پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
فرماندار کازرون خبر داد
فرماندار کازرون از آمادگی کامل ستاد تسهیلات نوروزی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز 92 خبر داد.

الیاس محمدی امروز در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما اظهار داشت: به سبب بارندگی‌های خوب امسال که باعث دوچندان شدن زیبایی‌های مناظر طبیعی، ابنیه‌ها و آثار باستانی شهرستان کازرون شده است پیش‌بینی می‌شود مسافران و گردشگران فراوانی به این شهر سبز وارد شوند.

وی با بیان اینکه در نوروز 91 حدود یک‌میلیون و 40 هزار نفر از سراسر کشور مهمان کازرون بودند گفت: امسال نیز با توجه به شرایط خوب و متناسب بودن آب و هوای دلپذیر و مهیا شدن امکانات برای پذیرایی از مسافران، پیش‌بینی می‌شود 20 در صد افزایش مهمان در این شهرستان صورت گیرد.

فرماندار کازرون افزود: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان از 20 روز پیش جلسات خود را برای هماهنگی در استقبال و پذیرایی، ایجاد محیطی امن و مفرح و شاد برای آنان که متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد آغاز کرده است.

محمدی ادامه داد: شش کمیته از قبیل حفاظتی و امنیتی، فرهنگی و تبلیغات، استقبال و پذیرایی، تسهیلات و اسکان و بازرسی و نظارت در ایام نوروز هر روزه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بخشداری‌های بخش‌های تابعه، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش مناطق پنج‌گانه این شهرستان کمیته تسهیلات و اسکان مهمانان نوروزی تشکیل شده است و آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و گردشگران را دارند.

فرماندار کازرون، چاپ بنر، پلاکارد، پوستر، نقشه این شهرستان، راهنمای آثار باستانی و مناظر طبیعی و مناطق دیدنی کازرون و بخش‌های تابعه را از جمله اقدامات دیگر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این پاک‌سازی، گل‌کاری ورودی شهر و میادین و تجهیز سرویس بهداشتی در پارک‌ها و مراکز عمومی توسط شهرداری و نیز نصب چادرهای مسافرتی برای اسکان توسط هلال احمر این شهرستان صورت می‌گیرد.

محمدی در ادامه ابراز داشت: آماده‌سازی هرچه بیشتر مساجد، امام‌زادگان به ویژه امام‌زاده سید حسین(ع) و تجهیز امکانات این اماکن مذهبی توسط اداره اوقاف این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی کازرون بنا دارد از نخستین مهمانانی که در آغاز سال جدید وارد این شهرستان می‌شوند با دسته گل و شیرینی پذیرایی کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
0
0
درود بر فرماندار عزیز کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳