سودجویی که شبانه به قلع و قمع درختان دشت زیبای برم اقدام می‌کنند، برخورد داشته باشند و جلوی تعرض به منابع طبیعی را بگیرند.

خرسند خاطرنشان کرد: متولیان منابع طبیعی و دستگاه قضایی باید حق و حقوق مردم و مالکانی که زمین‌های کشاورزی در دشت برم دارند را محترم شمارند.

امام جمعه کازرون در پایان 27 دی ماه سالروز شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش که مظلومانه در دوران ستم‌شاهی به درجه شهادت نائل آمدند را گرامی داشت

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
سلام
گزارش کار نماینده شهرستان که این هفته در نمازجمعه بیان کردند رو گزارش نمیکنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
5
1
لطفا صحبت های نماینده توانمند و بی ادعای شهرستان جناب دکتر محمد صادقی را بارگذاری کنید. تا عیار آنها که 4 سال فرصت ارزشمند خدمتگزاری در زمان گشایش اقتصادی کشور را با عوام فریبی به دید و بازدید و مراسم ختم و چهلم گذراندند بر اهل بصیرت و خواص روشن شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ای کاش روزی مناظره ای بین دهقان ناصر آبادی و محمد صادقی برگزار میشد تا ... برای مردم رو میشد ... کدوم کار را تا حالا انجام داده که این مردم ندیده اند
کازرونی بو شهر نشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
4
درود بر شورای شهر موفق و پرتوان جدید شهرمون کازرون!
هر دم از این باغ بری می رسد ........
ای کاش یک روز هم خبری امیدوار کننده از زادگاهم، شهر کازرون می شنیدم.
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
0
درود برکارگران شهرداری که چهار ماه بعلت ........ حقوق معوقه خودرا دریافت نکرده ومقروض وگرسنه اند حکایت .......
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
0
... زحمات زیادی برای اینکه حکم شهردار زده نشود کشیدند ایشان به اتفاق یک نفر دیگر ما هها از طریق وزارت کشور و....پیگیر این امر بودندخدا انشاا... اجرشان بدهد خوب یک رقیب هم یک رقیب است برای انتخابات بعدی باید کاری کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
0
0
جای تاسف هست که فرد شایسته ای همچون مهندس موصلی و مهندس حاجی زاده را از شهرداری کازرون کنار می زنند و افراد ...... چون مکی را میارن واقعا باید به حال این شهر گریست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸