پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۱
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، طرح آرامش بهاري در بقاع متبركه روستاهاي منطقه كمارج كازرون برگزار مي شود.

حجت الاسلام عمران جمشيدي گفت: در شهرستان كازرون جاذبه هاي طبيعي، گردشگري و بقاع متبركه متعدد وجود دارد كه از ديرباز كانون توجه گردشگران و زائران در ايام مختلف سال به ويژه ايام نوروز بوده است و همه ساله شاهد خيل عظيم ارادتمندان و عاشقان خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) به اين شهرستان تاريخي هستيم.

وي افزود: به همين منظور طرح آرامش بهاري اوقاف كازرون با هدف خدمت رساني مطلوب به زائران و مسافران نوروزي در مناطق مختلف اين شهرستان و از جمله حرم مطهر 10 امامزاده در بخش كمارج صورت مي پذيرد.

حجت الاسلام جمشيدي تصريح كرد: با هماهنگي به عمل آمده با شوراي اسلامي شهر، دهياري و هيات امناء بقاع متبركه منطقه كمارج اقدامات لازم اعم از نظافت، غبارروبي، تامين برق موقت، اعزام روحاني جهت اقامه نماز و امور فرهنگي صورت پذيرفته است و اين طرح ان شاءالله از 28 اسفد ماه جاري تا 15 فروردين 92 در خدمت مسافران و زائران خواهد بود.

وی هم چنین  از اقدمات اوقاف كازرون جهت خدمات رساني مطلوب به زائران امام زاده سيد عبدالله (ع) در اين شهرستان محوطه سازي، سكوبندي، كاشت درخت، گل كاري، ساخت فواره و آب نما، ايجاد فضا سازي براي كودكان و فضاسازي فرهنگي مي باشد.

اين امام زاده در روستاي بليان در 4 كيلومتري كازرون به فراشبند واقع گرديده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کیامرث رحمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
0
0
لطفا" اصلاح فرمایید بخش کنارتخته وکمارج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹