پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت : زمانی نظریه پردازان لیبرال دموکراسی غرب به حاکمیت آمریکا برجهان معتقد بودند اما امروزه آنان از این نظریه پشیمان شده و اسلام را با تدبیر ولی امر مسلمین و ولایت مداران غالب بر جهان می دانند.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما : احمد همتی بوشهری در مراسم دومین یادواره شهدای هنرمندان کازرون که با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، مدیر آموزش و پرورش ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سالن مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت : عزت و افتخاری که امروزه در تمام عرصه ها از قبیل علمی ، تکنولوژی ، هسته ای و ساخت تسلیحات نظامی و ... نصیب کشور جمهوری اسلامی شده به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است .

وی با بیان اینکه تمام عزت و افتخار این مملکت اسلامی صدقه سر شهدا است گفت : شهدا با افتخار سر باختند و جان دادند تا عزت این کشور حفظ شود و در مقابل بیگانگان و دنیای استکبار سر فرود نیاورد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس افزود : آنانی که امروزه بر آثار ملی از جمله تخت جمشید ، بیشاپور ، هگمتانه و شوش افتخار می کنند باید بدانند که تمام آن ها به برکت خون شهدا مایه افتخار شده است .

همتی بوشهری ادامه داد : 240 هزارشهید در دوران دفاع مقدس جاودانه تاریخ شد تا قراردادهای ننگینی هم چون ترکمان چای بر کشور جمهوری اسلامی توسط دنیای استکبار تحمیل نشود .

وی تصریح کرد : شهدای کربلا فقط 72 نفر بودند اما امروزه روستاهایی در کشور وجود دارند که بیشتر از تعداد شهدای کربلا شهید تقدیم انقلاب شده تا عزت نظام و مردم در دنیا استوار بماند .

به گفته این مسئول ، زمانی نظریه پردازان لیبرال دموکراسی غرب بر حاکمیت آمریکا بر جهان معتقد بودند اما امروزه آنان ازا ین نظریه پشیمان شده و اسلام را با تدبیر ولی امر مسلمین و ولایت مداران ، غالب بر جهان و ماندگار می دانند.

همتی بوشهری تصریح کرد : فرزندان و هنرمندان این مرز و بوم چه در نبرد سخت ( 8 سال دفاع مقدس ) و امروز در جنگ نرم ( با ارائه آثار هنری و فرهنگی ) توانسته اند یک جریان مثبتی را در کشور ایجاد کنند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه خاطرنشان کرد : در حال حاضر دشمن با حیله و مکر و با بکار بستن تمام ابزار و امکانات به جنگ نرم روی آورده تا بتواند جوانان را از مسیر انقلاب به بیراهه بکشاند .

وی افزود : با لطف خداوند هر روز که از عمر انقلاب می گذرد ماندگاری بصیرتی در میان جوانان دو چندان شده و این بصیرت افزایی هم چنان برخلاف خواسته دشمنان در میان این نسل ساری و جاری می شود .

همتی بوشهری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست گفت : این اداره کل با ارائه کارهای فرهنگی ، هنرهای تجسمی ، شعر و نیز برقراری ارتباط با نسل جدید در عرصه گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تلاش می کند .

در ادامه فرماندار کازرون نیز بیان داشت : هر چه در جهت دستاوردهای انقلاب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا هزینه کنیم اسراف نیست بلکه ضرورت دارد .

الیاس محمدی در ادامه به محله ای کردن برگزاری یاد و خاطره شهدای این شهرستان توسط مردم و هیئت امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج تأکید کرد .

بر اساس این گزارش : در این یادواره شعر شهید بزرگوار مصطفی دیانتی نسب برای نخستین بار رونمایی و بخشی از اشعار آن شهید والامقام توسط برادر وی مرتضی دیانتی نسب مدیر آموزش و پرورش کازرون قرائت شد .

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
0
0
آقای همتی
بنظر شما اگه کسی فرماندار ... باشه بعد از دانشگاه آزاد کازرون حقوق بگیره حلاله یا حرام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳