پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
در راستای اجرای طرح «آرامش بهاری»صورت گرفت
به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت‌الاسلام عمران جمشيدی، سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان كازرون امروز شنبه‌، 12 اسفندماه در جلسه هماهنگی طرح «آرامش بهاری» گفت: طرح «آرامش بهاری» با محوريت بقاع متبركه و مساجد و حسينيه‌های كازرون و استفاد از خدمات زيارتی، فرهنگی، تبليغی زائران و مسافران نوروزی در اين شهرستان توسط اوقاف و امور خيريه برگزار می‌شود.

 در راستای اجرای طرح «آرامش بهاری» 15 روحانی و مبلغ دينی به بقاع متبركه كازرون اعزام شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت‌الاسلام عمران جمشيدی، سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان كازرون امروز شنبه‌،در جلسه هماهنگی طرح «آرامش بهاری» گفت: طرح «آرامش بهاری» با محوريت بقاع متبركه و مساجد و حسينيه‌های كازرون و استفاد از خدمات زيارتی، فرهنگی، تبليغی زائران و مسافران نوروزی در اين شهرستان توسط اوقاف و امور خيريه برگزار می‌شود.

وی افزود: در اين طرح، تعداد 15 نفر از مبلغين علوم دينی در حرم‌های مطهر امامزادگان سيد حسين(ع)، بی بی حليمه خاتون(س)، سيد محمد چهابی(ع)، امامزاده يحيی(ع)، سيد عبدالله(ع) واقع در بليان، سيد محمد(ع) كاشی، قدمگاه ابوالفضل، سيد امين‌الدين(ع)، امامزاده زيد(ع)، شاهزاده محمد(ع)، مير محمد(ع) و امامزاده جعفر(ع) در ايام تعطيلات مستقر خواهند شد و علاوه بر برپايی مراسم مذهبی و همچنين خيمه‌های معرفت دينی مبادرت می ورزند.

حجت‌الاسلام جمشيدی در بخش ديگری از سخنان خود از اهداء زمينی جهت توسعه امامزاده محمد(ع) اين شهرستان خبر داد و گفت: به دليل قرار گرفتن امامزاده در روستای زوالی در كنار درياچه پريشان كازرون و فرسودگی ساختمان و نياز به بازسازی و توسعه امامزاده با همكاری خيرين و مردم روستا مقدار 4900 متر زمين به ارزش 50 ميليون تومان خريداری و وقف امامزاده شد.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: اين زمين هم اكنون توسط اوقاف، حصاركشی شده است تا در قالب طرح مودت نسبت به توسعه امامزاده محمد(ع) اقدام لازم صورت گيرد.

يادآور می‌شود، امامزاده محمد(ع)، از نوادگان امام موسی كاظم(ع) در 15 كيلومتری كازرون قرار دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳