پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۱۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
گزارشی از وضعیت ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری در کازرون
به گزارش خبرنگار کازرون‌نما با گذشت شش روز از فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، غالب این کاندیداها هنوز نتوانسته‌اند به سازماندهی شایسته‌ای در سطح ستادهای خود در شهرستان کازرون دست یابند و تاکنون فقط ستادهای آقایان "سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی" تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار کازرون‌نما با گذشت چند روز از فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، غالب این کاندیداها هنوز نتوانسته‌اند به سازماندهی شایسته‌ای در سطح ستادهای خود در شهرستان کازرون دست یابند و تاکنون فقط ستادهای آقایان "سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی" تشکیل شده است.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام سایت حیات طیبه، مسئولیت ستاد تبلیغاتی دکتر سعید جلیلی در شهرستان کازرون بر عهده "مهندس رضا غلامپور" مدیر جهاد دانشگاهی و از فعالان فرهنگی – اجتماعی کازرون قرار گرفته است. وی ضمن تأیید این خبر به خبرنگار کازرون‌نما گفت: با توکل بر خدا و بر حسب وظیفه الهی، با جمعی از چهره‌های شاخص سیاسی، علمی و فرهنگی شهرستان کازرون، ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی را در کازرون تشکیل داده ایم. وی افزود: هم اکنون علاوه بر ستاد مرکزی کلیه ستادهای شهرهای مختلف کازرون راه‌اندازی شده و درصدد برنامه‌ریزی در اقشار مختلف مردم هستیم که در اولین فرصت نیروهای مخلص و مردمی در ستادها و کمیته‌های مختلف سازماندهی و بکارگیری می‌شوند.

بر اساس شنیده‌ها، جمعی از جوانان دانشگاهی و حوزوی کازرون و بخش‌های این شهرستان به ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی گرویده‌اند و در حال تلاش برای افزایش طرفداران این کاندیدای انتخابات یازدهم می‌باشند. همین شنیده‌ها اما از تلاش برخی دیگر از طیف‌های اصولگرای شهرستان جهت اخذ مجوز برقراری ستاد دکتر جلیلی در کازرون حکایت می‌کند که این تلاش ها راه به جایی نبرده است.

از سوی دیگر "دکتر محمدحسین مرحمتی‌زاده" از فعالان علمي - فرهنگي شهرستان نیز به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی دکتر علی‌اکبر ولایتی در کازرون انتخاب شده است. وی دارای سابقه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد كازرون و هم‌چنین مدیر سابق دانشکده دامپزشکی اين دانشگاه است. مرحمتی نیز ضمن تأیید این خبر به خبرنگار کازرون‌نما گفت: از مدتی قبل اقدامات لازم را جهت تشکیل ستاد و اجزای آن انجام داده‌ایم و تاکنون موفق شده‌ایم که ستاد بخش‌های مختلف شهرستان را راه‌اندازی کنیم. مسئول ستاد تبلیغاتی دکتر ولایتی در کازرون افزود: کمیته‌های مختلف ستاد را هم تشکیل داده و در حال جذب نیرو به این کمیته‌ها هستیم و در این مسیر از اقشار مختلف نیز استفاده کرده‌ایم. وی با اشاره به مشخص نبودن مکان ستاد در مرکز شهرستان از رایزنی جهت فعال نمودن ستاد در روزهای آینده خبر داد.

نکته مهم اما در ارزیابی ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در کازرون، نقش دکتر محمدصادقی به عنوان رییس ستاد این کاندیدا در کشور و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی است. همچنین حجه الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و امام جمعه کازرون در مصاحبه با خبرگزاری فارس نیز با اعلام این‌که ادبیات دولت یک ادبیات خشن است، گزینه مطلوب خود را کسی دانست که با زبان دیپلماتیک آشنا باشد. به همین دلیل دکتر ولایتی را به عنوان نامزد مطلوب خود برگزیده است. حزب مؤتلفه‌ي كازرون نيز از نامزدي دكتر ولايتي حمايت مي‌كند.

مدیریت ستاد دکتر محمدباقر قالیباف نیز بر عهده "مسلم توانی" قرار گرفته است. وی پیش از این مسوول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بود. توانی در این‌ باره به خبرنگار کازرون‌نما گفت: تاکنون جلساتی را برگزار کرده‌ایم و کمیته‌های ستاد راه‌اندازی نشده است و مسئولین ستاد در بخش‌ها نیز مشخص شده‌اند. 

نکته قابل توجه در مورد حامیان دکتر قالیباف در کازرون، تنوع سلایق این افراد است، به گونه‌ای که علاوه بر فعالان ستادی وی در انتخابات سال 1384، بخشی از فعالان دانشجویی اصلاح‌طلب دانشگاه آزاد کازرون و برخی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب کازرون را در بر می‌گیرد.

در طرف دیگر این رقابت انتخاباتی، پنج نفر از کاندیداهای انتخابات پیش رو فاقد ستاد تبلیغاتی در شهرستان بوده و هنوز فردی از جانب ستادهای استانی و کشوری به عنوان مسئول ستاد این افراد در شهرستان کازرون معرفی نشده است. کاندیداهایی که با آن‌که خود تلاش فزاینده‌ای را جهت جلب آرای مردم در سطح کشور دارند لکن هنوز موفق به سازماندهی ستاد تبلیغاتی خود در كازرون نشده‌اند. این در حالی است که به عنوان مثال دکتر محسن رضایی چندی پیش در جلسه رونمایی از برنامه مدیریتی‌اش از سایتی با نام «ويكي رضايي» رونمایی كرد که در بخشی از آن به صورت مفصل به بیان مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان کازرون و راهكارهاي حل آنها پرداخته شده است.

اصلاح طلبان اما به عنوان يك جريان سياسي همچنان فعاليتي را در حمايت از نامزد خاصي آغاز نكرده‌اند. علاوه بر اين ستاد انتخاباتي هيچ يك از دو کاندیدای مورد توجه اين جريان (دکتر عارف و دكتر حسن روحانی) نيز تا كنون راه‌اندازي نشده است و تلاش های خبرنگار کازرون نما نيز براي شناسایی مسئولین ستاد این دو کاندیدای انتخابات تا اين لحظه بي‌نتيجه مانده است.

این همه در حالی است که تا برگزاری انتخابات 14 روز زمان باقی مانده است و در این ایام، از دست دادن فرصت‌های تبلیغاتی قطعا به زیان غایبین این رویداد مهم خواهد بود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
اشتباه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
2
2
واقعا با انتخاب این مسئول ستاد و این وجهه قوی و سابقه درخشان باید بگوییم کمترین رای نصیب این بنده خدا خواهد شد؟؟؟؟ البته اقای نماینده هم سعی کرده خودش و هم تیمی هاش را در هر حزبی و گروهی جای بده تا روز مبادا ....
عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
2
3
این که آقای مرحمتی گفته اند به دنبال پیدا کردن دفتر ستاد برای آقای ولایتی هستند با عث تعجب است چونکه امام جمعه محترم که اعلام حمایت از ولایتی کرده آقای مرحمتی هم از دست اندرکاران این دفتر است پس دیگر چه نیازی به دفتر جدید است ! پیشنهاد می شود دفتر امام جمعه را به عنوان ستاد انتخاباتی آقای ولایتی معرفی نمایند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بهتر است ابتدا اندكي تحقيق كنيد بعد اظهارنظر نماييد.
آقاي دكتر محمدحسن مرحمتي‌زاده رييس ستاد ولايتي در كازرون است و آقاي مرحمتي دفتر امام جمعه اسمش هوشنگ است.
حامیان دانشجویی دکتر جلیلس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
5
0
دکتر جلیلی: اگر کشوری ضعیف باشد لازم نیست شش قدرت جهان برای تغییر اراده اش گرد هم جمع شوند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
2
1
آقا آدرس این 3 ستاد که میگید در کازرون راه افتاده کجاست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
3
پاسخ به دکتر جلیلی:
کره شمالی هم کشور بسیار قدرتمندی است که بیش از نیمی از جمعیت آن زیر خط فقر به سر می برند.
سوئد کشوری که قدرتش بسیار کمتر از کره شمالی است یکی از موفق ترین توسعه های اجتماعی و رفاهی داشته است. مالزی کشوری که کمی پایین تر از کره شمالی قرار دارد هرچند قدرتش کمتر از کره شمالی ولی امروز کشور توسعه یافته مسلمان نشین است..
آقایان آنچه عامل اقتدار یک کشور است توسعه اجتماعی همراه با توسعه صنعتی یک کشور است نه مذاکرات سیاسی پی در پی بدون نتیجه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
شما اقتدار رو شکم و ...خودتون می دونید اما ما اقتدار رو استقلال و عدم وابستگی و زیر یوغ و سلطه نرفتن می دونیم . شما نتیجه نمی بینید اما ما غنی سازی بیست در صد و رشد پی در پی رو نتیجه می دونیم
انجمن دانشجویان پیرو خط رهبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
4
اینجانبان حمایت کامل خود را از رکتر حسن روحانی کاندیدای محترم ریاست جمهوری اعلام می داریم. زنده باد روحانی
sajjad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
0
عكسي جالب از ستاد مردمي دكتر جليلي در شهر نودان
...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
کاش می دانستی..............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷