پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
امام جمعه کازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات بسیار مهم یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار داریم که هر دو در عرصه داخلی و بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردارند.

امام جمعه کازرون از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که در شعارهای خود دقت کنند و وعده‌های خیالی و خلاف قانون به مردم ندهند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات بسیار مهم یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها قرار داریم که هر دو در عرصه داخلی و بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردارند.

وی میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار تأثیرگذار در عرصه معادلات بین‌المللی عنوان کرد و افزود: در تحقق این امر که مدنظر مقام معظم رهبری است تمام اقشار جامعه، جریانات سیاسی، نامزدها و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید تلاش کنند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه حماسه سیاسی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکل می‌گیرد تصریح کرد: در برآورده شدن این امر همگی باید تلاش کنند تا تنور انتخابات از راه صحیح و قانونی و عمل به مر قانون گرم شود.

خرسند در ادامه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست در رقابت‌های خود به باید و نبایدهایی که در قانون در نظر گرفته شده توجه کنند تا انتخاباتی گرم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم رقم بخورد.

وی رعایت اصول اخلاقی، رقابت در چارچوب نظام، ندادن اجازه موضع‌گیری‌ها به دشمنان، مرزبندی مشخص، پایبندی به قانون اساسی، کرامت و بزرگ‌منشی در رفتار، استدلال منطقی، صداقت در برخورد و گفتار و نقد منصفانه را از مقوله رعایت «بایدها» برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برشمرد.

این مسئول با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتخابات مقوله بازنده و برنده معنا ندارد گفت: هر کسی که برای انجام تکلیف و به نیت خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شده چنانچه رأی نیاورد نباید خود را بازنده و دیگری را برنده بداند چراکه ایده بازنده و برنده مربوط به کشورهای غربی است.

خرسند، مکر و فریب‌کاری، سیاه‌نمایی، قدرت‌طلبی، اسراف در تبلیغات، دادن وعده‌های خلاف قانون، در باغ سبز نشان دادن به مردم را از مقوله «نبایدها» عنوان کرد و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست آنها را عمل کنند.

امام جمعه کازرون ابراز داشت: سیاست کلان نظام را رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند بنابراین نامزدها خود را به عنوان منجی معرفی نکنند و باغ خیالی نشان نداده و وعده‌های واهی به مردم ندهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اذعان داشت: شوراها مدیریت کف جامعه به حساب می‌آید بنابراین انتخابات آن نباید تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

خرسند گفت: به موازاتی که برای انتخابات ریاست جمهوری تبلیغ می‌شود برای انتخابات شوراها و انتخاب افراد اصلح شهر و روستا باید تلاش صورت گیرد.

امام جمعه کازرون در پایان اظهار امیدواری کرد که در سایه یک رقابت سالم سیاسی همراه با رعایت معیارهای اخلاقی نامزدها، انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم و ناامید کننده دشمن صورت گیرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
0
0
فعلا که کاندید مورد حمایت شما همین کاره کرده!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳