پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۴۵۶
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
اعتراف مي‌كنيم كه علي‌رغم دقت همراه با وسواسي كه مسئولان سايت در انتشار نظرات كاربران دارند؛ به علت حجم بالاي نظرات (خصوصاً از ايام انتخابات رياست جمهوري و شوراها تا كنون) در مواردي برخي از نظراتي كه نياز به ويرايش داشته است؛ به صورت سهوي منتشر شده است.
يكي از امتيازات كازرون نما ايجاد فضايي آزاد براي كاربران خود جهت انتشار ديدگاه‌ها و نظرات آنها بوده است. اين امكان از يك سو زمينه‌ي طرح ديدگاه‌هاي اقشار مختلف مردم را فراهم آورده و از سوي ديگر مسئولان را با نظرات مردم درباره‌ي سخنان و عملكرد خويش آشنا مي‌كند.

خوشبختانه اين روش كازرون نما بركات بسياري داشته و مورد استقبال اغلب كاربران و مسئولان شهرستان واقع شده است. در كنار اين مسأله؛ متأسفانه برخي از افراد نيز بوده‌اند كه تحمل كوچك‌ترين انتقاد بجا يا نابجايي از خود را نداشته‌اند اما اين اراحتي سبب نشده است كه كازرون نما از روش خود در انتشار نظرات كاربران دست بردارد.

ما در طول فعاليت خود همواره تلاش كرده‌ايم تا ضمن انتشار حداكثري نظرات كاربران؛ مراقب باشيم تا خداي ناخواسته برخي از نظرات نادري كه حاوي توهين، تهمت و يا ادعاهاي حقوقي فاقد سند هستند را منتشر نكرده و يا همراه با ويراش منتشر كنيم.

ما پيش از اين در مطلبي با عنوان «کازرون نما چه نظراتی را منتشر نمی کند؟» ملاك‌هاي خود براي انتشار نظرات كاربران را بيان كرده‌ايم.

اينك اما اعتراف مي‌كنيم كه علي‌رغم دقت همراه با وسواسي كه مسئولان سايت در انتشار نظرات كاربران دارند؛ به علت حجم بالاي نظرات (خصوصاً از ايام انتخابات رياست جمهوري و شوراها تا كنون) در مواردي برخي از نظراتي كه نياز به ويرايش داشته؛ به صورت سهوي منتشر شده است.

البته يكي از دلايلي كه گاهي باعث انتشار اشتباهي برخي از نظرات مي‌شود آن است كه عبارات برخي از نظرات به خودي خود داراي اشكال نيستند اما چون در پاسخ و يا تكميل نظر ديگري نوشته شده‌اند؛ داراي بار و مفهوم خاصي مي‌شوند. متأسفانه سيستم مديريت سايت به مسئول تأييد نظرات؛ اين امكان را نمي‌دهد كه مشخص باشد نظر دريافت شده آيا يك نظر مستقل است يا در پاسخ و تكميل نظري ديگر نگاشته شده است.

به هر حال اميدواريم افراد محدودي كه حقوق آنها در اين موارد ناديده گرفته شده است پوزش ما را پذيرا باشند.

در پايان تذكر اين نكته را لازم مي‌دانيم: افرادي كه مورد نقد واقع مي‌شوند؛ مي‌توانند مطمئن باشند كه در صورت مشاهده اين قبيل نظرات؛ تذكرات آنها (اگر مصداق كم‌ظرفيتي نباشد) به سرعت مورد توجه كازرون نما قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: نظرات كاربران
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
6
2
آره سهوی بوده!حتما!
واگذارتون به قیامت
حقیقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
1
برید از ... یاد بگیرید نظرات رو مینویسی مستقیم خودش میاد بالا آزادی بیان به این میگن
مدیر پایگاه
اشتباه مي‌كني بيشتر دقت كن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
4
2
آقایون کازرون نما، من عامه با انتقاد از مسئولین مخالف نیستم اما برخی شهروندان عادی با نظراتی که از روی کینه و بدون تفکر، از روی تفریح و تخریب افراد و افکار کذایی هم مسئولین رو و هم در جامعه مجازی بین مردم اختلاف ایجاد میکند و موجب باور یک عده افراد بی اطلاع میشود. آن هم با اسامی زشت و نابجا نظردهنده ها. واقعا در شان یک سایت خبری نیست. البته در یک مدت کوتاهی اینگونه شده است. قبلا ها بهتر بود هر کی میامد نظر و انتقاد خودشون رو بیان میکردن و شاید هم سازنده بود ولی الان نیست. تناقض بالاست همان طور که پیش بینی میشد در زمان هر مسئولی ازش بد میگوییم و از شخص دیگر دفاع میکنیم وقتی آن هم میاد از اون هم بد میگن.

در زمان انتخابات هم شدیدا از جبهه اصلاح طلب حمایت میکردید و زمانی که نتیجه قطعی نشده بود نظرات مخالفان این جبهه رو پخش نمیکردی!؟ در حالیکه هیچ عیبی و مشکلی نداشت، تمام نظرات پست ها از یک جبهه بود. شاید اون گروه با شما قهر کرده باشند!
اسامی نظردهنده هر چند مستعار و دروغ باشد صد بار بهتر از "ناشناس است. برخی معتقدند بعضی از نظرات توسط مسئول نظرات صورت می پذیرد.

باتشکر فراوان از اطلاع رسانی.
...
مدیر پایگاه
دوست گرامي
سلام
كازرون نما همواره نظرات افراد مختلف با گرايشات مختلف را منتشر مي‌كرده و خواهد كرد. به همين دليل هر كسي از ظن خود يار اين سايت شده است. برخي مثل شما ما را از جبهه اصلاح طلب و برخي ديگر از جبهه اصولگرا مي نامند. قسمت نظرات سايت به گونه اي برنامه نويسي شده است كه چنانچه كاربري نام خود
را ننويسد به صورت خودكار به جاي نام او كلمه ناشناس ثبت خواهد شد. ما همين كه بتوانيم حجم زياد نظرات كاربران را در كوتاه‌ترين زمان ممكن منتشر كنيم هنر كرده‌ايم. نظرات كاربران نيز به اندازه كافي متنوع هست تا نيازي به اظهار نظر ما نباشد. موفق باشيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اوی محمد خان ایقه تش دنیا نزه آخورش تو تش قیومت ایسوزیا! ایقه تش دنیا نزه حالی که ... رییس نوابیده ایجوری تش دنیا نزه!
سکه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
3
مسئول خوب باید انتقاد پذیر باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گوجه فرنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
1
خیلی برای همتون متا سفم یک مقدار جنبه داشته باشید بد بختانه کشور ما ازادی بیان ممنوع است برای همین هم جنبه این حر فها رو ندارید که این هم یکی از خصوصیات جهان سومی بو دن ماست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
2
تشکر از کازرون نما در جوابی که دادید.
ناشناس اول؛ من خودم به شخصه حساسیت مسئولین سایت را حس کردم اما خب یک سری اشکالات داره، چرا الکی نفرین میکنی.
جناب حقیقت؛ اون سایتی که شما می فرمایید در یک پست اینطوری بوده که آن هم با نظارت کامل انجام میشه.

در ضمن شما جهان ششمی ها هستید نمیذارید آزادی باشد آزادی از دید شما اینه که هر چی دلمان خواست بگیم. شما که مدعی آزادی در غرب هستید، اینکه یکی در تلویزیون ملی از شخصی که با نظام ایران مخالف است و خرج بر کشور تحمیل کرد، دفاع کند این آزادی نیست آزادی از این بیشتر!؟
یا بهانه ای است برای دیگر آزادیها.
پاسخ ها
گوجه فرنگی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
سلام
حق با شماست ببخشید
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
4
سلام
به عنوان یکی از اهالی شهرستان کازرون و بیننده همیشگی شما و جز کوچکی از کسانی که همیشه آرزوی پیشرفت کازرون رو داشتم لازم دیدم این نکته رو متذکر شوم(البته برای رشد و تعالی کازرون)
نیاز هست که سایت های خبری مثل سایت کازرون نما
تلاش بیشتری جهت حفظ وحدت و هم دلی در بین همه اهالی شهرستان کازرون رو داشته باشه
و تفاوتی بین شهرنشین یا روستا نشین قائل نباشه
به هر حال همه کازرونی هستیم و همه در باید در راستای اعتلای کازرون مناسب با شان و منزلت کازرون حرکت کنیم
تشکر...
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
2
سلام خدمت كليه برادران زحمت كش كازرون نما
انشااله خدا يار و ياورتون باشه
خشت
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
2
سلام به مسئولین و سایر زحمتکشان سایت کازرون نما و کاربران محترم سایت .
سایت بسیار جالب است هر روز 3الی4 بار بهش سر می زنم
انصافا نظراتی که گذاشته می شه با نامی که کاربر اعلام می کنه درج میشه من خودم چند بار با اسم های مختلف امتحان کردم همون اسم رو گذاشتن و چند بار که بدون اسم نظر گذاشتم با عنوان ناشناس نمایش داده شد
دوستان ! انتقاد در چهاچوب ادب واقعا مشکلات را رفع می کند
اما به مردم هم حق بدهید نارحت بشن از بعضی عملکرد های نادرست و وعده های سر خرمنی مسئولین .
به عنوان مثال مردم به یک نفر برای وکیل شدن ( جهت مطالبات حقوقشان در سطح کشور) امید بسته و شب و روزشان را صرف موفقیت او می کنند و آن شخص هم صبح تا شب وعده می دهد که اگر من انتخاب شوم چنین و چنان می کنم ، اما بعد از انتخاب و عهده دارشدن وکالت مردم ، هیچ کار مثبتی برای شهرستان انجام ندهد و تازه برخورد های بسیار نامناسب و در پاره ای موارد توهین آمیز با مردم انجام دهد . مردم ناراحت و عصبانی شده و اعتراض خود را با این ادبیات بیان می کنند .
ستاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
2
سلام .همین که وقایع و اخبار رو در اسرع وقت در اختیار ما می ذارید ممنونم.
همین که راجع به هیچ امری قضاوت نمی کنید خیلی خوبه.قضاوت بر عهدهی خواننده است . و تضاد نظرات همه جا بوده و هست.
موفق و پیروز باشید
كشكول زائر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
3
با سلام و خسته نباشيد خدمت شما دست اندركاران اين سايت بايد از شما بزرگواران خسته نباشيد گفت و از اينكه سعه صدر بالايي را در درج نظرات كاربران از خود بروز ميدهيد تقدير و تشكر كرد.واين نيست مگر هدف گزاري صحيح و درست و مديريت بالنده و پويايي كه اين سايت را برنامه ريزي و مديريت ميكند.بنده حقير هر چند در تنوع اخبار مندرجه و نوع اخبار منتشره نقد دارم وليكن بدور از انصاف است كه همه جانبه نگري مديران سايت را ناديده گرفت..باز هم تشكر از شما
قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
1
3
سلام
بی انصافی است اگر کازرون نما را متهم به جانبداری یک طرفه از گروه یا جناح یا شخص خاصی بکنیم
طلبکارشان که نیستیم و هم این که ما را در جریان رخدادهای شهرستان و بعضاً کشور قرار می دهند کمال تشکر را داریم
قبلاً هم خدمت همه ی دوستان عرض کردم که به روز بودن این سایت محترم قابل تقدیر است
بنده که روزانه حداقل 3 الی 4 بار برای دیدن و خواندن خبرهای خاص و فوری به این سایت سر می زنم
از مدیر و خبرنگاران و عکاس های و کلیه ی دست اندرکاران کازرون نما به خاطر درج خبرهای شهرستان تشکر می کنم
و مطمئنا بعضی نظرهای نامربوطی که به شأن و شخصیت و جایگاه بعضی از اشخاص و مسوولان شهرستان نباید در این سایت محترم منتشر شود که مدیریت فرمودند ممکن است از ویرایش و نگرش بیرون رفته باشد و از مدیریت محترم سایت خواهش می کنم که نظراتی که همراه با تمسخر و بی ادبی و توخین و افترا است منتشر نشود
متشکرم
خسته نباشد
بهرام زاده
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
3
1
با سلام و تشکر از اهالی کازرون نما لازم می دونم از نقد پذیریتان و عذرخواهی که بحق بسیار ضروری و لازم بود تشکر کنم اما دوستان عزیز دلسوز و زحمتکش کازرون نما آبروی بر باد رفته ی افراد را نمی توان با یک عذر خواهی برگرداند بویژه حملات عجیب و بیسابقه ای که به یکی از کاندیداها داشتید و یا طرح کامنت هایی که بی محابا پخش میکردید و از تخلف و هجوم ارا با هجمه ی زیاد به فردی با سابقه ی قابل قبول منطقی نبود درست است که برخی کاندیداها نظیر اقای یزدانی و اقای کاظمینی شایستگی های زیادی داشتند اما برای دفاع از این عزیزان تخریب برخی راه یافتگان با روح اعتقادی و اخلاقی یک فرهیخته ای که متن مینویسد ناسازگار بود و بدتر از ان زمانی که به تصویر و چشمان یک کاندیدا گیر داده می شد و لنز گذاری .
و... فتوشاپی بودن تصویر را منتشر کردید به نظر می اید بجای عذر خواهی باید رویه را تغییر داد در عین حال از پذیرش این اشتباه به عنوان یک شهروند صمیمانه سپاسگزارم
مدیر پایگاه
همشهري گرامي
سلام
موضع كازرون نما در انتخابات اخير بي‌طرفي كامل بود. نه از كانديدايي ـ با ذكر نام ـ دفاع كرديم و نه انتقاد
شايد شما كازرون نما را با سايت ديگري اشتباه گرفته ايد و يا شايد نظرات كاربران را نظرات كازرون نما پنداشته‌ايد
درباره بحث تقلب نيز ما تنها به انتشار خبر اعتراض برخي از نامزدها و پاسخ هيأت نظارت به اين اعتراض اقدام كرديم
درباره تصوير يك كانديدا نيز تنها كاري كه كازرون نما پس از انتخابات انجام داد كنار هم گذاشتن پوستر و عكس يكي از نامزدها بود
موفق باشيد

پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
جناب بهرام زاده
اتفاقا گزارش كازرون نما از شمارش سه صندوق و مخصوصا توضيحات اين سايت درباره تعرفه هاي بدون مهر اجرايي تير خلاص به شايعه تقلب بود. نمي دانم چرا اينطور قضاوت كرده ايد.
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
2
همشهریان عزیز دوستان
سلام
ت
من یک بار یک اشتباه کردم و دیگه هم انجام نمی دم فقط می خواستم بگم که به همدیگر احترام بگذارید و قدر همدیگر رو بدو نید من باز هم در اینجا به تمامی کسانی که از روی نادانی و بی منطقی توهین و بی احترامی کردم معذرت می خواهم همگی من را ببخشید کاندید های محترم من را هم ببخشید خدا را شکر می کنم که خیلی زود به اشباهم پی بردم برای همتون ارزو ی موفقیت می کنم خدانگهدار
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
خو ا مام معذرت میخاسی.ا همه معذرت خاسی غیر ا مو. سیچه؟
خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
1
0
محمد صادقی اومد کازرون
سایت کازرون نما ترسید بقیه نظرات رو دیگه نذاشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶